2013-09-04, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Leslie Benzie eller vem det var bekräftade att man iaf kan ge vapen till varandra. Om detta endast gäller under Heists eller även i free-roam vet jag inte.

Det där med vapen såg jag, därför som jag kom att tänka på detta med om man kan ge varandra pengar. För man ska ju tydligen kunna sno pengar från folk som blivit dödade, alltså pengar som de haft i "plånboken" innan sin död
Citera
2013-09-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus
Vore ball! Undra om man kan råna någon annan spelare? Känns väl lite långsökt..

Vad vet vi om anti-fusk? Just nu är det inte jättekul på IV-online på PC med alla trainers. Visst, man kan spela Ranked utan mods, men jag vill ha mina visuella mods :-/

Tänker du på en framtida release av GTA Online till PC då eller? För trainers osv finns väl inte till konsolerna?
Citera
2013-09-04, 22:46
Medlem
herrmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cajoseno
Tänker du på en framtida release av GTA Online till PC då eller? För trainers osv finns väl inte till konsolerna?

Nahe, det kanske det inte gör. Har för mig att jag sett mods till PS3 i alla fall, men om de va trainers eller ej är jag kluven på. Onlinespel skall vara fria från fusk i alla fall, det är min åsikt :-P
Citera
2013-09-04, 23:03
Medlem
Joinade nu! Har aldrig längtar så mycket efter ett spel, helvete va mäktigt det kommer bli! Sitter och lirar med Luis Lopez i "the ballad of gay tony" just nu bara för att stilla abstinensen!

Heter även nattenzriddare på social club.
Citera
2013-09-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Är ganska säker på att man får jaga XP för att stiga i rank och låsa upp nya grejer som vapen, kläder, bilar, hus och annat. Dina pengar kommer du använda till att införskaffa en massa saker, men efter ett rån får man vara snabb med att sätta in sina pengar i en bankomat, för om man dör ligger ens plånbok och skräpar med kanske upp till en miljon

Det kommer finnas ett läge som heter "passive mode" då man inte kan döda eller bli dödad av andra användare. Så det kan man väl slå på och då lugnt gå till banken efter ett rån eller dylikt, om man är feg vill säga

EDIT: kommer man måste lägga till alla i sitt crew på PSN för att prata i micken med varandra eller sköts det över social club? Känns jävligt segt om man måste lägga till 100+ på psn..
Senast redigerad av SvenskaEliten 2013-09-04 kl. 23:56.
Citera
2013-09-05, 13:35
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
EDIT: kommer man måste lägga till alla i sitt crew på PSN för att prata i micken med varandra eller sköts det över social club? Känns jävligt segt om man måste lägga till 100+ på psn..
Borde väl fungera som vanligt. Att man hör dom som är i samma server, oavsett om man har dom som vänner eller inte.
Citera
2013-09-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Borde väl fungera som vanligt. Att man hör dom som är i samma server, oavsett om man har dom som vänner eller inte.

I GTA IV finns ju lite olika alternativ för voice chat
1. Always on - alla hör alla oberoende var på kartan dom här
2. Proximity based - Du hör endast spelare inom ett visst avstånd
3. Direct Voice - Du ringer en annan spelare med ingame telefonen, och ni hör bara varandra. Om detta funkar med group chat vet jag inte eftersom jag inte testat själv.

Hoppas GTA V endast har Proximity och direct voice
Citera
2013-09-05, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
I GTA IV finns ju lite olika alternativ för voice chat
1. Always on - alla hör alla oberoende var på kartan dom här
2. Proximity based - Du hör endast spelare inom ett visst avstånd
3. Direct Voice - Du ringer en annan spelare med ingame telefonen, och ni hör bara varandra. Om detta funkar med group chat vet jag inte eftersom jag inte testat själv.

Hoppas GTA V endast har Proximity och direct voice

Instämmer helt och hållet, satt och tänkte på det igår. Vore så härligt ifall man sitter med sin kompanjon i bilen och hör en annan spelare, lite dovt, gå ute på gatan med sin vän och diskutera rånet dom precis gjorde, smyger efter och gör en fet driveby och sno pengarna
Citera
2013-09-05, 16:24
Medlem
Angående frågan om att man kan ge pengar osv, så har detta blivit bekräftat. Du kan ge pengar till andra spelare i GTA Online.

R* tanke var väl att man ska kunna låna någon pengar så denne personen kan införskaffa den snabba bilen som behövs till rånet eller osv.

Iomed att man kommer kunna ge pengar/vapen osv, så tycker jag att i sann Flashback-anda så ska vi driva GTA Online's största drogimperium och vapensmuggling.
Senast redigerad av tacoeater 2013-09-05 kl. 16:27.
Citera
2013-09-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Angående frågan om att man kan ge pengar osv, så har detta blivit bekräftat. Du kan ge pengar till andra spelare i GTA Online.

R* tanke var väl att man ska kunna låna någon pengar så denne personen kan införskaffa den snabba bilen som behövs till rånet eller osv.

Iomed att man kommer kunna ge pengar/vapen osv, så tycker jag att i sann Flashback-anda så ska vi driva GTA Online's största drogimperium och vapensmuggling.

Har man fått något bekräftat hur droger kommer fungera? Kommer man kunna ha farmer för odling osv? Handla mellan spelare och sälja till random folk på gatan? Något alls?

Vapen lär man ju kunna sno och sälja mellan spelare med tanke på att man kan föra över pengar.
Citera
2013-09-05, 17:01
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater

Vi får inte glömma lönnmord och kanske till och med beskyddarverksamhet. Som gäng kan vi ju annonsera på något sätt till folk som behöver hämnd på någon eller några som snott deras nyrånade pengar eller deras nyinköpta bil men de har inte vapnen eller manstyrkan som krävs för att verkligen slå tillbaka hårt.
Citera
2013-09-05, 17:07
Medlem
LannibalHecters avatar
Finns det fortfarande plats? Hur går man med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in