2012-06-09, 06:21
Medlem
Itzcuintles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
fråga en kristen från dessa länder och kolla vad de svarar.
De säger att de inte är araber, och egentligen har de rätt. De är lika lite araber som polacker är svenskar. Araber kommer från arabiska halvön. Jag skulle nog kalla honom för en kristen semit. Eftersom han härstammar från Libanon. Bara för att araber och turkar har spridit sin religion och sin säd lite här och där blir inte automatiskt alla i de områdena araber och turkar. Innan Israel-kriget och pan-arabismen så sade dessutom ingen förutom jusst araber att de var araber. Då var man helt enkelt egyptier, libanes, syrian etc. Vilket vissa mer genomtänkta individer fortfarande håller fast vid, och vissa ogenomtänkta kristna bara för att inte associeras med islam.
Citera
2012-06-09, 20:29
Medlem
Hittade bilder på bögvåldtäktsaraben, han bor på Thomsons väg 72 i Rosengård. Han har gömt sig i Göteborg i ett år, men han har återvänt till Rosengård och går där och spänner sig med en stor svart hund. Kan inte någon göra något åt det lilla svinet?

http://s1058.photobucket.com/albums/t419/analmannen/
Citera
2012-06-10, 00:02
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Ja då e d inte läge att somna på en busshållplatsbänk på Thomsonsv./von lingensv. när det kommer en skallig arab med svart hund framåt kvällningen.
Vidriga människor som bor i den förlorade staden
Citera
2012-06-17, 09:32
Medlem
Att den lille plutten jag ser på bilderna kan våldta en man aven om han har sax/kniv/pistol i handen är för mig en gåta. Kanske började våldtäkterna med att B.O var med på noterna, men sen när majed ville ha pengar för att inte avslöja deras gayförhållande, så anmälde B.O majed.
Sen att han flyttat tillbaka till Rosengård förstår jag inte, alla där måste ju veta vad han gjort. Eller så är det kanske ok att vara som han där..
Citera
2012-06-30, 19:46
Medlem
Dawgh2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analmannensuger
Hittade bilder på bögvåldtäktsaraben, han bor på Thomsons väg 72 i Rosengård. Han har gömt sig i Göteborg i ett år, men han har återvänt till Rosengård och går där och spänner sig med en stor svart hund. Kan inte någon göra något åt det lilla svinet?

http://s1058.photobucket.com/albums/t419/analmannen/

Jasså, och hur vet man detta att han gömt sig i Göteborg? Och nu är tillbaka i Rosengård där han spänner sig med en stor svart hund, kamphund eller vad ?
Senast redigerad av Dawgh2012 2012-06-30 kl. 20:04.
Citera
2012-07-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawgh2012
Jasså, och hur vet man detta att han gömt sig i Göteborg? Och nu är tillbaka i Rosengård där han spänner sig med en stor svart hund, kamphund eller vad ?

Vad menar du? Någon vet ju tydligen att det är så.. Kamphund eller inte vad spelar det för roll? Han har väl skaffat den för att kunna skicka den på folk som retar han för att han är böghora kanske?
Citera
2012-07-06, 01:07
Medlem
Dawgh2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Det är väl rätt idiotiskt att fråga när det nämns flera gånger i tråden inklusive de två inläggen innan ditt?

Ja, men enligt statistisk så ligger nazister väldigt högt upp gällande intellekt....
Citera
2012-07-06, 01:20
Medlem
Dawgh2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajas
Vad menar du? Någon vet ju tydligen att det är så.. Kamphund eller inte vad spelar det för roll? Han har väl skaffat den för att kunna skicka den på folk som retar han för att han är böghora kanske?

Jag tror bara att folk har viktigare saker att göra än att sitta och gissa. Detta var ändå 5 år sedan, jag menar. lägg av.
Som rubriken lyder, så står det "17-åring" - Alltså var han inte ens vuxen vid tiden för brotten eller domen.
Samt, så har han även avtjänat straffet, och det har nu gått över 5 år. Så jag tror att folk lever vidare sina liv, ändå, ska du se .

En människa ändras väldigt mycket från dess att man är 17 tills dess att personen i dags läget är 22 om jag räknat rätt.
Och han kan ha skaffat sig en hund av helt vanliga skäl också.

Sedan, så tror jag nog inte han skaffar sig "en stor svart hund" för att spänna sig. För enligt alla kriminologer här i denna tråd så använder han sig utav, pistol, kniv, sax. Jag tror inte han behöver en hund isåfall....

Jag skyddar inte någon överhuvudtaget, är bara helt enkelt opartiskt, vilket du också borde vara. och sluta fantisera fram fakta som ej finns, din bonde.
Citera
2013-09-11, 19:38
Medlem
Mer info från pm angående herr MH...

Citat:
M*jed Houra*i blev tagen på tåget i Malmö efter att ha betett sig illa tillsammans med 2 tjejer, åldrar 23 och 16.
Polisen beslagtog en massa stöldgods på de 3 personerna som de har fått från Göteborg samma natt.
Han har torterat en man i Göteborg under 4 timmar med diverse tillhyggen så som kniv, hammare, köttklubba ochtändargas för att få fram personens kod till sitt kreditkort, samtidigt tömde de 2 tjejerna lägenheten på allt
de kom över.

Rättegången var igår (10/09/2013) i Göteborg och den var öppen för allmänheten.

Han är åtalad, tillsammans med de 2 tjejerna för grov misshandel och rån.

Så här säger aftonhoran om saken;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17194465.ab?fb_action_ids=10151499531492301 &fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregati on&fb_aggregation_id=288381481237582
Citera
2013-09-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Offret helsvensk, även flickvännen som fick stryk.

Offrets namn finns inte med i domen, vet det från annat håll. Flickvännens finns däremot.
vad hade de för relation?
Citera
2013-09-24, 20:46
Medlem
Domen har kommit efter hans senaste äventyr:
Röv-knullaren och våldtäktsmannen Majed fick 3 och et halvt år, likaså hans trogna fästmö Zomia...
den lilla efterblivna 16-åriga Jara Al* blev dömd till ungdomsvård med särskild utskrivningsprövning!

Nu återstår väl att se om de testar hans sinne, ety han redan går på anti-psykotisk meducin sedan en månad tillbaka, då vore det väl inte fel att låsa in honom på¨hispan och kasta bort nyckeln!!!
Citera
2013-10-15, 19:57
Medlem
lectrs avatar
Haha, ser man på! Honom känner jag ju.

Smart kille egentligen, väldigt karismatisk och lätt att tycka om, men hans hjärna har blivit helt knullad av alla droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in