Citat:
Ursprungligen postat av
barreh90
Behöver hjälp med onlineläget, tycker det är allt för rörigt.
först måste jag säga att jag är besviken på onlineläget det är så rörigt och allt tar en sån lång tid.
Sen är jag med i crewet och ingen vill göra något =(
sen hur ska man kunna hitta några lägenheter ? jag hittar ingen. och hur ska man kunna göra några hiest (bankrån).
allt jag ser är bara deathmatch eller vanliga tråkiga mission.
Deathmatch och Mission tar långt tid att hitta folk som vill vara med, och mission är som sagt tråkiga(hämta den saken och sen lämna).
Sen så är jag level 7, ju högre man blir så öppnar man nya saker ? såsom strippclub osv ? Eller ska man göra Mission som man blir tillfrågad som sedan öppnar nya saker i MP ?
var snäll och förklara.
Jag var så sugen på MP för att kunna råna banker med polare.
Du får andra typer av missions/spel att göra på högre levels. Tycker t.ex att survival (från lvl 15) är kul.
Dock så förstår jag inte riktigt syftet med GTA Online, vad är det man egentligen ska uppnå, så hög level som möjligt? Känns tyvärr lite enformigt då de flesta missions känns likadana. Antingen ska man sno en truck/sportbil eller döda någon för att sno ett föremål.
Vill även tipsa om ett väldigt snabbt och effektivt sätt att gå upp i level till de som vill.
Du ska spela race, helst med en till spelare för optimalt med RP, ni startar köra på Criminal Records banan med följande inställningar:
3 varv
Traffic ON
Wanted ON
Custom Veichles ON
Catchup OFF
Radio OFF (Vet inte om denna spelar roll)
Och sedan välja så att rekorden visar ditt personbästa.
Lägg märke till hur mycket RP ni får efter varv 1 och 2. Testade detta och gick upp från level 28-33 på ca 30 min.
För bästa cash så rekommenderar jag nog Survivals då man får 20k för att klara av hela.
Gällande survival så undrar jag ifall andra också har buggen(?) om att man är "utanför banan" när man står på OP-taket i Boneyard. Detta problem uppstod utan någon slags patch emellan och tycker det är skitdåligt om Rockstar har tagit bort möjligheten att stå där.
Vill även tillägga att jag inte alls följt denna tråd ifall jag nu upprepat en fråga som vart aktuell tidigare eller liknande.