Här är en lista på vad man låser upp vid alla rankningar.
Jag är rank 17, och kan inte spela survival. Men det ska man kunna göra vid rank 15. Är det något annat man måste göra eller varför kan inte jag spela survival?
Har inte spelat nu på ca. en vecka eftersom mitt internet legat nere.
Vad har dom gjort med survival? Började precis spela survival på Boneyard men nu måste man hela tiden "go to the shootout". Man kan alltså inte campa i huset längre? Va ju ganska svårt även då men nu är det ju omöjligt.
Har inte spelat nu på ca. en vecka eftersom mitt internet legat nere.
Vad har dom gjort med survival? Började precis spela survival på Boneyard men nu måste man hela tiden "go to the shootout". Man kan alltså inte campa i huset längre? Va ju ganska svårt även då men nu är det ju omöjligt.
Rucklet? Körde klart en sån för 5 minuter sen och det gick?
Har en fråga, kan man skicka över pengar till andra gta spelare från sin gubbe?
Det är så att jag försökt skicka över pengar till ett annat konto (min polare) men det verkar inte gå.
Dock har jag lyckats skicka över pengar från jobb vi spelat tillsamans men nu är det så att jag vil skicka över större belopp
Mina förslag var bra. För dig är det "noob-frågor". Inte för mig. Jag har sökt men har inte hittat något. Så då frågar jag här. Men om man inte ens kan få ställa frågor här, vart ska man då ställa frågor? Nu tänker jag inte svara dig mer, för du tar upp min tid. Men ja kommer fortsätta ställa såkallade "noobfrågor". Skaffa ett liv istället för att sitta å kritisera andra på flashback.
Fast det du inte förstår är, dina frågor ställs flertal gånger om och om igen. Flera gånger/ per sida. Ser du problemet?
Jag ska visa dig, dock inom spoiler så det inte blir för stort:
Alltså 18 jävla inlägg innan, inte ens en sida. Är du dum eller spelar du bara? Hade du scrollat/ kollat bakåt en sida så hade du fått ditt svar och du sluppit slösa allas tid här.
Nu tog jag inte allt, poängen är den - du ställer efterblivna frågor som tar inte ens någon minut att finna simpelt via Google eller sökfunktionen här på Flashback. Du är inte ensam här, det finns miljontals användare utav GTA V och du tror inte fler undrar samma frågor som du?
Det du gör är att förstöra denna tråd. Du kommer in här, ställer massa olika frågor i massa inlägg och sedan ett par timmar kommer en liknande som dig och ställer samma frågor. Samma jävla frågor, om och om igen - hela dagarna. Hur ska man då kunna läsa denna tråd om det ständigt kommer upp samma frågor hela tiden?
Jag har varit prenumerant på denna tråd i några veckor och jag blir galen, ständigt samma jävla idiotfrågor som går fortare att Googla än att skriva och få svar på. Följ tråden och läs istället, som andra gör. Om du har frågor, sök och leta på Google eller Flashback's sökfunktion, hittar du inget eller förstår inte - skriv då och förklara ditt problem men tills dess, håll käften och förstör inte denna tråd med samma jävla frågor om och om igen. Blir som en enda stor avfallskvarn fylld med samma skit om och om igen.
Man ska ställa frågor men om jag frågade dig samma fråga om och om igen i veckor, skulle inte du bli lite trött efter ett tag?
Bra att du förstår att vi andra har andra saker för oss än att vara din personliga coach inom GTA V. Tänk på att vi har vettigare saker än att sitta och guida dig genom massa noobfrågor som går fortare att Googla.
Här är en lista på vad man låser upp vid alla rankningar.
Jag är rank 17, och kan inte spela survival. Men det ska man kunna göra vid rank 15. Är det något annat man måste göra eller varför kan inte jag spela survival?
Tror du måste åka till T:et på kartan och prata med Trevor.
Bra, då hoppas jag fler inser att de ska ignorera dig hädanefter. Du bryr dig ändå inte om att hålla denna tråd någorlunda fin och ren så att vi kan hjälpa fler utan att behöva blir förbannade efter ständigt tjat.
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag tror vi precis upptäckte problemet till varför folk ställer upprepade frågor.
Precis, de delar inte intresset i att låta denna tråd förbli fin och lätthanterad för både de som söker och moderatorerna.
Jag tycker hädanefter att vi ska ignorera dessa som ställer samma frågor om och om igen, så kanske de lär sig något till slut.
Precis, det jag menade. Men ja, nu funkar det som vanligt. Spelar med två andra FLAS nu, om ni ser detta funkar min mic snart
Helvete så dåliga de andra var dock, fick minst 20 kills varje runda och då helikoptern kom var det bara jag kvar. Lyckades skjuta ner den med pistol och rundan efter så dog alla.