Jag och en polare samt några randoms farmade skiten ur den igår för vi tänkte att den patchen kommer till 360 inom kort. Jag gick från level 30 till typ 60ish, sen blev polaren 75 och då fixade han Rooftop Rumble och det är 25k cash och 4.4k RP och det tar seriöst max 1minut att köra från start tills det att man har restartat det igen. Så totalt igår/inatt skaffade jag närmare 4-5miljoner cash, samt slutade på level 80.
Patchat på både ps3 och xbox(?) men vet ett annat sätt som inte är officielt ännu
Tjena grabbz. Något som jag och nocolus farmade igår var mission där man skulle döda advokaten. Skit enkel och lik violent duck så får man 9 k per game som tog runt 2.30 min
Den var riktigt bra Q och nästan 0 % chans att misslyckas.. See u in LS soon
GTA V Online - Crew ( PS3)
Vi är ett gäng som behöver flera members till vårat crew så vi kan utöka och gå vidare till större bankrån i våra uppdrag! Tveka inte att gå med alla med gta och ps3!
Finns något vis att göra så autoaim inte flyger in på sina polare? Dvs en person som man t.ex. ha joinat via friends list osv.
Spelet visar ju redan att det är ens kompis på kartan.. Tänkte att det kanske fanns en extra option för aim saken också.