Total förnedrade en random spelare här om kvällen.
Lekte runt på min ny-stulna BMX cykel inne i staden, när en spelare kommer mot mig i full fart med bil.
Lyckades ta mig undan så han inte körde på mig, varefter han började skjuta hejvillt efter mig med sin SMG.
Själv orkade jag inte ens bemöda mig med att skjuta tillbaks utan istället satte jag bara iväg med full fart genom gränder och smala gångar, hoppade över diverse låga murar och häckar som inte han kunde komma över. Slutade med att jag på något sätt hade hoppat över en brokant, landat på ett hustak och därifrån cyklandes hoppade från tak till tak över diverse gränder. Killen i bilen gav upp när han insåg att han inte hade ens en liten chans att komma ikapp mig eller ens skjuta mig av cykeln.
En stund senare kom det ett meddelande från honom... "Fucking BMX noob"
Kan förstå att ni som spelar bara för att få så mycket cash som möjligt eller glitchar för att få cash börjar få tråkigt... Själv spelar jag bara för att ha kul
Finns så otroligt mycket att göra i det här spelet.
Kvällen innan var min brorsa i panik med 4 stjärnor efter sig inne i stan. Själv var jag ute vid flygfältet i sandy shores.
Snodde snabbt åt mig ett litet propellerplan, flög in till stan och landade bland alla hus mitt på vägen nära min brorsa.
Han kommer i springade snabbt som fan och hoppar in i flygplanet. Jag sätter iväg med full gas, ser en lastbil komma mot oss och då upptäcker vi att vi båda satt och skrek "PULL UP, PULL UP, PULL UP" högt som fan i micken. Ena flygplans hjluet träffar hytten på lastbilen men vi kommer iväg oskadda.
Bara att flyga runt en liten stund så slapp vi polisen.
Spelet blir så kul som man själv väljer det ska bli. Men visst, fortsätt farma ni bara om ni vill.
Han/hon som är leader för Flashback crew får gärna kicka mig från crewet för att göra plats för nån annan eftersom det verkar vare mest gnäll, crew(team)killing och glitchande som flashback spelarna håller på med. Socialclub nick: Mac-_-Aron