2013-10-16, 22:02
Medlem
MrBraxs avatar
Patriot Gains måste vara det tråkigaste uppdraget hittils, måste fara över halva kartan för att sen bli dödad av någon lodis på motorcykel. Fattar ingenting.
Citera
2013-10-16, 22:02
Medlem
Bästa viewen över staden (lägenheter) är Weazel Plaza apt 101 eller the Eclipse apt. 40

För bäst utsikt till vattnet osv är i min åsikt Richard Majestic apt. 51 eller Weazel Plaza apt. 70.

eller om du vill ha utsikt över vinewood skylten är : Integrity Way apt 3

http://gtaforums.com/topic/617422-list-of-apartments/
Citera
2013-10-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Om en annan spelare förstör din bil är det väl ändå han som får stå för försäkringen? Hans förlust med andra ord.
Dessutom får han "Bad Sports", så det är bara en tidsfråga innan han slussas in på en annan spelserver med likvärdigt slödder som han själv.

Har jag missat nåt eller? Varje gång min bil förstörs är jag tvungen ringa Mors Mutual Insurance och betala 10k för att få tillbaka den.
Citera
2013-10-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
PS3 Ja Någon annan som har fått gratis cashen på PS3?
Nej de har ja inte. När får man dom ?
Citera
2013-10-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Ja jag fick min andra insättning igår, köpte bästa lägenheten och ska börja spara ihop till en fin bilsamling nu.

Bullshit! Ingen har fått sina pengar. De kommer först med en patch som ännu inte är släppt. 2:a insättningen? Hahhaa. Yeah right, den kommer först med ännu en patch ännu senare i månaden.
Citera
2013-10-16, 22:19
Medlem
MrBraxs avatar
Nej nu är jag nog klar med det här spelet, det är bara en stor grind.
Har kört nu i snart 6 timmar och fått ihop 12k, har inte spenderat pengar på någonting utan bara kört missions.

Långa uppdrag som knappt ger pengar alls, extremt långa kötider och inställningsmenyer.
Franska småglin med mikrofonen på hela tiden medans de spelar bögmusik.
Folk som kör runt och dödar en helt utan anledning, förstör ens bil och man måste betala för att få tillbaka den.
Får polisen efter mig då jag kör runt lagligt med min köpta bil, riktigt störande.
Citera
2013-10-16, 22:22
Medlem
Har dom släppt någon ny uppdatering dom senaste dagarna? Nu när jag skulle börja lira så går alla bilar jag ska köra sakta, till och med så att dom andra kör om oavsett bil
Citera
2013-10-16, 22:24
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Har kört nu i snart 6 timmar och fått ihop 12k, har inte spenderat pengar på någonting utan bara kört missions.

Långa uppdrag som knappt ger pengar alls, extremt långa kötider och inställningsmenyer.
Folk som kör runt och dödar en helt utan anledning, förstör ens bil och man måste betala för att få tillbaka den.
Får polisen efter mig då jag kör runt lagligt med min köpta bil, riktigt störande.

När du kommer till lvl 25+ (eller spelar med ngn som är därikring) kan du lätt tjäna 100k/h. Sen är det bara att byta server om du hamnar med idioter.
Citera
2013-10-16, 22:26
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
När du kommer till lvl 25+ (eller spelar med ngn som är därikring) kan du lätt tjäna 100k/h. Sen är det bara att byta server om du hamnar med idioter.

Är på level 7 nu och det tar en helvetes tid att levla upp.
Kan bara köra några timmar om dagen med heltidsjobb så det ger mig ju inte så mycket glädje att det enda jag kan göra på en dag är att köra några trista uppdrag som ger mig kanske 5k per kväll max.
Citera
2013-10-16, 22:26
Medlem
dryslians avatar
någon som vet när man kommer börja få göra lite andra saker som heist osv? (online)
Citera
2013-10-16, 22:27
Medlem
Citat:

Ett tips är att köra race, vinner du så kan du uppemot 8k.
Citera
2013-10-16, 22:27
Medlem
budadis avatar
Citat:
Är på level 7 nu och det tar en helvetes tid att levla upp.
Kan bara köra några timmar om dagen med heltidsjobb så det ger mig ju inte så mycket glädje att det enda jag kan göra på en dag är att köra några trista uppdrag som ger mig kanske 5k per kväll max.

Det är sant. Försök joina ett crew och hitta några att spela med, du får snabbare RP om du spelar med crewmedlemar. Om du vill levla snabbt, kör till fängeslet Nordväst om ökenområdet, där finns ett lopp som tar ca 30sek/varv. Kör du det själv får du dock inga pengar, dock går du fort upp i rank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in