Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-24, 16:29
Medlem
http://avpixlat.info/2012/12/23/ozz-nujen-sd-och-barnporr/

Jag är inte pedofil men idolen är profeten Muhammed.
Citera
2013-04-21, 18:28
Medlem
Magnums avatar
Såg honom i en roll igår i en Irene Huss-film på femman. En helt otrolig rollprestation! Otroligt usel! Bland det sämsta en "svensk" har presterat genom filmhistorien.
Citera
2013-04-21, 21:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Såg honom i en roll igår i en Irene Huss-film på femman. En helt otrolig rollprestation! Otroligt usel! Bland det sämsta en "svensk" har presterat genom filmhistorien.

Han var ju med i en Wallanderfilm också som tuff gangster.
Citera
2013-04-21, 21:37
Medlem
Vedklyvens avatar
Läste i nån slaskblaska att Özz var nära att bli gripen i Turkiet av någon politisk anledning.

Synd att inte så skedde.
Citera
2013-04-21, 22:32
Medlem
Boredbynoobss avatar
Fan vad jag gottar mig i alla dessa mad-trådar på flashback. Jag själv som invandrare tycker att Özz är riktigt tråkig faktiskt och vet inte hur/varför han har lyckats. Men det gläjder mig att 95 % av alla flashbackare som antingen är oskulda eller bara knullat äckligt fula brudar är så ständigt MAD över att andra (speciellt blattar) har lyckats mer eller mindre medan dem själva står i samma ruta dag in och dag ut.

Ja, de är nog som Guillou säger. SD:s tillfälliga framgång beror på sexuellt frustrerade unga svenska pöjkar som är förbannade över att t.o.m fule machmot får mer fitta.
Citera
2013-06-14, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Läste i nån slaskblaska att Özz var nära att bli gripen i Turkiet av någon politisk anledning.

Synd att inte så skedde.

Kul att du gillar politisk förföljelse. Är du kommunist också?
Citera
2013-07-24, 15:17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven

Synd att inte så skedde.

Han var nyligen sommarpratare i P1 och fan undrar om han inte var full ? Kan så mycket svenskhat komma från en nykter människa ?
Citera
2013-07-24, 16:25
Drar han fortsatt sina skämt om kurder?
Eller det var bara över en 10-års period han gjorde detta?
Citera
2013-07-24, 22:39
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Han var nyligen sommarpratare i P1 och fan undrar om han inte var full ? Kan så mycket svenskhat komma från en nykter människa ?

Tror inte han var full.

Han körde i stort sett samma tugg som i hans så kallade stand up "dålig stämning". Svamliga och hätska anklagelser mot Sverige och Svenskar. Sverige är bl a världens värsta vapentillverkare och krigsnation. Rasistiskt givetvis.

Stor del av showen, liksom sommarpratet ägnades åt att håna Nujens största hatobjekt: Kungen. Skvallerboken om Kungen som Nujen helt klart inte läst betraktar han uppenbarligen som en sanningsbibel.

Nujen upprepar hela tiden att han är Svensk. Han anser sig tydligen va mallen för de nya svenskarna. De gamla svenskarna som skapat Nationen och som bara är rasister ska väl utrotas.

Samtidigt sa han att han var en fågel instängd i buren Sverige och längtade till Kurdistan.

Men jag förstår inte varför i H**vete åker han inte tillbaka dit då.
Citera
2013-07-31, 13:45
Medlem
Såg Özz när jag var på Rhodos för ett tag sen, äcklet raggade upp 17 åriga svenska tjejer som han sedan tog med till sitt hotellrum. Vilket är vidrigt enligt mig, kroppen fylldes blandade känslor när man såg det. Har även hört att Mårten Andersson som var där nere med Özz också raggade upp tjejer som han tog med till sitt hotellrum. Fattar inte hur tjejerna kan gå med på det och ligga med nästan 40 åriga män? Är det bara för att ha legat med en "kändis"?
Citera
2013-07-31, 17:57
Medlem
Rimberts avatar
Äcklig människa.
Han borde raka ryggen och skaffa sig ett jobb.
Citera
2013-07-31, 21:18
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leBook
Kul att du gillar politisk förföljelse. Är du kommunist också?

Nujen var väl i Turkiet för att hjälpa till att skapa ett fritt Kurdistan.

Skulle ett fritt Kurdistan bli ett multikultisamhälle? Komisk tanke! Det skulle bli ett etniskt rent samhälle! Ickekurder skulle drivas ut.

För personligheter som Özz Nujen gäller bara multikulti i Sverige, som dessutom ska styras av de nya "riktiga" Svenskarna som han själv tillhör.

OT. Misstanken att jag skulle va kommunist är roande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in