2013-10-16, 22:51
Medlem
SUVs ger oftast bra med cash!
Citera
2013-10-16, 22:57
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lama-Man
SUVs ger oftast bra med cash!

Ja, de inbringar en del. Sålde en helt vanlig SUV igår för 8k vilket kan anses som väldigt bra.
Finns det några andra bilar som inbringar mer?
Citera
2013-10-16, 22:57
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Går det inte hitta crown vic??
Letat i timmar nu
Citera
2013-10-16, 23:02
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Ja, de inbringar en del. Sålde en helt vanlig SUV igår för 8k vilket kan anses som väldigt bra.
Finns det några andra bilar som inbringar mer?
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AvMnvlv4JzeKdGRVQlVHVUlRY2VoZGQtaFBGYW1HVl E&toomany=true
Man borde nästan lägga till dessa länkar i moderatormeddelandet så mycket som jag får länka dem...
Citera
2013-10-16, 23:05
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AvMnvlv4JzeKdGRVQlVHVUlRY2VoZGQtaFBGYW1HVl E&toomany=true
Man borde nästan lägga till dessa länkar i moderatormeddelandet så mycket som jag får länka dem...

Aa, det kan jag hålla med om. Då jag inte följer tråden jätteaktivt visste jag inte när frågan postades senast utan skrev då ett inlägg i hopp om svar så jag tackar för hjälpen.
Citera
2013-10-16, 23:09
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Nej nu är jag nog klar med det här spelet, det är bara en stor grind.
Har kört nu i snart 6 timmar och fått ihop 12k, har inte spenderat pengar på någonting utan bara kört missions.

Långa uppdrag som knappt ger pengar alls, extremt långa kötider och inställningsmenyer.
Franska småglin med mikrofonen på hela tiden medans de spelar bögmusik.
Folk som kör runt och dödar en helt utan anledning, förstör ens bil och man måste betala för att få tillbaka den.
Får polisen efter mig då jag kör runt lagligt med min köpta bil, riktigt störande.

Jag är på rank 45 och tjänade precis ihop 100k på ett par timmar.
Uppdragen blir mer varierade och belönande efter ett tag. 12k borde du tjäna ihop på knappt tio minuter om du säljer en dyr bil* och rånar ett par affärer. Kör "Solo session" istället så slipper du alla freeroam-muppar.

*Jag brukar alltid hålla ögonen öppna efter Gallivanter Baller för att den är så lätt att känna igen med sina två ventilintag(?) på sidorna där fram, för att den syns rätt ofta och ger 9000$.

http://gta.wikia.com/Baller
Citera
2013-10-16, 23:10
Medlem
någon som vet om man kan ha flera lägenheter/garage?
Citera
2013-10-16, 23:17
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag är på rank 45 och tjänade precis ihop 100k på ett par timmar.
Uppdragen blir mer varierade och belönande efter ett tag. 12k borde du tjäna ihop på knappt tio minuter om du säljer en dyr bil* och rånar ett par affärer. Kör "Solo session" istället så slipper du alla freeroam-muppar.

*Jag brukar alltid hålla ögonen öppna efter Gallivanter Baller för att den är så lätt att känna igen med sina två ventilintag(?) på sidorna där fram, för att den syns rätt ofta och ger 9000$.

http://gta.wikia.com/Baller

hmm det låter bra faktiskt, kan se om jag orkar köra nå mer
Citera
2013-10-16, 23:18
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
jasså det går? najs

fast det känns ändå som en jävla pärs, orkar inte med

Ingen pers alls, tar max en minut, sno en bil på gatan, en sedan eller SUV ger ofta mest. Åk och sälj.
Citera
2013-10-16, 23:19
Medlem
charlezzz173s avatar
jag brukar bara köra en tio race på raken, gå till free roam, o lägga in pengarna som oftast ligger på 30-50k och sen göra nåt annat eller köra fler race
Citera
2013-10-16, 23:32
Medlem
DieAntwoorders avatar
Prispengarna på race är verkligen skyhöga! När jag har tråkigt brukar jag lira "Down The Drain", får alltid minst 8k. Har jag tur blir det 13.6k och då räknar jag inte ens med min betting.

Fast jag har ju dock tappat dessa pengar genom att min bil försvann när jag PRECIS hade moddat klart den.
Citera
2013-10-16, 23:39
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangar161
Passive mode måste fan åtgärdas. Just fixat chrome-lack till min Entity XF när en spelare stannar upp intill mig och kastar en sticky så den sprängs Hur hämnas man på bäst sätt? Kostar närmare 10k för att få tillbaka den från försäkringen samtidigt som man vill lägga pengar på bounty?

Sekunderna innan ... http://rsg.ms/1bXb6yt

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Om en annan spelare förstör din bil är det väl ändå han som får stå för försäkringen? Hans förlust med andra ord.
Dessutom får han "Bad Sports", så det är bara en tidsfråga innan han slussas in på en annan spelserver med likvärdigt slödder som han själv.
Jag kan verifiera att detta stämmer!
En snorunge tog min bil och körde ner den i vattnet. Lite smått irriterad ringde jag försäkringsbolaget och märkte att det var han som var tvungen att stå för självrisken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in