2013-10-20, 00:26
Medlem
går de å spela nu? eller går de fortfarande inte att spara?
Citera
2013-10-20, 00:26
Medlem
MyNameIss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Alla är släkt med varandra. Men i och med den dåliga bilfysiken i gta så är de lätt å köra in i en kant eller nåt. DÅ e de kört. De händer varje gång.
Dålig bilfysik? GTA är en arkadracer på räls. Bara att gasa och svänga. Visst fysiken är dålig men vore den som en racesim som RBR skulle alla småglin inklusive dig grina för att ni tycker det är tråkigt. Själv skulle jag älska om de hade bilfysik som RBR men det säljer inga spel så förstår att de valde att bilarna går på räls.

Citat:
går de å spela nu? eller går de fortfarande inte att spara?
Nej det går inte sälj din kopia av GTA och gå tillbaka till ditt förbannade COD.
Citera
2013-10-20, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Dålig bilfysik? GTA är en arkadracer på räls. Bara att gasa och svänga. Visst fysiken är dålig men vore den som en racesim som RBR skulle alla småglin inklusive dig grina för att ni tycker det är tråkigt. Själv skulle jag älska om de hade bilfysik som RBR men det säljer inga spel så förstår att de valde att bilarna går på räls.

Nej det går inte sälj din kopia av GTA och gå tillbaka till ditt förbannade COD.
Oj va sur du är. Lugn å fin..
Citera
2013-10-20, 00:31
Medlem
majxstros avatar
Loggade in och det jag skådade var ett fullskaligt krig där polisen stod med dragna bössor i varenda hörn samt spelare som sprang för glatta livet för att rädda sig själva samt andra spelare som skjöt mot allt som rörde sig, helvete vilket jävla krig det var! Haha
Citera
2013-10-20, 01:46
Medlem
Nill333 är en crew killer. Förresten har kul innan med 3 i crewet släppte av den vid jet en var tysk. :O fick tag i en attackhelicopter någon annan som fått /hittade
Citera
2013-10-20, 01:56
Medlem
ZoteXs avatar
Citat:
Race suger. Gör man ett misstag så är man körd. Och om man kommer 2a så får man inte mycket pengar. Man måste vinna.

Knappast, jag har vunnit oräkneligt många gånger fast jag kört åt skogen. Kruxet är att behärska slipstream och köra taktiskt.

Samt ett bra tips är att göra en PIT-manöver på ledarbilen så att den drar dom andra med sig. Då att du själv inte blir slipstreamad.

Nu kanske jag fick det låta enkelt, men det är det inte, men det gäller att öva =)
Citera
2013-10-20, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Knappast, jag har vunnit oräkneligt många gånger fast jag kört åt skogen. Kruxet är att behärska slipstream och köra taktiskt.

Samt ett bra tips är att göra en PIT-manöver på ledarbilen så att den drar dom andra med sig. Då att du själv inte blir slipstreamad.

Nu kanske jag fick det låta enkelt, men det är det inte, men det gäller att öva =)
Tack för tipset! Ska tänka på detta
Citera
2013-10-20, 03:52
Bannlyst
När fan kommer första 250k ???? Dem sa ju att det skulle vara denna vecka...
Om dem nu kommer denna vecka varför i helvete tar dem söndag???!!?!? blir galen
Citera
2013-10-20, 04:25
Medlem
KKNDs avatar
Vad betyder slipstream? hur går det till?
Citera
2013-10-20, 04:38
Medlem
Hur får man tag på "crates" som Martin ringer och frågar efter? Jag hade för mig att man skulle få det när man startade gängkrig men jag har inte fått någonting när jag haft ihjäl hela gäng.
Citera
2013-10-20, 05:12
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Hur får man tag på "crates" som Martin ringer och frågar efter? Jag hade för mig att man skulle få det när man startade gängkrig men jag har inte fått någonting när jag haft ihjäl hela gäng.

Det finns en crate på marken någonstans i det röda området som du kan ta sönder efter attacken.
Citera
2013-10-20, 05:21
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Vad betyder slipstream? hur går det till?
när bilen framför dig kör mot vind och du kör bakom honom så slipper du motvinden och när du kör efter en som ligger framför dig så blir det slipstream du får mer fart och hinner ikapp den som ligger framför. eftersom du bemöter inte lika mycket vind som bilen framför gör typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in