2013-10-16, 22:28
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Ett tips är att köra race, vinner du så kan du uppemot 8k.

Fast jag har ju en skitbil och det är moment 22 att få en bättre.

Race hade jag gärna kört men med en skruttig sedan combi kommer jag inte långt med

Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Det är sant. Försök joina ett crew och hitta några att spela med, du får snabbare RP om du spelar med crewmedlemar. Om du vill levla snabbt, kör till fängeslet Nordväst om ökenområdet, där finns ett lopp som tar ca 30sek/varv. Kör du det själv får du dock inga pengar, dock går du fort upp i rank.
Har smått socialfobi haha
jo det vore ju skoj men har inte hittat nåt som ser intressant ut, och vad av jag hör så är fb's full av griefers
Citera
2013-10-16, 22:29
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax

Race hade jag gärna kört men med en skruttig sedan combi kommer jag inte långt med

Det finns bilar att välja mellan på racen.. ¨

Btw någon som vet hur man blir av med bilar från sitt garage? Eller kan man ha en lägenhet + flera garage vid sidan om?
Citera
2013-10-16, 22:30
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Det finns bilar att välja mellan på racen.. ¨

Btw någon som vet hur man blir av med bilar från sitt garage? Eller kan man ha en lägenhet + flera garage vid sidan om?
Jaså? Ser tips överallt om att man kan klara race bättre om man pimpar sin bil? Kan man typ välja sin egen då också?
Citera
2013-10-16, 22:33
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
lesters uppdrag där man ska sno en portfölj uppe på construction siten! HUR FAN KOMMER MAN UPP DÄR? Hittat en stege men blir skjuten dirr! Hissen ffår jag inte igång

Helikopter, det finns flera sätt att skaffa en sådan.

Citera
2013-10-16, 22:35
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Jaså? Ser tips överallt om att man kan klara race bättre om man pimpar sin bil? Kan man typ välja sin egen då också?
Det finns alltid bilar att välja mellan + din egna, OM hostern accepterat det.
Citera
2013-10-16, 22:36
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Det finns alltid bilar att välja mellan + din egna, OM hostern accepterat det.

aah ok, låter mer logiskt

har dock hört att de mesta har catch up igång, trist
Citera
2013-10-16, 22:38
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Nej nu är jag nog klar med det här spelet, det är bara en stor grind.
Har kört nu i snart 6 timmar och fått ihop 12k, har inte spenderat pengar på någonting utan bara kört missions.

Långa uppdrag som knappt ger pengar alls, extremt långa kötider och inställningsmenyer.
Franska småglin med mikrofonen på hela tiden medans de spelar bögmusik.
Folk som kör runt och dödar en helt utan anledning, förstör ens bil och man måste betala för att få tillbaka den.
Får polisen efter mig då jag kör runt lagligt med min köpta bil, riktigt störande.

Då måste du vara extremt dålig, man har ju nästan 8k bara efter att ha kört de tvingande uppdragen i början, Racet, Knarkaffären, Rånet och första bilförsäljningen borde ge mer än 12k. Om du inte hattar runt i free-mode och blir mulad hela tiden förstås.
Citera
2013-10-16, 22:40
Medlem
Wertyms avatar
Citat:

Har smått socialfobi haha
jo det vore ju skoj men har inte hittat nåt som ser intressant ut, och vad av jag hör så är fb's full av griefers

Man behöver väl inte köra med sin bil? Jag körde race också fick man välja bil
Citera
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Då måste du vara extremt dålig, man har ju nästan 8k bara efter att ha kört de tvingande uppdragen i början, Racet, Knarkaffären, Rånet och första bilförsäljningen borde ge mer än 12k. Om du inte hattar runt i free-mode och blir mulad hela tiden förstås.

Har som sagt bara kört uppdrag. Max en halvtimme i freeroam, och jag lägger alltid in pengarna på kontot efter jag har kört ett uppdrag.

Bilförsäljning? wat

Har nu 15k totalt.
Citera
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Är på level 7 nu och det tar en helvetes tid att levla upp.
Kan bara köra några timmar om dagen med heltidsjobb så det ger mig ju inte så mycket glädje att det enda jag kan göra på en dag är att köra några trista uppdrag som ger mig kanske 5k per kväll max.

Efter level 10 släpper det lite, men mest släpper det efter lvl 20.

5k, det är lätt att tjäna, sno en hyfsad bil, åk till LS Customs, sälj! Ger oftas mellan 4 - 9k
Citera
2013-10-16, 22:41
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Efter level 10 släpper det lite, men mest släpper det efter lvl 20.

5k, det är lätt att tjäna, sno en hyfsad bil, åk till LS Customs, sälj! Ger oftas mellan 4 - 9k

jasså det går? najs

fast det känns ändå som en jävla pärs, orkar inte med
Citera
2013-10-16, 22:45
Medlem
Citat:
jasså det går? najs

fast det känns ändå som en jävla pärs, orkar inte med
Men de går inte att sälja de riktigt snygga bilarna. För dom tar inte costoms emot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in