Citat:
Ursprungligen postat av
Economicum
Ja okej. På tal om utländsk media, det har tydligen gått katastrof bland media i staterna. Har inga siffror atm dock.
Beror på hur man serpå saken. Finns många tidningar som ökarsin upplaga trots den påstådda krisen men det är i stora drag endast små redaktioner som klarar av att möta omvandlingen. De stora tidningarna som dras med hundratalet journlaister håller på att duka under.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klimatflykting
I en lång rad sedelärande historier framgår det att den som säljer sin själ till djävulen alltid får betala dyrt för det i slutändan. Kul att det händer i verkligheten också!
Beror väl på hur folket mottar dem när de springer runt och söker en ny herre att arbeta för, vänder inte journalisterna svärden mot deras tidigare uppdragsgivare skall man vända dem ryggen och låta dem känna av det de funnit så stor glädje i när det drabbat andra. Låt dem flytta ut i förorterna, låt dem stå ensamma och utfrysta från gemenskapen, låt deras barn drabbas av diverse suspekta integrationsprojekt, osv.
Men viktigast av allt, se till att de får stå sitt kast.