2013-10-15, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Såg i Expressen att Emilio har skaffat sig en ny kvinna,inte vilken som helst utan Åsa Björling från Västervik. En bisexuell Tvättäkta Golddigger och tvåbarnsmor som gladeligen tar den i 2:an och är rejält lössläppt. Gifte sig med en ICA kille i Stockholm (som hon var konstant otrogen emot) snabbt och sprang runt på stan i diverse dyra märkesväskor och påstod sig vara på en evig semester med shopping på menyn varje dag.
Bra att dom funnit varandra, två äkta psykfall. Hon har en tatuering på sidan av rumpan och gillar swingerslekar. Hennes exman från Västervik tillika barnens far är nog i vart fall glad att hon stannar kvar i Stockholm! Emilio kommer bli totalt plundrad på allt han skrapat ihop och sedan hittar hon en ny "själsfrände" igen och får några handväskor till.

Har du någon källa på allt det där? Detta låter endast som smutskastning och skvaller.
Citera
2013-10-17, 13:05
Medlem
Citat:
Såg i Expressen att Emilio har skaffat sig en ny kvinna,inte vilken som helst utan Åsa Björling från Västervik. En bisexuell Tvättäkta Golddigger och tvåbarnsmor som gladeligen tar den i 2:an och är rejält lössläppt. Gifte sig med en ICA kille i Stockholm (som hon var konstant otrogen emot) snabbt och sprang runt på stan i diverse dyra märkesväskor och påstod sig vara på en evig semester med shopping på menyn varje dag.
Bra att dom funnit varandra, två äkta psykfall. Hon har en tatuering på sidan av rumpan och gillar swingerslekar. Hennes exman från Västervik tillika barnens far är nog i vart fall glad att hon stannar kvar i Stockholm! Emilio kommer bli totalt plundrad på allt han skrapat ihop och sedan hittar hon en ny "själsfrände" igen och får några handväskor till.

Det är väl ingen som tror att Emilio skulle frivilligt lämna en "framgångsrik restaurang Ribello" för att flytta hem till Sverige och bo hemma hos tvåbarnsmamman Åsa?

Att han sen låtsas att han har "hemliga projekt" i Sverige gör inte saken mer trovärdig.

Förresten inte ett ord om Emilios äktenskap på Palma? Bara att Åsa ligger i skilsmässa sen "ett par månader tillbaka". Så vitt jag kommer ihåg gifte sig Emilio med en äldre kvinna på Palma och har drivit den här restaurangen tillsammans med henne.

Kanske blev han utsparkad och Åsa kom som en gåva från himlen så att Emilio slipper bo på gatan?

Självklart är det psykfall båda två.
Citera
2013-10-17, 13:23
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king_of_super
Har du någon källa på allt det där? Detta låter endast som smutskastning och skvaller.

http://www.expressen.se/noje/extra/nu-flyttar-emilio-ingrosso-till-sverige/

Det behövs ju inga direkt fördjupande kunskaper om internet för att få fram info. Åsa försörjde sig på att sälja båtar hos Huges i Västervik, är en designer ja! som faktiskt gör väldigt fina saker. Men det har hon inte lyckats förvalta för hennes mål var enbart att träffa någon som är rik och som absolut bor i Stockholm. ICA handlaren i Alvik gick ju på den minan och får nog bittert bita i det sura äpplet. Åsa struttar vidare på hennes 12 cm klackar och har då satt klorna i Emilio Ingrosso!!! Som absolut är en Rik man (NOT) och att han säljer sin "andel" av restaurangen på Mallis är rent och skärt skitsnack. Dessutom på grund av att han träffar Åsa, en 2 barnsmor med Wannbe stämpel på pannan så det skriker efter det. Hennes bagage är inte rent och det kommer inte dröja 6 månader innan hon av "misstag" blir påsatt av någon annan. Värst blir det för Emilio när någon Rik kille kommer i hennes väg igen, då får han ställa sig vid pastagrytorna igen och utan någon Euro på kontot. Innan dess så lär hon bli hotad till livet och få en och annan lavett av den Italienska hingsten från Rinkeby.
Citera
2013-10-17, 13:26
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är väl ingen som tror att Emilio skulle frivilligt lämna en "framgångsrik restaurang Ribello" för att flytta hem till Sverige och bo hemma hos tvåbarnsmamman Åsa?

