2009-04-16, 07:58
Medlem
micke_hs avatar
http://sydsvenskan.se/malmo/article426541/17-aring-domd-for-grova-valdtakter.html

En 17-åring som våldtar och rånar en man!

Nån som vet härkomsten hos denna förövare? Eftersom det rör sig om Malmö och är en yngling som rånar och våldtar så är det kanske inte så okvalificerat att gissa på en mörkare variant av huden på denna va?
Citera
2009-04-16, 08:17
Medlem
alkokanes avatar
Skulle hellre vilja veta varför tingsrätten inte ansåg sig skyldig att fälla honom för grov våldtäkt,medans hovrätten valde det.
Hur kom det även sig att de tog en hel månad innan han togs,var offret så rädd eller har han förövaren bott i närheten av offret?.
Hur vanligt kan de vara att män utsätter andra män för sexuella övergrepp?
Hans härkomst känns obetydlig då jag känner att de finns ett antal viktigare frågor i samanhanget,då brottet knappast kan vara så speciellt vanligt.
Citera
2009-04-16, 09:55
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkokane
Skulle hellre vilja veta varför tingsrätten inte ansåg sig skyldig att fälla honom för grov våldtäkt,medans hovrätten valde det.
Hur kom det även sig att de tog en hel månad innan han togs,var offret så rädd eller har han förövaren bott i närheten av offret?.
Hans härkomst känns obetydlig då jag känner att de finns ett antal viktigare frågor i samanhanget,då brottet knappast kan vara så speciellt vanligt.

Som sann invandringsmotståndare(och speciellt dagens invandring) så är jag mer intresserad av härkomsten. Även om din frågor också är intressanta.
Citera
2009-04-16, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
http://sydsvenskan.se/malmo/article426541/17-aring-domd-for-grova-valdtakter.html

Nån som vet härkomsten hos denna förövare? Eftersom det rör sig om Malmö och är en yngling som rånar och våldtar så är det kanske inte så okvalificerat att gissa på en mörkare variant av huden på denna va?

Känns lite som arabman vill ha brunöga arabman ska ha brunöga.
Skulle det visa sig att gm inte är arab ska jag ställa mig på rosengårdscentrum
med ett plakat där det står palestina tillhör israrel
Citera
2009-04-16, 15:57
Medlem
Public Enemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
Känns lite som arabman vill ha brunöga arabman ska ha brunöga.
Skulle det visa sig att gm inte är arab ska jag ställa mig på rosengårdscentrum
med ett plakat där det står palestina tillhör israrel

Jag håller tummarna
Kan du lova att lägga upp en film från din demonstration i Rosengårds centrum här på FB?
Citera
2009-04-16, 15:57
Medlem
platyzmas avatar
Klart som fan alla inblandade inte är svenssons, om nån tror nåt annat har dom levt sitt liv på vischan...
Citera
2009-04-16, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h

Vad e hela jävla Hälsingland !!

Rånad o pluggad i ballongknuten fy fan vilket öde..
Citera
2009-04-16, 16:17
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkokane

Vågar man gissa att offret inte har alla hästarna hemma?
Citera
2009-04-16, 16:54
Medlem
Galenzos avatar
Edit:

Pappa vet allt.

GM: Majed Hourani, född 1990. Bor på Rosengård.[/quote]

Offret är svensk men sekretessbelagd.

Åtalspunkt 1

Grov våldtäkt och utressning

Majed Hourani har i oktober 2008 i Malmö våldtagit målsäganden vid flera tillfällen enligt följande.

· Den 16 oktober 2008 utomhus på Rosengård tvingat målsäganden att klä av
sig, krypa omkring och hotat målsäganden genom att uttala att han inte
skulle överleva, sätta en kniv mot strupen och mot ryggen. Majed Hourani
har genom hoten tvingat målsäganden att utföra oralsex på Majed Hourani
och att ha analt samlag med målsäganden.

· Natten mellan den 23-24 oktober 2008 i målsägandens bostad genom att
hota målsäganden med en sax och genom att uttala att han skulle slå målsäganden tvingat målsäganden att utföra oralsex på Majed Hourani.

· Natten mellan den 24-25 oktober 2008 i målsägandens bostad hotat målsäganden med en sax och uttalat att han skulle hugga honom och på så sätt genom hot tvingat målsäganden att ha analt samlag med Majed Hourani
och att utföra oralsex på Majed Hourani.

· Den 25 oktober 2008 i målsägandens bostad hotat målsäganden med en sax
och sedan fört in en 33 cl flaska i analen på målsäganden flera gånger. Han
därefter under hot med sax genomfört ett analt samlag på målsäganden och
tvingat målsäganden utföra oralsex på Majed Hourani. Majed Hourani
misshandlade målsäganden under samlagen genom att slå honom i ansiktet.

· Den 26 oktober 2008 i målsägandens bostad har Majed Hourani hotat målsäganden genom att sätta en sax mot målsägandens hals. Han har sedan
genom hotet och genom att slå målsäganden i ansiktet tvingat målsäganden
utföra oralsex på Majed Hourani och tvingat målsäganden till analt samlag.

· Den 30 oktober 2008 i målsägandens bostad hotat målsäganden med en sax
och genom hotet tvingat målsäganden att utföra oralsex på Majed Hourani
och till analt samlag

Åtalspunkt 2

Och den gode Majed fälldes även för utpressning /grov kvinnofridskränkning av flickvännen, även hon svensk. Hon blev misshandlad x antal ggr.
Citera
2009-04-16, 17:11
Bannlyst
Malmö fortsätter att skapa fina rubriker!!!

Är det inte gängkrig eller våldtäkter så är det skrevskjutningar, misshandel av japaner i fruktdräkt, bilbomber och kravaller.

Alla blattar måste vara stolta nu!

Jag slår vad om att Ilmar Reepalu är stolt också!

Sen finns det alltid nån äcklig kommunist som säger "Det är inte bara invandrare som gör såhär och härkomsten är inte viktig"
Citera
2009-04-16, 17:17
Medlem
AnonymousUser2Ks avatar
Man undrar ju vad det är för ryggradslös stackare till offer.

Syftar topicen på GM eller offret?
Citera
2009-04-16, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser2K
Man undrar ju vad det är för ryggradslös stackare till offer.
Kan ju va nån svag, begåvningshandikappad eller så. Det är ju inget barn, då hade ju åtalspunkterna sett annorlunda ut, men de flesta med ett fullgott intellekt hade väl gjort nåt eller ringt polisen. Eller bara låst lghdörren och vägrat öppna när analvåldtäktsmannen ringer på för femte gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in