2013-09-03, 17:37
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Vad skevt! Vi kan ju inte vara dom första med detta problem. Ingen som sett någon diskussion på något annat forum om detta? Rockstar Games måste ju ha informerats eller det kanske finns en anledning att det är såhär?

Jag hoppas vi siktar på kvalité för kvantitet? Dom lär fylla max antal medlemmar rätt snabbt med en enkel länk på deras hemsida.

Jag är inte så insatt i Social Club men vårt crew ligger under Max Payne 3 eller? Antar att det kommer skapas en GTA V-del sen(någon som vet när?) och vi får flytta oss till ett nytt crew.
Har jag förstått det rätt?
Det kommer givetvis att vara kvalitet framför kvantitet i vårt Crew, vi får väl sätta upp lite regler vad det lider hur vi skall göra med folk som är inaktiva. Det kommer ju också att finnas ett system där spelare som förstör för andra får "bad rep", själv röstar jag för att sådana spelare är förbjudna i vårt Crew men det är bara min åsikt. Ifall man skall ut på ett rån eller ett race och vill ringa in folk i spelet med speciella skills vill man ju inte gärna att det bara är folk med dåligt rykte som är inne och om man vill slåss lite mot andra Crew:s känner jag att det vore en nackdel med någon som springer omkring och förstör mitt under matchen.

När det gäller Social Club så poppade bara den där Max Payne avdelningen fram när senaste uppdateringen skedde, således är det mest troligt att den för GTA Online också kommer att poppa fram.
Senast redigerad av Autozione 2013-09-03 kl. 17:40.
Citera
2013-09-03, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Jag är inte så insatt i Social Club men vårt crew ligger under Max Payne 3 eller? Antar att det kommer skapas en GTA V-del sen(någon som vet när?) och vi får flytta oss till ett nytt crew.
Har jag förstått det rätt?

R* Har meddelat att man kommer att kunna spela olika spel med samma crew, d.v.s att du kan lira Max Payne 3 med crewet för att sedan spela GTA V med samma crew.

De har ju gått ut och sagt att Crew kommer bli mycket mer intigrerat tillsammans med GTA V. Så jag kan tänka mig att spela i ett Crew online i GTA, kommer att bli väldigt roligt och spännande.
Kan tänka mig "features" såsom att du ser alla online i ditt Crew när du t.ex ska joina en server, eller dylikt.
Citera
2013-09-03, 18:10
Medlem
Fragbite

Verkar som om dom har intresset. Någon "officiellt" crew finns inte än på Social Club, kanske får vi se ett crew lite längre fram mot "Online-releasen". Hade vart kul att köra deras GTA topboys mot våra.

Länk: http://fragbite.se/forum/ovrigt/ovri...ta-online-crew

Fz (?)

Har då aldrig hört talas om detta forum innan, iallafall så har dom ett crew vid namn "Hjarnarp City"
Lika oklart namn som medlemsantal, än har dom bara 5 medlemmar.

Länk: http://www.fz.se/forum/allmant-snack...9/post-3096915
Social Club: http://socialclub.rockstargames.com/crew/hjarnarp_city

Existenz

Existenz har ett crew, just nu ligger de på 25 medlemmar. De hotar med att bli "störst i Sverige", kanske kan bli en värdig motståndare så småning om?

Länk: http://existenz.se/?p=komment&id=86009
Social Club: http://socialclub.rockstargames.com/...eadSearch=true

Kan fortsätta att uppdatera listan löpande om så önskas. Tack Tord-Eugene
Citera
2013-09-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det kommer givetvis att vara kvalitet framför kvantitet i vårt Crew, vi får väl sätta upp lite regler vad det lider hur vi skall göra med folk som är inaktiva. Det kommer ju också att finnas ett system där spelare som förstör för andra får "bad rep", själv röstar jag för att sådana spelare är förbjudna i vårt Crew men det är bara min åsikt. Ifall man skall ut på ett rån eller ett race och vill ringa in folk i spelet med speciella skills vill man ju inte gärna att det bara är folk med dåligt rykte som är inne och om man vill slåss lite mot andra Crew:s känner jag att det vore en nackdel med någon som springer omkring och förstör mitt under matchen.

