2013-11-07, 01:41
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Du får gärna motivera dina punkter. Att onlinedelen skulle vara förstörd p.g.a. dessa saker är ett rent ut sagt löjligt resonemang. Tål du inte förändringar så kan du gå tillbaka till offlinespelen så slipper du patcher och dylikt.
Det gör jag. Går nu efter 100% completion i SP
Men att jag måste motivera varför dom nya buggerna är har en negativ påverkan i spel upplevelsen är med hästlängder den mest löjligaste efterfrågan.
Citera
2013-11-07, 01:47
Medlem
SteveAngellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Race och survival är det som ger mig pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av HollywoodWhore
Tja!

Vore skoj att utforska möjligheterna i party så att säga Så om det är någon som vill lira lite då och då adda XBL R4Zk.

Tips på att dra in cash förövrigt? Har inte hunnit lira så mycket och torskar alla races typ :P
Tips: undvik custom races, spelare med högre ranking än dig uppgraderar vanligtvis sina fordon. Försök, i alla fall till en början, att hosta egna races, utan custom. Sedan kan du uppgradera dina fordon successivt då races med 4-8 spelare ger bra utdelning
Citera
2013-11-07, 01:52
Medlem
Ni vet väll att det finns en bugg så man kan tjäna 1M i timmen, minst?
Citera
2013-11-07, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freeblaze
Ni vet väll att det finns en bugg så man kan tjäna 1M i timmen, minst?

Min bugg fixar två miljoner i timmen, minst.
Citera
2013-11-07, 03:02
Medlem
Att hålla på o glitcha är ju aptråkigt! Om man glitchar till sig typ 2 miljoner, så känns det ju oförtjänt att köpa en adder och trimma upp den max. Fick precis mina 500k och köpte en carbonizarre! Pengarna var slut på 10 min, men det var det värt
Citera
2013-11-07, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donerich
Att hålla på o glitcha är ju aptråkigt! Om man glitchar till sig typ 2 miljoner, så känns det ju oförtjänt att köpa en adder och trimma upp den max. Fick precis mina 500k och köpte en carbonizarre! Pengarna var slut på 10 min, men det var det värt
Fick mina 500k med, blev en lägenhet för ~200.000, sedan fixa 3 bilar. Worth.
Citera
2013-11-07, 03:24
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donerich

Kanske folk tycker olika? Jag vill inte heller glitcha till mig pengar men jag förstår att det finns folk som vill.

Tips till de som vill köpa en bil för pengarna ni får: Köp en Corquette det är lätt den bästa bilen i 100-200 tusen klassen (tycker jag).

Själv ska jag spara ihop till en Cheetah nu!
Senast redigerad av Credz 2013-11-07 kl. 03:28.
Citera
2013-11-07, 04:21
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Inte fått mina än enligt hemsidan iaf :' (

Jag tittade också från socialclub och den visade inget så gick in i spelet och fick dom.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51726/the-gta-online-stimulus-package-direct-deposit.html
Citera
2013-11-07, 04:22
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Credz

Tips till de som vill köpa en bil för pengarna ni får: Köp en Corquette det är lätt den bästa bilen i 100-200 tusen klassen (tycker jag).

Själv ska jag spara ihop till en Cheetah nu!

Den bästa måste ju vara Voltic, den kostar väl bara runt 150k. Fast jag håller med dig, har en coquette också, riktigt skön.
Citera
2013-11-07, 05:20
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Den bästa måste ju vara Voltic, den kostar väl bara runt 150k. Fast jag håller med dig, har en coquette också, riktigt skön.
Voltic har nog den bästa accelerationen av alla bilar i spelet men den är ju knäpptyst vilket gör den rätt så tråkig. Perfekt stealth car dock, om man vill smyga på folk och även har "off the radar" på!
Citera
2013-11-07, 06:44
Medlem
albalinos avatar
Får kolla senare när jag kommer hem om jag fått mina cash. När jag nådde nivå 40, så ringde Lester mig och sa att han kunde göra så att jag försvann från kartan, alltså bli osynlig för andra spelare. Ni som vet mer om det här kan gärna berätta mer om vad det innebär. Vad har den för fördelar? Kan man använda den när har fått bounty på sig eller vadå? Måste berätta något som hände mig igår. Börja med att jag chillade lite i min lägenhet och drack whisky för o sedan spana in vad andra spelare hade för sig. Slutade med att jag såg tredje världskriget!! hahaha fyyyfaaan vad kul det va o se andra crews kriga mot varandra Sedan hände det något som jag ALDRIG sett på freemode. Jag vart jagad av snuten för jag skulle leverera en bil åt Simeon. Jag krockar mot ett träd och snuten detsamma och ser snuten då kliva av bilen, springa till närmsta bil och ta tag i kvinnan, slänga henne och för att sedan följa efter mig!!!! WOOOOOW tänkte jag!! Aldrig sett det på freemode iaf. Någon annan som varit med om något liknande?!!?
Citera
2013-11-07, 06:52
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
så ringde Lester mig och sa att han kunde göra så att jag försvann från kartan, alltså bli osynlig för andra spelare. Ni som vet mer om det här kan gärna berätta mer om vad det innebär. Vad har den för fördelar? Kan man använda den när har fått bounty på sig eller vadå?
Du ringer Lester och betalar 500 dollar. Han gör då så du inte syns på kartan, alltså din vita "plupp" blir osynlig för alla andra på kartan. Detta gäller under 1 minut!

Brukar vara bra att ha när man jagar folk som har Bounty på sig då man enkelt kan överraska dom på det här sättet. Har dock inte provat åt andra hållet. Någon annan kanske kan svara på det?

Angående den lilla händelsen med polisen så ja, det händer rätt ofta att dom söker sig till närmaste fordon för att börja jaga en. Även parkerade fordon som dom bryter sig in i.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-11-07 kl. 06:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in