2013-10-19, 19:26
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag har lagt spelet på hyllan helt och hållet. Det är på tok för många problem för att kunna njuta av spelet.
Jag har alltid försvarat Rockstar, men det börjar bli svårt efter snart tre veckor.
Stanna gärna kvar och styr upp GTA-trådarna, du verkar vara den enda som konstant levererar vettiga poster här, resten är bara gnäll.
Citera
2013-10-19, 19:37
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
hur går jag snabbt upp i rank i online?

Kör en massa race och missions med någon kompis. Då går det rätt snabbt och man får mycket respekt eftersom man bara är två som spelar.
Citera
2013-10-19, 19:41
Medlem
Behöver hjälp med onlineläget, tycker det är allt för rörigt.

först måste jag säga att jag är besviken på onlineläget det är så rörigt och allt tar en sån lång tid.

Sen är jag med i crewet och ingen vill göra något =(

sen hur ska man kunna hitta några lägenheter ? jag hittar ingen. och hur ska man kunna göra några hiest (bankrån).

allt jag ser är bara deathmatch eller vanliga tråkiga mission.

Deathmatch och Mission tar långt tid att hitta folk som vill vara med, och mission är som sagt tråkiga(hämta den saken och sen lämna).

Sen så är jag level 7, ju högre man blir så öppnar man nya saker ? såsom strippclub osv ? Eller ska man göra Mission som man blir tillfrågad som sedan öppnar nya saker i MP ?

var snäll och förklara.

Jag var så sugen på MP för att kunna råna banker med polare.
Citera
2013-10-19, 19:51
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90

först måste jag säga att jag är besviken på onlineläget det är så rörigt och allt tar en sån lång tid.

sen hur ska man kunna hitta några lägenheter ? jag hittar ingen. och hur ska man kunna göra några hiest (bankrån).

Deathmatch och Mission tar långt tid att hitta folk som vill vara med, och mission är som sagt tråkiga(hämta den saken och sen lämna).

Sen så är jag level 7, ju högre man blir så öppnar man nya saker ? såsom strippclub osv ? Eller ska man göra Mission som man blir tillfrågad som sedan öppnar nya saker i MP ?

var snäll och förklara.

Tar lång tid för att dom har problem med servers/deras cloud system atm, bankrån & heists finns inte i spelet än. Du låser upp mer & mer saker att göra ju högre level du tar, jag hade kört races i början pga att dom oftast går bra mkt snabbare än missions & man får mer exp/cash för det.
Citera
2013-10-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Tar lång tid för att dom har problem med servers/deras cloud system atm, bankrån & heists finns inte i spelet än. Du låser upp mer & mer saker att göra ju högre level du tar, jag hade kört races i början pga att dom oftast går bra mkt snabbare än missions & man får mer exp/cash för det.

Bankrån och heists finns inte i spelet än ? ???

Vad är det för snack ? Dom annonsera ju det att det skulle finnas

Blir bara mer och mer besviken på piss GTA.

Inte nog med att det ska hålla på och strula för att man ska kunna spela skiten. Sen så finns inte det dom har sagt ? vad är det för nöje och köra bilrace och Deathmatch ? Det tar ju år och dar innan man äns får ihop folk.

Och crewet (Flashback) vill ju inte hitta på något.
Citera
2013-10-19, 19:58
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:

var snäll och förklara.

bankrån är inte tillgängliga än, men kommer släppas i en kommande patch. men man kommer troligtvis behöva vara rätt hög lvl för o kunna göra det
Citera
2013-10-19, 19:59
Medlem
Speytos avatar
Citat:

var snäll och förklara.

Du får andra typer av missions/spel att göra på högre levels. Tycker t.ex att survival (från lvl 15) är kul.

Dock så förstår jag inte riktigt syftet med GTA Online, vad är det man egentligen ska uppnå, så hög level som möjligt? Känns tyvärr lite enformigt då de flesta missions känns likadana. Antingen ska man sno en truck/sportbil eller döda någon för att sno ett föremål.