Att han sen låtsas att han har "hemliga projekt" i Sverige gör inte saken mer trovärdig.

Förresten inte ett ord om Emilios äktenskap på Palma? Bara att Åsa ligger i skilsmässa sen "ett par månader tillbaka". Så vitt jag kommer ihåg gifte sig Emilio med en äldre kvinna på Palma och har drivit den här restaurangen tillsammans med henne.

Kanske blev han utsparkad och Åsa kom som en gåva från himlen så att Emilio slipper bo på gatan?

Självklart är det psykfall båda två.

Här är en artikel om affärmannen Emilio som gjort soundtrack till Disney och andra storfilmer i Hollywood. Med sin Fru Elena, en lokal socitetskärring verkar det som. Hade säkert pengar om jag försöker förstå den matchningen.

http://www.diariodemallorca.es/actual/2009/03/25/definicion-mallorca-momento-paraiso/448148.html

Översättning från Google för de som inte kan Spanska inklusive mig själv.

Efterlyst av de bästa för att skapa ett soundtrack av filmer och dokumentärer , har spolats upp på ön där han gör sin musik , en " terapi " för att övervinna krisen fantastisk
STEPHEN Mercer. PALMA . Det är en italiensk källa , svenska av födelse och adoption Mallorca . Han är känd i samhället genom att vara framför en av de mest populära restaurangerna på ön , Paradise, bredvid Marivent . Har skapat en sofistikerad och internationell elegans som påminner om det som blev känd Mallorca . Många undrar hur de gjorde det . Svaret ligger i din personlighet , känslig , välutbildad och med ett fängslande charm , från hans kosmopolitism och tabeller som tillhandahålls av scenariot . Även stöd för sin partner , Elena Baquera . Detta är en man som är över all musik , i fall en Mozart av nittonhundratalet än i tjugo jämförs för kvalitet och stil till den stora Ennio Morricone , befälhavare musikalen i många framgångsrika filmer . Stora producenter , Warner Bros , Disney eller tunnelbanan, känd snart hans nya kompositioner , skapas från kärlek och direkt känsla . Dessutom , trots sin ungdom , forty three år , far till tre unga stjärnorna i svenskt musikliv expanderar , mycket snart kommer vi att höra från dem i Spanien .
- Du vet så väl att Mallorca och utländska som bor här , hur skulle du definiera det ?
- Ju tystare du går , ju mer du ser . Detta händer fortfarande . Liksom , är känslig och mer öppen än på andra håll , elegant , aristokratiskt . Jag vill att mina musikaliska verk är närliggande fotografier jag lever . Ge annan betydelse till den klassiska här är mycket enkelt.

- Vad förde dig till ön ?
" Jag kom för företag och jag gillade den så mycket jag såg hur att bo och leva här . Då jag skapade symfonin Paradise , för här sitter jag på det , och sedan kom den restaurang som jag heter detsamma . Det verkar väldigt viktigt melodin i alla dess former , och här finns överallt .

- Hur gjorde din passion för musik ?
- Jag tillhör en familj av stora musiker . Sedan barndomen känner jag denna passion , allt jag gör det levande musik , instinktivt , kommer inifrån . Vid sju års ålder började jag på piano , med klassikerna , men modifierade hans partitur . Snabbt mina lärare uppmuntrade mig att göra min egen musik , ökat min frihet och kreativitet , men inte återvänt till skolan . Min första komposition heter Una donna , inspirerade parfymen mig om min mamma som satt bredvid mig på piano . Jag aldrig skriva en poäng , håller jag den inne . Jag låter andra inspelade naturligtvis , men jag kan inte överföra papper så djupa känslor .

- Och när han gjorde det " gåva " på yrket ?
- Vid nitton komponerade han för andra artister , främst pop , men kände behovet av att göra min egen musik , vilket kan höras på radio . Jag beskriver bilder eller situationer , är det så film eller dokumentär .

