2013-10-16, 10:18
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
Standard är väl att köra fyra rundor på taket och sedan gå och ställa sig bakom "el-skåpet", eller vad man nu ska kalla det.

Tycker det är bra att ha två gubbar på taket och en inne i "hangaren" och en inne i flygplanet. Utan RPG får man skippa taket när helikoptrarna kommer.

Visserligen så skjuter två pers med MG'n ner Helikoptrar lika snabbt som med RPG. Bra bana när man är ett väloljat team med head set, så man kan ändra taktik vid behov.
Citera
2013-10-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus86
någon?

Testa supporttråden, dem kanske har lite bättre svar på supportfrågor.
https://www.flashback.org/t2221312

Detta står även högst upp på moderatormeddelandet när du svarar på ämnet.
Citera
2013-10-16, 10:23
Medlem
Mooseman2007s avatar
Vilken bil skulle ni rekommendera som "crew car"? Jag är sugen Declasse Granger som man kan hänga på utsidan av. Är även intresserad av vilken bil som är tåligast med den bästa armorn utrustad.
Citera
2013-10-16, 11:13
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Ja, för att köpa bilar måste man ha ett garage.
Köper du först t ex ett garage med plats för två bilar, för att sedan köpa ett hus med garage med plats för 10 bilar så säljer du garaget du köpte tidigare för en viss % utav inköpspriset.

Jag började med att köpa 25k garaget, som för övrigt är d-t dumt placerat nära en polisstation vilket jag upptäckte första gången jag var på väg till LSC för att sälja en stulen bil och fick aggro på ett dussin poliser bara för att köra förbi utanför.

När jag sedan köpte min 205k lägenhet så drogs 12500 av på priset, så man får igen halva inköpsvärdet när man graderar upp sin lya.
Citera
2013-10-16, 11:13
Medlem
Necrofilis avatar
Kan man på något sätt se om man är good eller bad sport?
Jag hamnar bara på servrar med extremt skjutkåta människor så jag tror jag är bad sport.
Citera
2013-10-16, 11:31
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Kan man på något sätt se om man är good eller bad sport?
Jag hamnar bara på servrar med extremt skjutkåta människor så jag tror jag är bad sport.

Tror du får en dumstrut på skallen. Men vet inte säkert!

http://m.ign.com/wikis/gta-5/Bad_Sports
Citera
2013-10-16, 11:57
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Jag har då inga problem att köra ifrån en polis om jag kryssar mellan bilarna och den är inte uppgraderad någonting, om jag däremot kör rakt fram och endast svänger i kurvorna så kommer polisen ikapp ganska snabbt, varför det är så fick jag lära mig på högstadiet.

Och vad är det för aimbot du pratar om? Jag har aldrig dött på det sättet som du beskriver.

Han du citerar har faktiskt rätt och du har fel. Polisbilarna är overkligt snabba och alla poliser skjuter overkligt bra. Sedan att polisen spawnar överallt hela tiden när man är jagad, men aldrig annars är ganska tråkigt.

Men men, mycket bra saker med polisen också, att man kan gömma sig till exempel.

Vad det gäller survival så skulle jag säga att det bästa är om fyra gubbar står i huset, eller två i huset och två utanför på taket eller i containern som finns nära taket. (boneyard)
Citera
2013-10-16, 11:59
Avslutad
Slutar spela nu. Finns en glitch som gör att man får flera miljoner tar typ 10 minuter. inte lönt länge när man har alla bilar, helikoptrar och bästa lägenheten... den har funnits flera dagar också men går fortfarande att göra...
Citera
2013-10-16, 12:06
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Slutar spela nu. Finns en glitch som gör att man får flera miljoner tar typ 10 minuter. inte lönt länge när man har alla bilar, helikoptrar och bästa lägenheten... den har funnits flera dagar också men går fortfarande att göra...

Lipsill, vad fan spelar det för roll? De rankar ju ändå inga poäng och får ändå inte spela den roliga uppdragen som kommer efter lvl20 ungefär.

Oh, jättekul att vara lvl5 med feta bilar och båtar, vad ska du göra med dem? Du får ju ändå inte spela de roligare uppdragen om du inte blir inbjuden.

Och den lär täppas till i v1.04.

PS: Jag hoppas alla som utnyttjar dessa glitchar blir av med prylarna naturligtvis, men lägger mer energi på att ha skoj med onlinepolarna och mula så mycket NPC's som möjligt tillsammans i uppdragen och "Överlevnad".
Citera
2013-10-16, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Lipsill, vad fan spelar det för roll? De rankar ju ändå inga poäng och får ändå inte spela den roliga uppdragen som kommer efter lvl20 ungefär.

Oh, jättekul att vara lvl5 med feta bilar och båtar, vad ska du göra med dem? Du får ju ändå inte spela de roligare uppdragen om du inte blir inbjuden.

Och den lär täppas till i v1.04.

PS: Jag hoppas alla som utnyttjar dessa glitchar blir av med prylarna naturligtvis, men lägger mer energi på att ha skoj med onlinepolarna och mula så mycket NPC's som möjligt tillsammans i uppdragen och "Överlevnad".

Jag vet de vilka uppdrag det är efter lvl 20 för jag är över 50, men för mig handlade spelet mycket om att spara ihop till de lyxiga prylarna. Jag hoppas de tar bort det snabbt.
Citera
2013-10-16, 12:17
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Han du citerar har faktiskt rätt och du har fel. Polisbilarna är overkligt snabba och alla poliser skjuter overkligt bra. Sedan att polisen spawnar överallt hela tiden när man är jagad, men aldrig annars är ganska tråkigt.

Men men, mycket bra saker med polisen också, att man kan gömma sig till exempel.

Vad det gäller survival så skulle jag säga att det bästa är om fyra gubbar står i huset, eller två i huset och två utanför på taket eller i containern som finns nära taket. (boneyard)
Hur kan jag ha fel när jag aldrig upplevt det han skriver? Vet man hur polisen beter sig så är den enkel att komma undan.
Det enda irriterande är som du skriver, att polisen ibland ploppar upp ifrån ingenstans.
Citera
2013-10-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Jag vet de vilka uppdrag det är efter lvl 20 för jag är över 50, men för mig handlade spelet mycket om att spara ihop till de lyxiga prylarna. Jag hoppas de tar bort det snabbt.
Alla som använt sig av glitchen borde också få allt de köpt o pengarna borttagna. Alternativt börja om från level 1 med ingenting i banken. Inte mer än rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in