2013-10-17, 13:49
Medlem
Varför kan man endast maxbetta 2500?
Om man bettar 2500 på sig själv oc vinner racet, hur mycket extra får man? Beror det på andra insatser eller är det någon procentuell vinst man får?
Citera
2013-10-17, 13:52
Medlem
Hur stylar jag dom snabbaste och snyggaste bilarna? Varje gång jag får tag på en coquette, lamborginhi osv. Så står det "this vehicle is to hot to modify" tårkigt när man hittar en svin go lambo och inte kan styla den!!
Citera
2013-10-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Min högsta vinst från ett race: http://i.imgur.com/MlNzAj0.png

Nice, men är det något uppgjort?

Hur lyckades du träffa det oddset?
Citera
2013-10-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Vilken bil kostar 100k?

bilen "comet", dvs en porsche 911 irl.

nån som har förlorat sin bil pga av buggar sen fått tillbaka den eller cashen för bilen iaf?
Citera
2013-10-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kennystarfighter2k
Hur stylar jag dom snabbaste och snyggaste bilarna? Varje gång jag får tag på en coquette, lamborginhi osv. Så står det "this vehicle is to hot to modify" tårkigt när man hittar en svin go lambo och inte kan styla den!!

du måste köpa dom bilarna själv för att kunna styla dom.
Citera
2013-10-17, 14:18
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Nice, men är det något uppgjort?

Hur lyckades du träffa det oddset?
Nej då, det var inte uppgjort. En snubbe hade 14 i odds, och han vann förra tävlingen utan problem, så jag kände att han hade goda chanser att vinna igen.
Citera
2013-10-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nej då, det var inte uppgjort. En snubbe hade 14 i odds, och han vann förra tävlingen utan problem, så jag kände att han hade goda chanser att vinna igen.

Vart ser man oddset?
Citera
2013-10-17, 14:23
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennystarfighter2k

Du kan inte köra in med lyxbilarna i mod-shopen pga dom redan har en tracker .

Du måste köpa bilen mao.

Sen har jag förstått det som att bilar du kan finna på gatan, kan man inte styla lika mycket som samma bil som du köper från internet??
Citera
2013-10-17, 14:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Vart ser man oddset?
När du har valt bil och ska betta kan du skrolla till de olika spelarna. Det står något i stil med "Ready - 3 - $0" Siffran "3" i den svarta rutan är oddsen. Du kan ställa in om du vill ha fractional, decimal eller moneyline. Decimal är det vi använder i bl.a. Sverige.
Citera
2013-10-17, 14:56
Medlem
EnSomKans avatar
Någon som vet hur man kan upprepa uppdragen som ger 25k dollar? Vill verkligen farma men det ska va så svårt...
Citera
2013-10-17, 14:57
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Fast jag har ju en skitbil och det är moment 22 att få en bättre.

Race hade jag gärna kört men med en skruttig sedan combi kommer jag inte långt med

Har smått socialfobi haha
jo det vore ju skoj men har inte hittat nåt som ser intressant ut, och vad av jag hör så är fb's full av griefers
Kolla om du har RH8an gratis via mobilen, kör du på ps3 kan vi farma race och survival. Är inte heller värst pratglad så utan mic funkar utmärkt bara vi lägger upp en plan först.

Skulle behöva låsa upp turbon också
Citera
2013-10-17, 15:03
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Du kan inte köra in med lyxbilarna i mod-shopen pga dom redan har en tracker .

Du måste köpa bilen mao.

Sen har jag förstått det som att bilar du kan finna på gatan, kan man inte styla lika mycket som samma bil som du köper från internet??
Man kan parkera dom i garaget däremot och få en tracker automatiskt
Ta ut den efter ett tag och kör den till LSC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in