- Gillar Ennio Morricone ?
- Första gången jag hörde musiken var söndag , Beethoven , ren klassiker , men jag sa att det var gammalt och att kompositören var död . Så vad jag hittade var död , kände jag en oerhörd ångest som orsakas av döden musik tillsammans tills jag upptäckte den gåva Gud hade gett mig , vända smärtan till skönhet . Han skapar stämning innan filmen är gjord .
- Vilken musik skulle sätta Mallorca ?
-I föreliggande kompositioner . En stund i paradiset , är den bästa definitionen , med variationer , sött , får jag huden sin melodi . I'ma vara fruktansvärt , med hög och anklagade lågt , påverkar allt mig en hel del . När jag ger Oscar , som jag får för att jag känner mig väldigt nära , min blivande fru , kommer Elena Baquera måste plocka mig och ägna den till alla andra kompositörer . Vi är varelser svåra humör snabbt ändras . Mallorca ger mig frid som jag behöver och restaurangen medger skattefusk nödvändig , eftersom två liv . Jag vill göra en show av vad ett liv från början till döden , jag vill öppna ett sätt för människor att förstå livet genom musik . Allt liv är som en film , är allt du behöver för att internalisera att vi agerar på det , vi är aktörer och aktörer , inte åskådare .

- Är det riktigt eller fantastiska terapi ?
- Absolut sant , är bara frasen " jag älskar dig " en terapi , öppnar sinnet till något gott . Min brorson Sebastian Ingrosso är en av de bästa discjockey i världen , öppnar och stänger Pacha i Ibiza varje år och är det bästa eftersom det ger något nytt och gott i människor . Han organiserade en konsert här , be Stängd inbjudan för dig . Hundratals människor kom . Bra mat och musik tillsammans är perfekta för själen , detta är mitt liv . Kärlek är trevligt , men det är ändå bättre att tänka på det , vänta . " Gira il mondo tour " , det är nyckeln . Känn livet en sekund bara . Denna kris är bra för människor .

Hennes barn är också framgångsrika musiker i Sverige ...
- Du måste utbilda barn med musik , är det första som lärs ut i skolan . Min nitton år gamla son , Oliver , är en välkänd skådespelare . Bianca vann fjorton Junior Eurovision tre år sedan och Benjamin , den yngste , elva , är stjärnan i en enormt framgångsrik musikal i Stockholm , de har sett tusentals . Ungdom har lyckats som lärare i musik
Citera
2013-10-17, 15:00
Medlem

Så hela hans familj är stjärnor och världsberömda.. utan att någon känner till dem?

De enda man ser i media är exfruarna - både Emilios och Nicolas.

Bröderna Ingrosso har säkert en viss musikalitet i sig - i blodet - men tyvärr har de inte haft vett nog att göra något av det. De är för splittrade och fått en mycket märklig uppfostran.

Pojkarna (de stora pojkarna alltså: Emilio, Vito och Nicola) lärde sig aldrig italienska heller. Vilket är ju synd - om man nu ska låtsas vara en het italienare i Stockholm. Inte bara en vanlig invandrare med ett halvt språk.. och en himla massa skitsnack.
Citera
2013-10-17, 15:37
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:

Så hela hans familj är stjärnor och världsberömda.. utan att någon känner till dem?

De enda man ser i media är exfruarna - både Emilios och Nicolas.

Bröderna Ingrosso har säkert en viss musikalitet i sig - i blodet - men tyvärr har de inte haft vett nog att göra något av det. De är för splittrade och fått en mycket märklig uppfostran.

Pojkarna (de stora pojkarna alltså: Emilio, Vito och Nicola) lärde sig aldrig italienska heller. Vilket är ju synd - om man nu ska låtsas vara en het italienare i Stockholm. Inte bara en vanlig invandrare med ett halvt språk.. och en himla massa skitsnack.

Luciano Lucky (här) då? Kan ingen italienska?

Vito och Lucky är skrivna i samma lägenhet som sina sjuttioåriga föräldrar i Sundbyberg. Varför? Sitter de på kåken nånstans?

