2013-10-16, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Vilka är de bästa uppdragen som ger mest pengar? Är det "lagligt" i gta att sälja bilar eller kommer man klassas som en fuskare ifall man säljer för många bilar?
Nu fattar jag fan inte hur du tänker asså....varför i helvete skulle man klassas som fuskare för att man säljer bilar?

Menar du bad sport? Isåfall, varför fan skulle man bli bad sport för att man säljer bilar?
Citera
2013-10-16, 16:03
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Och vad menas med bil glitchet?

Du säljer samma bil flera gånger till Los Santos Custom.
Citera
2013-10-16, 16:06
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Hur kan jag ha fel när jag aldrig upplevt det han skriver? Vet man hur polisen beter sig så är den enkel att komma undan.
Det enda irriterande är som du skriver, att polisen ibland ploppar upp ifrån ingenstans.
Nej det är när du köpt den snabbaste superbilen och maxar på motorvägen tills en tjock snutbil trycker in baken på dig i ungefär dubbla hastigheten så det blir pannkaka av din föredetta bil.
Citera
2013-10-16, 16:16
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
Kanske missuppfattade det då, jag använde mig utav "sell car glitch" så jag hade råd att köpa samma lägenhet och samma fordon som jag hade innan min karaktär blev raderad.
Samma här efter 5 gubbar och fortfarande eko i slot #1. Nu var jag girig och gav mig själv en pengaboost R* delgav dagen efter en men men, den som lever får se
Citera
2013-10-16, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
För oftast när helikoptrarna kommer så dör du/ni, samt att dom beskjuter er från alla håll och träffar även om du är där uppe vilket med leder till att man dör ofta.
Finns bättre ställen, men vem säger att du inte får stå där stå vart du vill?

Eller har Rockstar patchat taket så man inte kommer upp längre?
isf har ja missat detta då jag ej vart online på länge, om så är fallet vet ja inte då jag personligen inte tycker det är så jätte bra ställe.
Fan va tråkigt att dom patchar det så iståfall. Ja tycker att man ska få vara var man vill! De är ju meningen att man ska survive, överleva.
Citera
2013-10-16, 16:30
Medlem
Kaejkos avatar
Fan, dom borde fixa in djuren till nästa patch, så man kan köra lite jaga lite ren med polarna.
Citera
2013-10-16, 16:39
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
persistent glitching will get you placed into a special lobby for cheaters only for a period of one month. We also think it’s highly likely that more serious stuff like hacking/modding will get you either outright banned or placed in the cheaters pool for life.

Du ser väl vad det står? Gäller såklart alla som på något sätt "fuskat" sig till pengar.
Efter att rockstar hade patchat så att man inte kunde välja "replay" efter ett mission utan att man var tvungen att klicka på R2 jätte snabbt är ju också en glitch isf?
Räcker med att man vet att man inte borde göra det. Att sälja en bil, Klicka start sen ps3 etc och sedan sälja bilen om och om igen är ju nästan likadant som att hitta ett sätt att göra om samma uppdrag om och om igen när man redan vet att R* har försökt patchat det.
(särskrivning?)
Citera
2013-10-16, 16:47
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Efter att rockstar hade patchat så att man inte kunde välja "replay" efter ett mission utan att man var tvungen att klicka på R2 jätte snabbt är ju också en glitch isf?
Räcker med att man vet att man inte borde göra det. Att sälja en bil, Klicka start sen ps3 etc och sedan sälja bilen om och om igen är ju nästan likadant som att hitta ett sätt att göra om samma uppdrag om och om igen när man redan vet att R* har försökt patchat det.
(särskrivning?)
Replay var knappast någon glitch. Det var inget fel i varken hård- eller mjukvaran. Det är ganska logiskt.
Det var någonting som fanns i spelet, som gick att göra.

Att klicka sig ur spelet, in i någon annan meny, gå tillbaka och sälja samma bil igen är väl ganska uppenbart att det är en glitch..... I och med att du egentligen bara kan sälja en bil per reella ~40 minuter.
Att då ta sig förbi det är så klart inte okej.

Att klicka restart eller replay var något som fanns inlagt i spelet, och det går bara att skylla på Rockstar ang. det i så fall.
Citera
2013-10-16, 16:49
Medlem
Krukmakarns avatar
Vad är det ni inte förstår? Fattar ni inte att det "bil-glitchet" ni har gjort är ett fusk, uppsök psykolog snarast. Helvete vad det ska vara svårt att förstå. "Hurr durr jag fick flera miljoner genom att sälja samma grej om och om igen, jag fuskar väl inte?".
Senast redigerad av Krukmakarn 2013-10-16 kl. 16:53.
Citera
2013-10-16, 16:58
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Replay var knappast någon glitch. Det var inget fel i varken hård- eller mjukvaran. Det är ganska logiskt.
Det var någonting som fanns i spelet, som gick att göra.

Att klicka sig ur spelet, in i någon annan meny, gå tillbaka och sälja samma bil igen är väl ganska uppenbart att det är en glitch..... I och med att du egentligen bara kan sälja en bil per reella ~40 minuter.
Att då ta sig förbi det är så klart inte okej.

Att klicka restart eller replay var något som fanns inlagt i spelet, och det går bara att skylla på Rockstar ang. det i så fall.
Och glitchen ska ju givetvis INTE skyllas på Rockstar?
Citera
2013-10-16, 17:15
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Och glitchen ska ju givetvis INTE skyllas på Rockstar?
Deras fel att det var möjligt, men knappast deras fel att extremt många personer abusade det? Hoppas alla som använde den blir deletade!
Citera
2013-10-16, 17:20
Medlem
ErPupones avatar
lesters uppdrag där man ska sno en portfölj uppe på construction siten! HUR FAN KOMMER MAN UPP DÄR? Hittat en stege men blir skjuten dirr! Hissen ffår jag inte igång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in