2013-10-20, 13:57
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Gta V online är en helt nyspel-grej. Man måste ge dom lite tid. en månad är inte lång tid. Detta är nytt för dom. Vänta ett tag innan du klagar!
Nytt? Gta SA Online?, Gta IV online?, RDR online? (säkerligen många av deras andra spel också som jag aldrig spelat).. Kom inte och säg att online-lägen är något nytt för Rockstar.. Ge dig nu!
Citera
2013-10-20, 13:58
Medlem
Smithwickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Vad ska man nu köra för att dra in pengar?

Advokatuppdraget tänker jag inte köra nu när man bara får 4500 för det.. Körde bara det innan, samt criminal records för att låsa upp delar till bilen.

Är level 39.

Kör det uppdraget ensam så får du 9000

Edit: Ok måste varit en bugg, har gjort detta uppdrag tre gånger idag, första gången ensam o fick 9000. Andra gången med en random o fick 4500 o nu gjorde jag det ensam igen o fick 4500..
Senast redigerad av Smithwicks 2013-10-20 kl. 14:11.
Citera
2013-10-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Nytt? Gta SA Online?, Gta IV online?, RDR online? (säkerligen många av deras andra spel också som jag aldrig spelat).. Kom inte och säg att online-lägen är något nytt för Rockstar.. Ge dig nu!
Om du jämnför de spelen med Gta V online så ser du en viss skillnad.. Ja behöver nog inte säga mer, du förstår nog att Gta V är liiiiite större och liiite mer avancerat än dom du just nämnde.
Citera
2013-10-20, 14:09
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Om du jämnför de spelen med Gta V online så ser du en viss skillnad.. Ja behöver nog inte säga mer, du förstår nog att Gta V är liiiiite större och liiite mer avancerat än dom du just nämnde.
Vad spelar det för roll hur stort spelet är? Allt sådant ligger ändå lagrat på din skiva.

Problemet är molnet och anslutningen mot Rockstars servrar.
Citera
2013-10-20, 14:11
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
[url]är rank 60 ingame .
Nötare!

Citat:
Ursprungligen postat av Rival
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200555488--Updated-10-19-13-Cash-and-RP-not-saving-cloud-issues-in-GTA-Online

Updated 10/19/13 6:30 PM ET: Service was restored in the early morning hours. We are still looking into some reports about some players' progress not catching up, and also reports about additional lost progress or problems connecting to Rockstar cloud servers today. Please stay tuned here for more updates.

Tack för infon. Hörde ifrån flera att det var problem igår.
https://twitter.com/rockstarsupport
Ända dom skriver där är We are working on it. Please see.

Tänkte själv testa nu och se.
Citera
2013-10-20, 14:22
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
jaja de går inte att hålla en diskution med dig. Du vill bara ha rätt.
Fast han har ju rätt. Storleken på spelet spelar ingen roll när problemet ligger i servrarna. Det är anslutningen och lagringen som kärvar, inte storleken på spelet.
Citera
2013-10-20, 14:22
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Vad spelar det för roll hur stort spelet är? Allt sådant ligger ändå lagrat på din skiva.

Problemet är molnet och anslutningen mot Rockstars servrar.

Citat:
För en gångs skull måste jag faktiskt hålla med trig. Jag tycker han har rätt i det här fallet.
Rockstar kunde inte ana att det skulle bli så förbannat eftersökt spel, sedan när dom öppnade online så vill ju varenda kotte spela och servrarna blir kaputt. Skriver från mobilen så orkar inte formulera mig bättre.
Citera
2013-10-20, 14:28
Medlem
Yamals avatar
Tycker det är rätt logiskt att dom har lite problem i "början" med tanke på hur många det verkar vara som spelar online-delen, men tycker det är lite lamt att man måste vänta en hel jävla helg innan man får vettig info från R ;/
Citera
2013-10-20, 14:28
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Han kommer med vettiga argument och äger ut dig i denna diskussion i min mening.

Testade lira lite idag, fick fram lite felmeddelanden om sparningen, sedan lyckades spelet sparas till slut enl. meddelanden jag fick. Dock så har jag själv även haft lite problem med nätverksanslutningar hemma så jag hoppas inte mitt spelande nu försvinner när jag blev DCad

Tycker f.ö att det inte går att lira GTA Online utan kompisar/crew members. Gillar mest att lira missions/race/survivals men det är dåligt när man spelar med randoms som ofta är väldigt efterblivna, eller ska av någon anledning hålla på och förstöra för dig i missions t.ex så jag försöker hålla mig undan från det. Känner när jag lirar själv att man inte kan göra så mycket, kanske börja samla på sällsynta bilar?
Citera
2013-10-20, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fast han har ju rätt. Storleken på spelet spelar ingen roll när problemet ligger i servrarna. Det är anslutningen och lagringen som kärvar, inte storleken på spelet.
Enligt dig har han rätt ja. Men det betyder ju inte att han har rätt. hur skulle rockstar veta hur många som ville spela gta online när det släpptes? Det handlar om ekonomi. Rockstar öppnar inte servrar i onödan, i och med att det kostar pengar. Så dom får ju se hur mycket folk som spelar och sedan anpassa servrarna efter detta.

Hur kan man tycka att mitt argument är fel? det är ju sant
Citera
2013-10-20, 14:33
Medlem
Citat:
Enligt dig har han rätt ja. Men det betyder ju inte att han har rätt. hur skulle rockstar veta hur många som ville spela gta online när det släpptes? Det handlar om ekonomi. Rockstar öppnar inte servrar i onödan, i och med att det kostar pengar. Så dom får ju se hur mycket folk som spelar och sedan anpassa servrarna efter detta.
Får inte ihop hur du tänker... Du säger att han har rätt enligt honom, men inte enligt dig, också kommer du med det genialiska uttalandet att det inte går att hålla en diskussion med honom?
Citera
2013-10-20, 14:45
Medlem
Sumo7s avatar
Någon som har en aning om varför man bara får halva cashen för uppdrag?
Även såna som man inte gjort innan..

Läst runt men hittar inget vettig orsak..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in