Citat:
Ursprungligen postat av
kustmannen
Är relativt ny som judemedveten etnonationalist (1 år gammal, så att säga). Själv tyckte jag bara att det var bra att man lyfte upp Södermans brandfackla i våras om att han är counterjihadist, just eftersom det skapar debatt. Gnället på Björn efter hans uttalande om judar och media fick mig dock att tvivla och detta drev tycker jag enbart var ett jävla lågvattenmärke. Langéen borde fråga den riktiga slaskpressen om han kan få anställning. Han har ju trots allt "talang" för att överdriva till höger och vänster. Mer vinklad och klippt artikel får man banne mig leta efter. Inga nyanser, inget "å ena sidan, å andra sidan" som RF faktiskt tog upp, utan enbart "Radio framåt tycker att rasblandning är mysigt"
Vet inte om det har att göra med personlig mognad eller ej, men jag tycker att det börjar bli riktigt tjatigt vid det här laget. Langéen ropar mer och mer desperat och osant att vargen kommer och jag blir bara mer och mer kritisk till den nationella aftonhoran.
Även jag gillar ner när debatter uppstår men de debatter som kommit efter Magnus och Björn har nog inte berikat någon annan än våra meningsmotståndare.
Detta svarar jag Dan efter kritiken om att nationell.nu skrev att "SVP öppnar för rasblandning"
"Det är bra att ni negligerar kritiken som kommer från "Nationalisterna "SE&HÖR"
Langen önskar att han kunde vara Ronald S. Lauder och att hans projekt hade samma betydelse som Judiska världskongressen och direkt när någon säger något som kan tolkas antisemitiskt.... ** **..... ööööööööööh jag menar antinationellt, så måste man komma med ett giltigt genmäle till RL = Rikard Langen/Ronald Lauder för han har tolkningsföreträde på antisemitism... FÖRLÅT jag menar RASKAMP""
Och nu kanske jag kastar sten i glashus men må så vara!