2013-10-15, 14:09
Medlem
saddeststorys avatar
kan man på något sätt joina till exempel en team deathmatch tillsammans med sitt party/crew så att man kommer i samma lag? eller måste jag host:a en team deathmatch, bjuda in min crew och sen hoppas på att andra folk joinar? skulle helt enkelt kunna joina en deathmatch med mitt party som man gör till exempel i CoD spelen
Citera
2013-10-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Jag snodde nyss en bil, från en NPC och fick en bounty på mig. 9000. Dom pengarna är mina tänker jag, så jag hämtade en helikopter, jag gör inget annat än att stiga, och titta på när alla frän servern står under mig utan att fatta något. Haha fantastiskt.
"hämtade en helicopter". Asså, jag har letat efter en helikopter väldigt länge nu. Vart finns dom? Inte på flygplatsen iallafall. Där har jag letat mycket länge.
Citera
2013-10-15, 14:10
Medlem
Tänkte på en sak när man kör race, i den menyn när man kan betta på sig själv eller andra. Då finns det en svart ruta mellan ready/unready och summa bettat på spelaren. Ja, vad betyder siffrorna i den svart ruta? Är det oddsen? Isf hur fasiken tolkar man dem?!
Citera
2013-10-15, 14:13
Medlem
varför får man bountys på sig?
Citera
2013-10-15, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
"hämtade en helicopter". Asså, jag har letat efter en helikopter väldigt länge nu. Vart finns dom? Inte på flygplatsen iallafall. Där har jag letat mycket länge.
På sandy shores flygfält står det en helikopter, även ett flygplan.
Citera
2013-10-15, 14:20
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
http://i.imgur.com/M2nVEZG.jpg
Citera
2013-10-15, 14:21
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Aa skit kul att flyga runt i 40 minuter

Tejpa fast R2 och gör nåt annat så länge?
Citera
2013-10-15, 14:22
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:

Står en på flygplatsen varje gång jag åker in

Sen är de även lite kul att ta helikoptern till militär basen o sno ett hydra plan, skit skoj när alla andra online spelare pissar på sig när man kommer
Citera
2013-10-15, 14:22
Medlem
dumstrut i 4 dagar.. såg en kille som hade level 1000 och var helt omöjlig att döda.. riktigt tråkigt
Citera
2013-10-15, 14:24
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:

Antingen för att en spelare vill ha dig dödad eller så slumpar datorn ut bountys om du t.ex snor en bil.
Citera
2013-10-15, 14:25
Medlem
Vart hittar jag en van? Hittade en företagsvan men den kan man inte köra in i LSC. :S
Citera
2013-10-15, 14:32
Medlem
Citat:

Citat:

Du är level 17 och frågar så himla konstiga saker hela jävla tiden. Kollar du ens vad som står på tipsen när du startar spelet eller har du någonsin funderat på att söka i ämnet eller allmänt på google?

För din information så finns de fler än en flygplats. det finns 3 + en militärbas. En av dem är Trevors och där finns de helikoptrar och flygplan. Annars brukar det spawna en helikopter bredvid stället där man ibland hämtar ut sin bil från försäkringen, INTE IMPOUND, försäkringen.

Om din nästa fråga är "vars är dem då osv" så hänvisar jag dig till en karta.

Bountys får du av spelare eller bottar som är less på dig när du stjäl deras bilar bland annat.

och skärpning med dina frågor och kritik, känns som att du knappt spelar spelet för du inte har någon aning om någonting. Men så blir de ju när man förlitar sig på andra och inte ens försöker själv.
Senast redigerad av lebelle 2013-10-15 kl. 14:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in