2013-10-15, 21:47
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lectr
Haha, ser man på! Honom känner jag ju.

Smart kille egentligen, väldigt karismatisk och lätt att tycka om, men hans hjärna har blivit helt knullad av alla droger.
Lätt att tycka om en analsnubbe? Tror inte han som blev påsatt håller med dig.
Citera
2013-10-15, 22:15
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Lätt att tycka om en analsnubbe? Tror inte han som blev påsatt håller med dig.
Haha, jag menade överlag. Att han har en personlighet som är lätt att tycka om.

Tills han blir arg, dvs.
Citera
2013-10-15, 22:18
Medlem
murder_us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillrpick
Domen har kommit efter hans senaste äventyr:
Röv-knullaren och våldtäktsmannen Majed fick 3 och et halvt år, likaså hans trogna fästmö Zomia...
den lilla efterblivna 16-åriga Jara Al* blev dömd till ungdomsvård med särskild utskrivningsprövning!

Nu återstår väl att se om de testar hans sinne, ety han redan går på anti-psykotisk meducin sedan en månad tillbaka, då vore det väl inte fel att låsa in honom på¨hispan och kasta bort nyckeln!!!

Då återstår ungefär 3 år tills nästa stackare får den i tvåan. Vi ses i den här tråden 2016.
Ikväll ska jag be till Allan att den här jäveln tar sitt liv. Tänk så mycket samhället skulle spara.
Senast redigerad av murder_u 2013-10-15 kl. 22:22.
Citera
2013-10-15, 22:18
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Haha, jag menade överlag. Att han har en personlighet som är lätt att tycka om.

Tills han blir arg, dvs.
Ja lite bögvåldtäkter och rån kan man ju ha överseende med.
Citera
2013-10-15, 22:27
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Ja lite bögvåldtäkter och rån kan man ju ha överseende med.
Haha, har inte sagt att man ska ha överseende med det.
Jag bara berättade väldigt kort om hurdan han är. Sedan hade jag ju kunnat berätta om hans negativa sidor detaljerat också, men det känner jag inte för att skriva ut här.
Citera
2013-10-16, 18:47
Medlem
Citat:
Haha, har inte sagt att man ska ha överseende med det.
Jag bara berättade väldigt kort om hurdan han är. Sedan hade jag ju kunnat berätta om hans negativa sidor detaljerat också, men det känner jag inte för att skriva ut här.
Varför inte? Hur väl känner du kräket?
Citera
2013-10-16, 21:33
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajas
Varför inte? Hur väl känner du kräket?
Vi har inte längre kontakt, men jag skulle vilja påstå att jag känner honom ganska väl.
Jag kan inte riktigt ge ett bra svar på varför inte. Det känns ganska förnedrande att skriva om en persons svagheter och ge en analys av hans beteende så öppet för hela världen att läsa.
Jag är väl helt enkelt en snäll människa.
Senast redigerad av lectr 2013-10-16 kl. 21:45.
Citera
2013-10-18, 02:12
Medlem
ENKOPING745s avatar
Haha shit det var bland den skummaste förävaren jag läst om
Citera
2013-10-18, 17:53
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillrpick
Domen har kommit efter hans senaste äventyr:
Röv-knullaren och våldtäktsmannen Majed fick 3 och et halvt år, likaså hans trogna fästmö Zomia...
den lilla efterblivna 16-åriga Jara Al* blev dömd till ungdomsvård med särskild utskrivningsprövning!

Nu återstår väl att se om de testar hans sinne, ety han redan går på anti-psykotisk meducin sedan en månad tillbaka, då vore det väl inte fel att låsa in honom på¨hispan och kasta bort nyckeln!!!

Men det senaste BO verkade åtminstone ha sluppit få MH:s kuk i röven!
Citera
2013-10-18, 18:07
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENKOPING745
Haha shit det var bland den skummaste förävaren jag läst om
Ja, som han har legat i borde han i det närmaste ha en magisterexamen i kulturberikning
Citera
2013-10-20, 12:20
Medlem
Citat:
Vi har inte längre kontakt, men jag skulle vilja påstå att jag känner honom ganska väl.
Jag kan inte riktigt ge ett bra svar på varför inte. Det känns ganska förnedrande att skriva om en persons svagheter och ge en analys av hans beteende så öppet för hela världen att läsa.
Jag är väl helt enkelt en snäll människa.

Tycker snarare att du verkar helt hjärntvättad! Hög tolerans för våldtäktsmän vittnar om att du själv inte verkar ha det så bra ... Vad har folk tutat i dig?
Citera
2013-10-20, 13:46
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Edit:

Pappa vet allt.

GM: Majed Hourani, född 1990. Bor på Rosengård.

Offret är svensk men sekretessbelagd.

Jaha, nu är alltså svenskar så jävla mesiga att de blir förvandlade till prisonbitches med flaskor i röven av en unge med en sax. Det är ju en sak när det är ett helt gäng som hotar en och man sitter inlåst men vadfan hindrade honom från att lämna stan? Måste ju va bättre att va hemlös i en främmande stad än våldtagen regelbundet. Antingen var han ju förståndshandikappad eller så gillade han det, man blir fan inte våldtagen regelbundet i friheten (eftersom man är just fri och kan lämna våldtäktszonen) av en annan man om man inte gillar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in