Citat:
Ursprungligen postat av pajas
Vad menar du? Någon vet ju tydligen att det är så.. Kamphund eller inte vad spelar det för roll? Han har väl skaffat den för att kunna skicka den på folk som retar han för att han är böghora kanske?
Jag tror bara att folk har viktigare saker att göra än att sitta och gissa. Detta var ändå 5 år sedan, jag menar. lägg av.
Som rubriken lyder, så står det "17-åring" - Alltså var han inte ens vuxen vid tiden för brotten eller domen.
Samt, så har han även avtjänat straffet, och det har nu gått över 5 år. Så jag tror att folk lever vidare sina liv, ändå, ska du se

.
En människa ändras väldigt mycket från dess att man är 17 tills dess att personen i dags läget är 22 om jag räknat rätt.
Och han kan ha skaffat sig en hund av helt vanliga skäl också.
Sedan, så tror jag nog inte han skaffar sig "en stor svart hund" för att spänna sig. För enligt alla kriminologer här i denna tråd så använder han sig utav, pistol, kniv, sax. Jag tror inte han behöver en hund isåfall....
Jag skyddar inte någon överhuvudtaget, är bara helt enkelt opartiskt, vilket du också borde vara. och sluta fantisera fram fakta som ej finns, din bonde.