2013-10-19, 20:37
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felixc
Någon som har en aning om varför servarna ligger nere?

p.g.a att Rockstar inte tänkte sig för ordentligt när dom lanserade GTA:Online.
Citera
2013-10-19, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Gå in på mäklarsidan via internet, eller så kör du runt så ser du husikoner. Dock så tror jag att man måste ha uppnått en viss level för att kunna köpa lägenheter, kör lite missions och besök Lester osv så kommer du få notifikationer om att köpa lägenhet eventuellt. Dom ligger på över 80k ändå för dom skitigaste så du borde spara ihop och köpa en lägenhet med garage för 10 bilar, det är min rekommendation. Blev otålig och köpte en lgh för ca 150k med plats för 6 bilar och känner att jag borde köpt en bättre istället för ca 200k nu.

Besök lester ? vart hittar man honom ? har inte fått upp han på kartan.

en sak till ska man köra "solo session" för att göra "uppdrag"

lr ska ja trycka på "Go".
Citera
2013-10-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Är molnet tillbaka uppe? Alltså går det att spara?

Verkar inte fungera än. Prövade att sälja en bil och sedan logga ut och in igen, pengarna hade inte sparats.
Citera
2013-10-19, 20:59
Medlem
Att vara med i ett crew verkar bara jobbigt. Verkar roligare att spela på egen hand :-). Tråkigt att gta slutar fungera hela tiden. Men det är nog inte lätt att hålla servrarna stabila när så många spelar hela tiden. De kommer bli bättre.
Citera
2013-10-19, 21:07
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Generell regel för MMO:s som stod på GTAForums: Come back after 6 months

Är det för övrigt någon som har hittat Michaels bil från storyn i online? Enligt GTAForums skall den finnas både på golfbanan och vid en tennisbana i Vespucci Beach. Orkar inte starta min PS3 bara för att kolla det men det vore kul om någon här har hittat den och kan bekräfta

Jag har sökt den de senaste dagarna utan att lyckas...
Citera
2013-10-19, 21:08
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Att vara med i ett crew verkar bara jobbigt. Verkar roligare att spela på egen hand :-). Tråkigt att gta slutar fungera hela tiden. Men det är nog inte lätt att hålla servrarna stabila när så många spelar hela tiden. De kommer bli bättre.
Varför är det jobbigt?
För att man får får x% mer RP när man spelar med ens crew?
Utveckla!
Citera
2013-10-19, 21:19
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Jag har sökt den de senaste dagarna utan att lyckas...
Hm, läste lite olika trick på GTAForums som folk försökt. Vissa har kört runt med en Dominator, andra har hittat den när de får SMS från Simeon. Det mest säkra är tydligen att starta en ny karaktär och bjuda in sin polare till första racet, efteråt "håller" han bilen tills man själv har hoppat ut och sedan in med sin vanliga gubbe. Lite invecklat men det skall funka på PS3 i alla fall.

Här är en tråd om ämnet: http://gtaforums.com/topic/623435-official-search-for-obey-tailgater-thread/
Citera
2013-10-19, 21:32
Medlem
har inte klagat något tills nu.. tycker efter varje patch blir de typ sämre.. har bugg som t.ex på boneyard om jag står på tak eller något som är uppe i "luften" så buggar de och jag blir utkickad på gamet och får bad sport rank. Sen nu kan man inte spara osv

blir irriterad för helg är den tiden jag verkligen har tid att spela. r* får skärpa sig nu, om man släpper en patch och det blir sämre efter patchen då är man jävligt kass, seriöst..

Självklart är detta ett klagomål inlägg men det är sanning
Citera
2013-10-19, 21:33
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strobez
Verkar inte fungera än. Prövade att sälja en bil och sedan logga ut och in igen, pengarna hade inte sparats.
För mig sparas det i alla fall. Så jag antar att felet inte drabbar alla.
Kolla efter den gulaktiga surrande ikonen ner till höger. Dyker den upp så sparas det, om den inte gör det så har de inte sparats.
Igår kväll/natt när jag spelade så fick jag upp en ruta nere i högre hörnet där det stod "not able to save" ungefär. Men efter en liten stund så kom det upp "save successful".

Nu ikväll har det inte kommit upp någon ruta alls, utan sparats som vanligt för mig.
Citera
2013-10-19, 21:35
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
har inte klagat något tills nu.. tycker efter varje patch blir de typ sämre.. har bugg som t.ex på boneyard om jag står på tak eller något som är uppe i "luften" så buggar de och jag blir utkickad på gamet och får bad sport rank.
Det är för att man inte ska campa där, noob.
Citera
2013-10-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
För mig sparas det i alla fall. Så jag antar att felet inte drabbar alla.
Kolla efter den gulaktiga surrande ikonen ner till höger. Dyker den upp så sparas det, om den inte gör det så har de inte sparats.
Igår kväll/natt när jag spelade så fick jag upp en ruta nere i högre hörnet där det stod "not able to save" ungefär. Men efter en liten stund så kom det upp "save successful".

Nu ikväll har det inte kommit upp någon ruta alls, utan sparats som vanligt för mig.

Fick också "not able to save" och "save successful" tidigare idag, då trodde jag allt var lugnt och lirade vidare. Sen när jag slog på xboxet och skulle lira igen så hade inget sparats för mig. Är det möjligt att det kanske har lagrats någonstans och är delay på det hela.
Citera
2013-10-19, 21:51
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strobez
Fick också "not able to save" och "save successful" tidigare idag, då trodde jag allt var lugnt och lirade vidare. Sen när jag slog på xboxet och skulle lira igen så hade inget sparats för mig. Är det möjligt att det kanske har lagrats någonstans och är delay på det hela.
Troligtvis är det så. Fick du save successful så sparades det ju. Och kommer du inte åt molnet nu så kan du ju inte få tag i den datan som sparades. Så det lär dyka upp när du kommer åt det igen.

Var ju samma problem för folk i början av spelet när var och varannan inte kom åt molnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in