Citera
2013-10-17, 16:50
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Vito och Lucky är skrivna i samma lägenhet som sina sjuttioåriga föräldrar i Sundbyberg. Varför? Sitter de på kåken nånstans?

Luciano är ett missfoster och familjens sorgebarn, det är ju allmänt känt i den tråden att han har en förkärlek till mycket unga tjejer. Kanske sitter för pedofili? Vem vet??

Skumt att de båda "bor" hos sina föräldrar. Antingen så sitter de på kåken eller så är fogden efter dom med blåslampan. Eller kanske riktiga gangstrar och inte fejkitalianos och diverse patrask. Det har ju figurerat ett rykte länge att Emilio var informatör till Polisen när han hade Paul Mardirossian som partner. Fick en hel del inblickar i den undre världen. Flydde hastigt till Mallorca och kunde därmed få en kortare andningspaus. Lär väl komma ikapp nu när han spatserar på gatorna igen. Luciano är en Goltupp av rang!! snackade huvdlöst om det ena och det andra med en civilare som hänger på Stureplan många gånger.
Emilio försöker köpa sig Cred genom att vara med i media och tycka synd och säga saker som att Paul är världens svärmorsdröm och gillar finska pinnar. Ser ju bara dumt och skyldigt ut... ingen så kallad barndomskompis snackar med media eller Polisen!!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15030416.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13009022.ab

Den enda som är vettig av dom är Vito, han är helt ok men det är klart skumt att han också är skriven hos föräldrarna när han uppenbarligen bor på Lidingö med Lisa.
Senast redigerad av HeroesSilencio 2013-10-17 kl. 16:58.
Citera
2013-10-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Jag förmodar att det är samma sak med alla bröderna. Jag känner dock inte den här Lucky.. Men varför skulle han kunna italienska, medan de andra tre inte kan?

När det gäller Emilio så tycks han vara skriven på samma adress som sonen Oliver. Inga damer som är skrivna i den adressen trots att Emilio enligt uppgift har redan blivit "sambo" med den nya kärleken Åsa - som förresten tycks vara skriven hos sin mamma i Eksjö.

Det tycks förresten bara ha gått utför för stackars Nicola efter skilsmässan från pengar-Pernelli. Det var mycket dumt av honom, med tanke på vilken guldgruva han hade hittat. Även Emilio hade det ekonomiskt tryggt och bra med Pernilla. Men det är så mycket som lockar där ute..
Citera
2013-10-17, 20:43
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Jag förmodar att det är samma sak med alla bröderna. Jag känner dock inte den här Lucky.. Men varför skulle han kunna italienska, medan de andra tre inte kan?

När det gäller Emilio så tycks han vara skriven på samma adress som sonen Oliver. Inga damer som är skrivna i den adressen trots att Emilio enligt uppgift har redan blivit "sambo" med den nya kärleken Åsa - som förresten tycks vara skriven hos sin mamma i Eksjö.

Det tycks förresten bara ha gått utför för stackars Nicola efter skilsmässan från pengar-Pernelli. Det var mycket dumt av honom, med tanke på vilken guldgruva han hade hittat. Även Emilio hade det ekonomiskt tryggt och bra med Pernilla. Men det är så mycket som lockar där ute..

Den enda Italienskan de kan är väl den som sjungs i Eros Ramazzotti sånger plus Italienska pastasåser. Ingen skugga över Sebastian Ingrosso och barnen, de har verkligen Showbiz i ådrorna och utnyttjar det men det har nog med deras mödrar att göra mer kanske.

