2013-10-16, 02:24
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
när kommer man få 500k dollar av rockstar i ersättning? nån som vet?

http://lmgtfy.com/?q=When+do+we+get+the+500k+GTA+Online

Testa första länken...
Citera
2013-10-16, 02:44
Medlem
kennedy8s avatar
Hur tjänar jag pengar på bästa sätt? Och gärna enkelt för den delen! Googlade men fick mest fram såna här:

http://www.youtube.com/watch?v=HJPYxV9AASY

Och visst kanske det funkar, men vill ändå helst spela för att tjäna ihop pengarna! Vad gör ni för att tjäna ihop till miljonerna? Alla jobs och race bara eller har ni något annat sätt?
Citera
2013-10-16, 02:47
Medlem
NBOMes avatar
Spelet har ju mer potential än det ger. Blir aldrig ett fullt party på någon bana, utan bara 3-4 st på deathmatch, trist! Hade roligt någon gång när vi var ett helg gäng som spelade tillsamman.
Vad gör jag för att hitta mer folk att spela med? Måste jag gå med i nåt jävla crew eller vadå?
Citera
2013-10-16, 02:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Hur tjänar jag pengar på bästa sätt? Och gärna enkelt för den delen! Googlade men fick mest fram såna här:

http://www.youtube.com/watch?v=HJPYxV9AASY

Och visst kanske det funkar, men vill ändå helst spela för att tjäna ihop pengarna! Vad gör ni för att tjäna ihop till miljonerna? Alla jobs och race bara eller har ni något annat sätt?
Jag har fått ihop ~$1.500.000 via enbart Race.
Citat:
Ursprungligen postat av NBOMe
Spelet har ju mer potential än det ger. Blir aldrig ett fullt party på någon bana, utan bara 3-4 st på deathmatch, trist! Hade roligt någon gång när vi var ett helg gäng som spelade tillsamman.
Vad gör jag för att hitta mer folk att spela med? Måste jag gå med i nåt jävla crew eller vadå?
Att gå med i ett Crew underlättar, ja.
Citera
2013-10-16, 02:50
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Själv brukar jag lämna lobbyn om det är catchup. Tror inte folk förstår vad det innebär. Om du är först stryps din hastighet så dom andra noobsen ska kunna köra ikapp/köra om dig, grymt ovärt haha
Det var några dagar sedan jag var online men visst är catch up aktiverad "by default"? Det första problemet är att man valt att implementera en så fruktansvärt patetisk funktion som catch up i spelet och det andra problemet är just det att funktionen är aktiverad by default.

Jag kan motvilligt och tveksamt acceptera att det finns med för att hjälpa vissa amatörer men för guds skull gör så att standard inställningarna har catch up AV! Det finns många spelare som säkert bara startar upp rum och kör igång utan att ändra några inställningar alls, mest därför att de inte vet att det spelar roll.

Enkelt sagt, det är en horribel funktion som ger sämre förare en artificiell och orättvis boost och förstör för de bättre. Är det någon som vet om det endast ger de som ligger bakom en boost eller om det gör ledaren långsammare eller en kombination? Jag är inte stensäker men misstänker att det är kombinationen. Oavsett så är det vidrigt och borde tas bort så fort som möjligt. Patch please...

Poängen med racing är att den snabbaste föraren som gör minst misstag ska vinna.

Att ha catch up främjar också på ett vis jämna race och idéen i sig från början är någorlunda OK men problemet är att det finns för många amatörer som inte vet hur man spelar och bara kraschar in i andra förare och förstör racen och upplevelsen. Dessa personer får gärna dö i en krasch i riktiga livet as far as I'm concerned.

Om ni föredrar att lyssna på någon och kolla på videor så kolla in denna. Han berättar om detta problem.

Tänk er scenariot (ni har säkert redan varit med om det);
Ni leder loppet och har fri luft framför er och satsar på snabbaste varv men det går inte producera ett konkurrenskraftigt varv därför att catch up är . Honestly...
Citera
2013-10-16, 02:57
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Det var några dagar sedan jag var online men visst är catch up aktiverad "by default"? Det första problemet är att man valt att implementera en så fruktansvärt patetisk funktion som catch up i spelet och det andra problemet är just det att funktionen är aktiverad by default.

Jag kan motvilligt och tveksamt acceptera att det finns med för att hjälpa vissa amatörer men för guds skull gör så att standard inställningarna har catch up AV! Det finns många spelare som säkert bara startar upp rum och kör igång utan att ändra några inställningar alls, mest därför att de inte vet att det spelar roll.

Enkelt sagt, det är en horribel funktion som ger sämre förare en artificiell och orättvis boost och förstör för de bättre. Är det någon som vet om det endast ger de som ligger bakom en boost eller om det gör ledaren långsammare eller en kombination? Jag är inte stensäker men misstänker att det är kombinationen. Oavsett så är det vidrigt och borde tas bort så fort som möjligt. Patch please...

Poängen med racing är att den snabbaste föraren som gör minst misstag ska vinna.

