Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-07-31, 21:23
Medlem
Sakteligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boredbynoobs
Fan vad jag gottar mig i alla dessa mad-trådar på flashback. Jag själv som invandrare tycker att Özz är riktigt tråkig faktiskt och vet inte hur/varför han har lyckats. Men det gläjder mig att 95 % av alla flashbackare som antingen är oskulda eller bara knullat äckligt fula brudar är så ständigt MAD över att andra (speciellt blattar) har lyckats mer eller mindre medan dem själva står i samma ruta dag in och dag ut.

Ja, de är nog som Guillou säger. SD:s tillfälliga framgång beror på sexuellt frustrerade unga svenska pöjkar som är förbannade över att t.o.m fule machmot får mer fitta.
Özz har säkerligen knullat mer än gemene Svensson. Troligen har inte Machmot gjort det. Svenska tjejer är inte så dekadenta som du tycks tro. Sinnessvaga bonnatöser med trosorna på sniskan är det. De passar så väl in i definitionen av kusiner och systrar som ni så väl tyr er till.
Citera
2013-08-02, 01:14
Medlem
Snirks avatar
Vart är han lustig? Ärligt? Fattar inte hur han kommit så "långt".
Citera
2013-08-02, 20:58
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snirk
Vart är han lustig? Ärligt? Fattar inte hur han kommit så "långt".

Han följer PK-katalogen. Säger Politiskt Korrekta saker som Svensk Media, dominerad av Mp, V, Fp, vill att Svenska Folket ska höra för att uppfostras till rätt åsikter.
Citera
2013-08-02, 21:02
Medlem
I andra länder hade ett äckel som Özz blivit jagad av scenen när han drar sin skit och sen aldrig blivit anlitad mer i seriösa sammanhang.
Citera
2013-09-24, 20:57
Medlem
DanteAlighieris avatar
Özz Nujen har verkligen fått spelet. Kolla hans twitter. Özz tror verkligen att han kan något om politik medan det enda han spyr ur sig är att SD är grisar och rasister.
Citera
2013-09-24, 21:02
Bannlyst
Det var längesen jag hade koll på de svenska stand-up komikerna. Vad har Özz gett sig in i? Han har alltid haft en bra image enligt mig men nu efter att jag har kollat igenom hans Twitter så var det som att kasta sten på en spegel.
Citera
2013-10-19, 15:23
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Özz Nujen har verkligen fått spelet. Kolla hans twitter. Özz tror verkligen att han kan något om politik medan det enda han spyr ur sig är att SD är grisar och rasister.
Ja, hans grandiosa självbild och storhetsvansinne tycks verkligen nå mer och mer oanade proportioner. Han börjar verkligen tro att han är någon slags orakel som vet bättre än alla andra. Även om saker som inte ens händer i Sverige. Därtill ofta "sanningar" sagda enbart med enstaka ord och meningar utan påföljande närmare förklaring. Och allt för ofta så "köper" svensk media detta rakt av. Utan följdfrågor till honom.

Som att ÖN i talkshowen Skavlan påstår att Norges påstådda utvisande av romer var rasistiskt. Som att romerna skulle ha utvisats just för att de var romer. För utvisningarna handlar ju om det som de gör, inte vilka de är. För att sedan självbelåtet i en intervju med aftonbladet konstatera att norrmännen "behöver" höra det där. Givetvis utan följdfrågor från reportern.
Senast redigerad av Celeron 2013-10-19 kl. 15:27.
Citera
2013-10-19, 16:25
Medlem
JayGatsbys avatar
Visserligen är det grader i helvetet, men Soran Ismail påvisar ändå någon form av intelligens och rationellt tänkande. Özz Nujen är verkligen nibilden av en inavlad kurd.
Soran kan tala och resonera om SD, Özz brölar ur sig den ena PK-ismen efter den andra.
Citera
2013-10-19, 17:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Visserligen är det grader i helvetet, men Soran Ismail påvisar ändå någon form av intelligens och rationellt tänkande. Özz Nujen är verkligen nibilden av en inavlad kurd.
Soran kan tala och resonera om SD, Özz brölar ur sig den ena PK-ismen efter den andra.
Både Soran Ismail och Özz Nujen är fanatiska kurdiska nationalister, och båda är ohyggligt fula. Det borde vara olagligt att vara så ful som dessa olustiga "komiker".
Citera
2013-10-19, 17:36
Bannlyst
Vad han gjorde bort sig i skavlan igår.
Citera
2013-10-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Vad han gjorde bort sig i skavlan igår.

kollar på svt play nu på skavlan

fy fan vad han gör bort sig.

nu fick sd några röster till
Citera
2013-10-19, 19:37
Medlem
Vedklyvens avatar
Nujen lipar självömkande: " såna som jag ska utvisas".

Det ständigt pågående rasist-tjatet i PK-Media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in