2005-12-11, 17:25
Medlem
Laktostolerants avatar
Nån som vet något om den fjärde och mest okände av bröderna Ingrosso? Vad sysslar denne Luciano med? Är han lika psyko som sin äldre bror Emilio?
Citera
2005-12-11, 18:34
Medlem
erikbes avatar
http://www.dagensskiva.com/index.asp?datum=1971-3-8
Googlade fram detta. Inte mycket mer än att han sysslat med musik
Citera
2005-12-11, 19:30
Awaiting Email Confirmation
Kanaljes avatar
"Problembarn" som ung iaf. Han gjorde ibland besök i skolan jag gick i och då var det alltid en kille som gick och bar på hans jacka(som en slav ungefär)

Tror han jobbade som kock på Åhléns i Sumpan ett tag.
Citera
2005-12-11, 20:16
Medlem
Markattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanalje
"Problembarn" som ung iaf. Han gjorde ibland besök i skolan jag gick i och då var det alltid en kille som gick och bar på hans jacka(som en slav ungefär)

Tror han jobbade som kock på Åhléns i Sumpan ett tag.

Kallades iaf "Lucky" minns jag. Var tillsammans med en brud i min skola på högstadiet.. En plufsig och grinig typ som stod i skuggan av sina äldre och, om inte snygga, så åtminstone vältrimmade bröder. Han blev bäst på att vara värst, småkriminell och ganska äcklig i stil och uppförande.
Citera
2005-12-11, 20:32
Medlem
Snajpers avatar
Visst var det den pojkvaskern som i fyllan och villan körde ihjäl sin dåvarande flickvän?? Har för mig att det hände på Norra Stationsgatan i Sthlm, hon ligger för övrigt begravd på Adolf Fredriks kyrkogård......

/Snajper
Citera
2005-12-11, 20:41
Awaiting Email Confirmation
Kanaljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Kallades iaf "Lucky" minns jag. Var tillsammans med en brud i min skola på högstadiet.. En plufsig och grinig typ som stod i skuggan av sina äldre och, om inte snygga, så åtminstone vältrimmade bröder. Han blev bäst på att vara värst, småkriminell och ganska äcklig i stil och uppförande.
Jupp. Vet iofs inte om han var småkriminell men äckligt svinig var han iaf.
Citera
2005-12-11, 21:41
Medlem
Pellles avatar
jupp

han vurpa med sin bil när det kappkördes, full och narkotikapåverkad var han, kompisarna drog ut honom och stack, lämnde tjejen att dö ensam i bilen, hon fyllde 18 den dagen...
ett riktigt praktsvin är han, precis som sina brorsor med undantag för Nicola som nu tagit avstånd från sin knäppa familj...
Citera
2005-12-11, 23:26
Medlem
Tolvans avatar
Åkte han dit för det?
Citera
2005-12-11, 23:28
Medlem
Pellles avatar
jupp igen

men jag vet inte vad han fick, säkert nån ungdomsvård eller så då det knappt är straffbelagt i detta land att köra ihäl folk på fyllan...
ska man mörda nån så kör över dem och töm sen snabbt en kvarting innan polisen kommer, då får du max några månader för vållande...så sjukt..
Citera
2005-12-12, 10:50
Bannlyst
Finns en mysig bild här: http://www.stureplan.se/site/article.php?id=1978
Citera
2005-12-12, 12:35
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudaNY
Finns en mysig bild här: http://www.stureplan.se/site/article.php?id=1978

Artistnamnet "Lucy" var rätt bra. Det kanske är honom som Emilia Ingrossess syftade på när han hotade Pernilla W.
Citera
2005-12-12, 12:38
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Artistnamnet "Lucy" var rätt bra. Det kanske är honom som Emilia Ingrossess syftade på när han hotade Pernilla W.
Han ser onekligen ut som en utvecklingsstörd psykopat som kan ta sig till vad som helst...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in