2013-10-13, 00:55
Medlem
Fan va irriterande det är när två crew-tuffingar ska sammarbeta och sabotera för andra på missions... efter lång biljakt fick jag tag på andra bilen man ska sno, hoppar av hojen och precis när jag rycker tag i dörren så kommer horungen i sitt vrålåk bakifrån och mosar mig. Den andra horungen hoppar ut för att ta bilen.

Och sen folk som kutar rätt ut när man ska hämta knarket... sen råkar man dö själv och så har de slösat bort 6 liv genom att leka hulken. Och när folk inte kommer in i andras egna bilar, så ska de såklart skjuta sönder däcken ungefär som "Släpper du inte in mig din jävel så kan du gott köra av vägen"
Citera
2013-10-13, 00:57
Medlem
galeloss avatar
Är precis hemkommen men några polare säger att dem kan replaya missions. Någon som har lite mer information om det?
Citera
2013-10-13, 01:02
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Det är väl en sak när du har Bounty på dig, då lär det väl inte spela särskild stor roll om en crew-medlem dödar dig. Däremot det andra du skrev var en annan sak.

Hade jag sett en liten överföring på 2000 kr till mig hade det varit cool, men inte att jaga mig runt hela jävla ön i två varv för att få den.
Citera
2013-10-13, 01:04
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
Helseriös fråga:

Spelar vilken typ av lägenhet och garage man har någon roll i själva storyn så att säga? Kommer jag behöva lyxvillan för att planera ett bättre rån eller hur fungerar det?

Nej inte så länge heists inte finns i onlineläget, du kommer behöva en high-end lägenhet eller villa när det blir aktuellt.
Citera
2013-10-13, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
a3yearold också, inte nog med att han dödade mig med bounty på 7000 på mig, efter att han dödade mig hjälpte jag han med snutar som jagade honom. Jag hamnar i vattnet och kommer undan tre stjärnor, då snipar den jäveln mig när jag är i vattnet.

Fattar inte, ingen i vårat crew hjälper till lr joinar...:-( så besviken. trodde det här med crew skulle vara mer kompis-aktigt....
Citera
2013-10-13, 01:31
Medlem
galeloss avatar
Kom och tänka på detta, de vita bilara på legendary motorsoprt, varför är dem vita? Kommer dem låsas upp senare av rockstar?
Citera
2013-10-13, 01:35
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Fattar inte, ingen i vårat crew hjälper till lr joinar...:-( så besviken. trodde det här med crew skulle vara mer kompis-aktigt....
Det blir förmodligen inte särskilt personligt eller socialt med tanke på att det är 300 medlemmar.
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Kom och tänka på detta, de vita bilara på legendary motorsoprt, varför är dem vita? Kommer dem låsas upp senare av rockstar?
De finns tillgängliga att köpa, men Rockstar har legat på latsidan och inte lagt till bilder ännu av okänd anledning.

Om du vill veta hur bilarna ser ut eller hur bra de är rekommenderar jag denna sida;
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AlP-Va9xYIY4dDlxR1RVMmFCSnZCbEpvcEJXeHdEanc&usp=sharin g&rm=full#gid=0
Citera
2013-10-13, 01:36
Medlem
lemlestarns avatar
Har lirat en del online med några polare.
Det vi inte förstår oss på riktigt, man får ju missions av Lester, Ron, Martin osv osv.
Både uppdrag 1-2 och 1-4 pers.
Om t.ex kompis 1 bjuder in mig till ett uppdrag, vi klarar det, fine.
Men sen får jag ett likadant text och samma uppdrag.
Betyder det med andra ord att man måste köra alla uppdrag 2(om inte 4) gånger, för att alla ska ha kommit lika "långt" i spelet?
Citera
2013-10-13, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31

Irriterande som fan när man själv uppför sig en gentleman i spelet och hjälper sina crewmedlemmar i alla lägen... Det e ju som du säger att det ska ju va kul cruisa runt med en eller flera crewmedlemmar och visa vilka det e som bestämmer men nej då finns det idioter som dödar en av sina egna istället, fruktansvärt tråkigt och man undrar om alla som e med och lirar verkligen är över 18...
Citera
2013-10-13, 01:47
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
De finns tillgängliga att köpa, men Rockstar har legat på latsidan och inte lagt till bilder ännu av okänd anledning.
A nice
Citera
2013-10-13, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasg1989
Irriterande som fan när man själv uppför sig en gentleman i spelet och hjälper sina crewmedlemmar i alla lägen... Det e ju som du säger att det ska ju va kul cruisa runt med en eller flera crewmedlemmar och visa vilka det e som bestämmer men nej då finns det idioter som dödar en av sina egna istället, fruktansvärt tråkigt och man undrar om alla som e med och lirar verkligen är över 18...
Kan inte mer än att hålla med...
Citera
2013-10-13, 02:07
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemlestarn
Har lirat en del online med några polare.
Det vi inte förstår oss på riktigt, man får ju missions av Lester, Ron, Martin osv osv.
Både uppdrag 1-2 och 1-4 pers.
Om t.ex kompis 1 bjuder in mig till ett uppdrag, vi klarar det, fine.
Men sen får jag ett likadant text och samma uppdrag.
Betyder det med andra ord att man måste köra alla uppdrag 2(om inte 4) gånger, för att alla ska ha kommit lika "långt" i spelet?

Det är ingen progression på det sättet i Online modet utan du får jobb random så länge du låst upp kontakten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in