Vill även tipsa om ett väldigt snabbt och effektivt sätt att gå upp i level till de som vill.

Du ska spela race, helst med en till spelare för optimalt med RP, ni startar köra på Criminal Records banan med följande inställningar:
3 varv
Traffic ON
Wanted ON
Custom Veichles ON
Catchup OFF
Radio OFF (Vet inte om denna spelar roll)
Och sedan välja så att rekorden visar ditt personbästa.

Lägg märke till hur mycket RP ni får efter varv 1 och 2. Testade detta och gick upp från level 28-33 på ca 30 min.

För bästa cash så rekommenderar jag nog Survivals då man får 20k för att klara av hela.

Gällande survival så undrar jag ifall andra också har buggen(?) om att man är "utanför banan" när man står på OP-taket i Boneyard. Detta problem uppstod utan någon slags patch emellan och tycker det är skitdåligt om Rockstar har tagit bort möjligheten att stå där.

Vill även tillägga att jag inte alls följt denna tråd ifall jag nu upprepat en fråga som vart aktuell tidigare eller liknande.
Citera
2013-10-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Du får andra typer av missions/spel att göra på högre levels. Tycker t.ex att survival (från lvl 15) är kul.

Dock så förstår jag inte riktigt syftet med GTA Online, vad är det man egentligen ska uppnå, så hög level som möjligt? Känns tyvärr lite enformigt då de flesta missions känns likadana. Antingen ska man sno en truck/sportbil eller döda någon för att sno ett föremål.

Vill även tipsa om ett väldigt snabbt och effektivt sätt att gå upp i level till de som vill.

Du ska spela race, helst med en till spelare för optimalt med RP, ni startar köra på Criminal Records banan med följande inställningar:
3 varv
Traffic ON
Wanted ON
Custom Veichles ON
Catchup OFF
Radio OFF (Vet inte om denna spelar roll)
Och sedan välja så att rekorden visar ditt personbästa.

Lägg märke till hur mycket RP ni får efter varv 1 och 2. Testade detta och gick upp från level 28-33 på ca 30 min.

För bästa cash så rekommenderar jag nog Survivals då man får 20k för att klara av hela.

Gällande survival så undrar jag ifall andra också har buggen(?) om att man är "utanför banan" när man står på OP-taket i Boneyard. Detta problem uppstod utan någon slags patch emellan och tycker det är skitdåligt om Rockstar har tagit bort möjligheten att stå där.

Vill även tillägga att jag inte alls följt denna tråd ifall jag nu upprepat en fråga som vart aktuell tidigare eller liknande.
tack för tipset det uppskattas

men vart hittar man lägenhetern/hus som man kan köpa ? Hittar inga=(
Citera
2013-10-19, 20:17
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Stanna gärna kvar och styr upp GTA-trådarna, du verkar vara den enda som konstant levererar vettiga poster här, resten är bara gnäll.
Ack, ack. Allt gnäll och tjat sliter på min stackars kropp. Jag är inte längre mitt ungdomliga jag, men jag ska försöka titta in lite då och då iallafall.
Citera
2013-10-19, 20:23
Medlem
Speytos avatar
Citat:
tack för tipset det uppskattas

men vart hittar man lägenhetern/hus som man kan köpa ? Hittar inga=(
Gå in på mäklarsidan via internet, eller så kör du runt så ser du husikoner. Dock så tror jag att man måste ha uppnått en viss level för att kunna köpa lägenheter, kör lite missions och besök Lester osv så kommer du få notifikationer om att köpa lägenhet eventuellt. Dom ligger på över 80k ändå för dom skitigaste så du borde spara ihop och köpa en lägenhet med garage för 10 bilar, det är min rekommendation. Blev otålig och köpte en lgh för ca 150k med plats för 6 bilar och känner att jag borde köpt en bättre istället för ca 200k nu.
Citera
2013-10-19, 20:25
Medlem
Fhitals avatar
Är molnet tillbaka uppe? Alltså går det att spara?
Citera
2013-10-19, 20:34
Medlem
Någon som har en aning om varför servarna ligger nere?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in