Att ha catch up främjar också på ett vis jämna race och idéen i sig från början är någorlunda OK men problemet är att det finns för många amatörer som inte vet hur man spelar och bara kraschar in i andra förare och förstör racen och upplevelsen. Dessa personer får gärna dö i en krasch i riktiga livet as far as I'm concerned.

Om ni föredrar att lyssna på någon och kolla på videor så kolla in denna. Han berättar om detta problem.

Tänk er scenariot (ni har säkert redan varit med om det);
Ni leder loppet och har fri luft framför er och satsar på snabbaste varv men det går inte producera ett konkurrenskraftigt varv därför att catch up är . Honestly...

Bra skrivet! Håller med dig sååå mycket!

Hänt mig varje gång nu, har oftast fått en ganska bra start och ligger 1a/2a.. Närmar mig slutet när jag leder ganska så överlägset, så märker jag hur 3-4 bilar som precis krockat är hur nära mig som helst helt plötsligt. Slutar med att jag kommer på 3:e plats och vill slå sönder tv:n!
Citera
2013-10-16, 03:31
Bannlyst
Många sidor att läsa jag skulle vilja att ni qoutar eller pmar mig med eran uppfattning hur Multiplayern funkar, lagg trassel eller bara hell of a fun? (PS3)

Kan man bilda gäng tillsammans skapa "klaner" kan man ha en gemensam bostad osv överös mig eller be mig dra åt helvete och läsa tråden!

Kan man åka fler i samma bil, säg att man är 12 pers som gamear kan man då lätt åka omkring i 3 bilar och ha koll på varandra eller blir det rörigt , låt säga 6-8 pers samtidigt kan man attackera och jobba tillsammans såsom i Cod och BF mfl FPS?

Ska köpa och köra det på PS3 isf!

Lite trött och yrig men vill någon snäll själ bara ge mig lite allmän info en sammanfattning om vad som är hilroius och vad som är bad så vore jag ytterst tacksam!

Lite Oftopic: Men kan man enkelt koppla in ett blåtandsheadset till Ps3t ,,, jag har använt det för dåligt känner jag men nu kommer mörkret och kylan.

//Best Regards
Mousetrap

Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Det var några dagar sedan jag var online men visst är catch up aktiverad "by default"?

Det är en värdelös funktion jag kallar den för gummisnoddseffekt finns i många racespel där racet helt enkelt inte blir rättvist pga av att dom sämre förarna åker snålskjuts på dom bättre, vill man spela med handikapp så kan man spela golf!
Senast redigerad av Mousetrap 2013-10-16 kl. 03:35.
Citera
2013-10-16, 03:38
Medlem
.The.Dude.s avatar
Haha, lirar i en lobby med några jänkarungar. Dom är på flygplatsen och leker med helikoptrar så jag drar dit och fuckar lite med dom.

"WHO THE FUCK INVITED THIS WHITE NIGGA!? Did you invited this white boy Mike? Are you black or are you white, nigga? Fuck you Mike!"
Citera
2013-10-16, 03:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .The.Dude.
Haha, lirar i en lobby med några jänkarungar. Dom är på flygplatsen och leker med helikoptrar så jag drar dit och fuckar lite med dom.

"WHO THE FUCK INVITED THIS WHITE NIGGA!? Did you invited this white boy Mike? Are you black or are you white, nigga? Fuck you Mike!"

Det där låter ju förbannat kul jag älskar att reta gallfeber på folk, det är bland det roligaste som finns när människor blir arga på riktigt och man kan sitta och garva åt det
Citera
2013-10-16, 04:11
Medlem
När ja ska spela boneyard survival nu för tiden så får man inte stå på taket längre. Varför inte de ???
Citera
2013-10-16, 06:53
Medlem
N!xxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
När ja ska spela boneyard survival nu för tiden så får man inte stå på taket längre. Varför inte de ???

För oftast när helikoptrarna kommer så dör du/ni, samt att dom beskjuter er från alla håll och träffar även om du är där uppe vilket med leder till att man dör ofta.
Finns bättre ställen, men vem säger att du inte får stå där stå vart du vill?

Eller har Rockstar patchat taket så man inte kommer upp längre?
isf har ja missat detta då jag ej vart online på länge, om så är fallet vet ja inte då jag personligen inte tycker det är så jätte bra ställe.
Citera
2013-10-16, 09:12
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
För oftast när helikoptrarna kommer så dör du/ni, samt att dom beskjuter er från alla håll och träffar även om du är där uppe vilket med leder till att man dör ofta.
Finns bättre ställen, men vem säger att du inte får stå där stå vart du vill?

Eller har Rockstar patchat taket så man inte kommer upp längre?
isf har ja missat detta då jag ej vart online på länge, om så är fallet vet ja inte då jag personligen inte tycker det är så jätte bra ställe.

Standard är väl att köra fyra rundor på taket och sedan gå och ställa sig bakom "el-skåpet", eller vad man nu ska kalla det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in