2013-10-15, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag tycker det känns mer som en bugg. Jag vill tycka att taket för ammunitionen går upp utan att jag har behövt gå upp i rang.
Jag kom upp i 10 000 skott med SMG innan jag beslöt mig för att lägga pengarna på annat än ammunition.

Det har med hur hög shooting level man har vill jag minnas.
Citera
2013-10-15, 18:48
Medlem
Wertyms avatar
Låser man upp möjligheten att ha crew-emblem på jackor? Fan vad grymt det vore med Fb-katten på jackan

Jag har handlar kläder för 20k nu, blev skitsnygg och gubben fick rakat huvud efter att ha använt en mask (!?)
Citera
2013-10-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
1. Jag är ingen "herr" eller moderator, jag är tjej och medlem.

2. Bryr mig inte heller om du spelar mycket eller lite tv-spel, du sprider en pest över tråden.

3. Idiot kan du vara själv, jag svarade ju faktiskt på dina frågor som du inte själv kunde lista ut.
På de här forumet diskuterar man Gta Online, och ska kunna ställa frågor och argumentera utan att andra medlemmar ska leka mod och verka duktiga, genom att kommentera som du gör. Väx nu upp från 10 till 30, så lär du dig hur du ska hantera andra mäniskor.
Citera
2013-10-15, 18:57
Medlem
Deferos avatar
Vilken är den fetaste cabrio bilen som går att köpa? Har lite pengar över och tänkte spendera dessa på en ny bil...
Citera
2013-10-15, 19:04
Medlem
cepss avatar
Hej!
Vad är poängen med catch up? Ledde ett 16-spelare race hela vägen fram till sista rakat. Då susar 3 bilar om mig som ingenting! Så jävla ovärt att ens försöka då. Ledde med stor marginal å sen var det som att min bil hade slut på kräm.
Citera
2013-10-15, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
Hej!
Vad är poängen med catch up? Ledde ett 16-spelare race hela vägen fram till sista rakat. Då susar 3 bilar om mig som ingenting! Så jävla ovärt att ens försöka då. Ledde med stor marginal å sen var det som att min bil hade slut på kräm.

Håller med, riktigt töntigt. Jag har till och med fått den känslan när jag inte ens ligger först, att den inte får luft typ
Citera
2013-10-15, 19:08
Medlem
läramighackas avatar
Har en fråga: Jag är medlem i tre crews och har ett satt som Active. Väljer jag att byta Active crew, kommer min rank och RP då synas på det nya crewet? För tillfället har jag bara rank i det crew jag är aktiv i. Tack
Citera
2013-10-15, 19:09
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
Hej!

Men eller hur??? Är ju förfan mer värt att ligga typ 3a inför sista sträckan så man får den där extra boosten!

Gawd
Citera
2013-10-15, 19:10
Medlem
Deferos avatar
Hur är det förresten när det gäller ifall man kan ha flera bilar? Gör garaget det möjligt för mig att försäkra och ha fler bilar som mina egna?
Citera
2013-10-15, 19:10
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Låser man upp möjligheten att ha crew-emblem på jackor? Fan vad grymt det vore med Fb-katten på jackan

Jag har handlar kläder för 20k nu, blev skitsnygg och gubben fick rakat huvud efter att ha använt en mask (!?)
Den möjligheten är upplåst från första början.
Ta på dig ett klädesplagg och skrolla till toppen av listan över klädesplagg så finner du en "Crew"-kategori.
Min karaktär:
http://i.imgur.com/V8DQQlx.jpg
Citera
2013-10-15, 19:11
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Men eller hur??? Är ju förfan mer värt att ligga typ 3a inför sista sträckan så man får den där extra boosten!

Gawd

Helt värdelöst! Antar att man får spela med en kompis å vinna varannan för att låsa upp motor-tillbehören.
Citera
2013-10-15, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8

Gawd

Själv brukar jag lämna lobbyn om det är catchup. Tror inte folk förstår vad det innebär. Om du är först stryps din hastighet så dom andra noobsen ska kunna köra ikapp/köra om dig, grymt ovärt haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in