Då är det snart ett "hemma hos" reportage från Åsa och Emilios paradvåning (hyrd för fotosession) i Stockholm där de förklarar sin eviga kärlek och hur fantastiskt livet är.. men båda är ju gravt narcissistiska och har en behov att synas och få bekräftelse. ICA killen investerade i ett par Silikonbröst för hon hade två Taxöron innan och de brösten lär han inte få tillbaka. Hoppas verkligen hon inte fick med sig alla handväskor i 50-100000 kr klassen och Rolex Daytonan med diamantringen. Hon hade mjölkat ur allt som gick där tror jag. Nu är det Emilio som klämmer på hennes bröst och går säkert runt i Rolex Daytonan snart. De är bra på att leva på sina kvinnor de där Ingrossos.
Citera
2013-10-17, 21:27
Medlem
Citat:
Den enda Italienskan de kan är väl den som sjungs i Eros Ramazzotti sånger plus Italienska pastasåser. Ingen skugga över Sebastian Ingrosso och barnen, de har verkligen Showbiz i ådrorna och utnyttjar det men det har nog med deras mödrar att göra mer kanske.

Då är det snart ett "hemma hos" reportage från Åsa och Emilios paradvåning (hyrd för fotosession) i Stockholm där de förklarar sin eviga kärlek och hur fantastiskt livet är.. men båda är ju gravt narcissistiska och har en behov att synas och få bekräftelse. ICA killen investerade i ett par Silikonbröst för hon hade två Taxöron innan och de brösten lär han inte få tillbaka. Hoppas verkligen hon inte fick med sig alla handväskor i 50-100000 kr klassen och Rolex Daytonan med diamantringen. Hon hade mjölkat ur allt som gick där tror jag. Nu är det Emilio som klämmer på hennes bröst och går säkert runt i Rolex Daytonan snart. De är bra på att leva på sina kvinnor de där Ingrossos.

Som jag skrev tidigare är det inte musikalitet som är bristvaran hos de stora pojkarna Ingrosso. Den kan nog Sebbe ha ärvt från båda sidorna av sina föräldrar. Problemet är - när de gäller de äldre pojkarna - att de inte ha kunnat använda sin musikalitet på ett konstruktivt sätt. De har varit för vilsna, rastlösa, lättantändliga - omöjliga att göra med i möblerade rum. Ingen orkar i längden..

Ingen skugga över Sebbe, men även han visar lite tendenser åt att explodera snabbt och utan förvarning. Men vi får hoppas på det bästa.

När det gäller ICA-handlaren så måste han som businessman inse att ifall han investera i något som befinner sig i en annan människas kropp, då lär han inte kunna få ränta för sin investering ifall personen ifråga försvinner. Samma sak ifall Pernilla hade investerat i en penisförlängare till sitt ex - Emilio. Då skulle tanterna på Mallis ha fått njuta av den varan istället. Nu fick de ju göra det ändå, men inte så att det skulle ha varit Pernillas förtjänst..
Citera
2013-10-18, 09:14
Medlem
ilskpiggens avatar
Åsa Björling kommer näppeligen från Västervik utan är uppvuxen i Nässjö. Men det kanske inte är fint nog att tala om? Hon hette Stenström som ogift. Efternamnet Högberg har också förekommit, vet inte om hon varit gift två gånger eller namnändrat av andra skäl. När hon var väldigt ung (16-17 år ca) jobbade hon som diskare i ett varuhus med charkavdelning. Tyvärr fick hon kicken för att hon inte kunde hålla fingrarna i styr, utan det slank ner en del grejer i handväskan när hon gick hem. Mindre kul för hennes mamma som jobbade på samma ställe. Hon var en bimbo redan då och det förvånar mig inte att hon omnämns som "golddigger" här på forumet.
Citera
2013-10-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilskpiggen
Åsa Björling kommer näppeligen från Västervik utan är uppvuxen i Nässjö. Men det kanske inte är fint nog att tala om? Hon hette Stenström som ogift. Efternamnet Högberg har också förekommit, vet inte om hon varit gift två gånger eller namnändrat av andra skäl. När hon var väldigt ung (16-17 år ca) jobbade hon som diskare i ett varuhus med charkavdelning. Tyvärr fick hon kicken för att hon inte kunde hålla fingrarna i styr, utan det slank ner en del grejer i handväskan när hon gick hem. Mindre kul för hennes mamma som jobbade på samma ställe. Hon var en bimbo redan då och det förvånar mig inte att hon omnämns som "golddigger" här på forumet.

icahandlaren i alvik heter Jo*an Högberg , därav namnet ovan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in