När det gäller Social Club så poppade bara den där Max Payne avdelningen fram när senaste uppdateringen skedde, således är det mest troligt att den för GTA Online också kommer att poppa fram.

Jag personligen tycker att vi skall ha någon slags "try out" beroende på hur många vi blir, iallafall för hierarkin. Så att vi vet hur lämpade personerna är, beroende på aktivitet, skicklighet och ledarskap. Jag vet inte hur ni känner över detta, men jag tycker att vi skall ta det relativt seriöst. Givetvis kan ju inte alla vara aktiva hela tiden, då de flesta antagligen går i skola eller har jobb att sköta.
Men angående det med oseriösa spelare håller jag med dig till punkt och pricka. Sköter man sig inte efter önskat beteende får man helt enkelt acceptera att man inte passar i gruppen.
Citera
2013-09-03, 18:34
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonersmile
Jag personligen tycker att vi skall ha någon slags "try out" beroende på hur många vi blir, iallafall för hierarkin. Så att vi vet hur lämpade personerna är, beroende på aktivitet, skicklighet och ledarskap. Jag vet inte hur ni känner över detta, men jag tycker att vi skall ta det relativt seriöst. Givetvis kan ju inte alla vara aktiva hela tiden, då de flesta antagligen går i skola eller har jobb att sköta.
Men angående det med oseriösa spelare håller jag med dig till punkt och pricka. Sköter man sig inte efter önskat beteende får man helt enkelt acceptera att man inte passar i gruppen.
Eftersom vi hänger på Flashback, ska alla i vårat crew bestå av medlemmar med "bad reputation" vi ska vara jävliga,förstöra,missbruka språket. Det är vårat signum när vi cruisar förbi med tajta läderjackor med flashbackkatten där bak.
Citera
2013-09-03, 18:36
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Eftersom vi hänger på Flashback, ska alla i vårat crew bestå av medlemmar med "bad reputation" vi ska vara jävliga,förstöra,missbruka språket. Det är vårat signum när vi cruisar förbi med tajta läderjackor med flashbackkatten där bak.
Givetvis! Vårt Crew kommer att vara fruktat som få men vi får ju inte förstöra för varandra
Citera
2013-09-03, 18:40
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Givetvis! Vårt Crew kommer att vara fruktat som få men vi får ju inte förstöra för varandra
Självklart inte, att bära flashback katten därbak är något varje man gör med stolthet, och behandlar dom andra i crewet som bröder. Men allt annat pack får fan se upp när vi äre ute på galej.
Citera
2013-09-03, 18:44
Medlem
Citat:

Haha, ja självklart. Syftade mer på att vi inte ska bli lika splittrade som The Lost i TLAD
Citera
2013-09-03, 19:12
Medlem
Fladdermasks avatar
Joinade precis.

Xbox GT: Fladdermask

SocialClub GT: Fladdermask1

Börjar bli så jävla taggad nu!
Citera
2013-09-03, 19:15
Medlem
Lillemess avatar
Gjorde precis ett gang; Sju cm Dosfres. Ses på fältet gubbar!

(var tanken att det skulle heta 7cm Dosfräs men siffror och åäö tillåts inte )
Citera
2013-09-03, 19:45
Medlem
Hawxs avatar
Hopp, då var man där. Förbeställt GTA V och hämtar ut min första PS3a imorgon. Fick nog, detta är ett måste och jag är hypertaggad. Nu till den självklara frågan, vem vill ha sällskap på fältet?
Skicka gärna iväg ett PM, så fixar jag allting när jag får grejerna imorgon. Hade gott!
Citera
2013-09-03, 20:11
Medlem
Citat:

Räkna in mig GTA handlar ju trots allt om att fucka upp allt och alla! Förutom Flashback bröder, men se upp i deathmatch, hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in