2013-10-11, 20:06
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
"Apartments that come with garages do unlock the achievement."

Kan man köpa en hangar som story? Eller jo, man måste ju ha till om man köper heli/flygplan? Vart?
På Flygplatsen köper man en hangar i SP.
Citera
2013-10-11, 20:13
Medlem
Korneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Grina mer. Varför inte bara slå upp telefonen och in på internet och för över pengarna till kontot?
Fattar inte riktigt funktionen med det, då pengar dras från kontot om man dör och inte har cash på sig ändå.
Citera
2013-10-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Någon med Xbox som känner för att spela? Mic och Skype är då krav! ;9

GT?
Citera
2013-10-11, 20:16
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeWays
Får köra på passive mode hädanefter för att slippa alla psykopatmongon. Står dock att man inte kan dra vapen i passive men kan man fortfarande råna kiosker då?

Fyfan. Det värsta är när man förlorar pengarna man precis fått från ett långt mission. Varför inte visa respekt och kärlek till sina medspelare liksom, spelupplevelsen blir roligare för alla då. Orka hålla på och fjanta runt utan anledning. Känns som man inte kan lita på någon alls i freeroam.

Håller med dig, jag har varit för godtrogen i multiplayer har aldrig dödat någon. Det slutar oftast med att jag blir dödad 10 ggr i en session. jag har fått börjat sikta mitt vapen mot alla ifall dom skulle försöka döda mig.
Citera
2013-10-11, 20:17
Medlem
Autoziones avatar
Köpte lägenheten för 391k för ett tag sedan men nu börjar jag tröttna på utsikten och att läget är lite väl "off". Funderar istället på en lägenhet i Richards Majestic för 250k eller möjligtvis en i Weazel aka Nakatomi Plaza för 304-335k because Die Hard. Vad tycker ni, är det ett nerköp eller möjligtvis en förbättring?
Citera
2013-10-11, 20:19
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Köpte lägenheten för 391k för ett tag sedan men nu börjar jag tröttna på utsikten och att läget är lite väl "off". Funderar istället på en lägenhet i Richards Majestic för 250k eller möjligtvis en i Weazel aka Nakatomi Plaza för 304-335k because Die Hard. Vad tycker ni, är det ett nerköp eller möjligtvis en förbättring?

jag köpte en för 223k, det räckte för mig jag orkade helt enkelt inte spendera pengar på den dyraste lägenheten. Så länge jag har ett garage med 10 bilplatser och ett heist-room.
Citera
2013-10-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
Håller med dig, jag har varit för godtrogen i multiplayer har aldrig dödat någon. Det slutar oftast med att jag blir dödad 10 ggr i en session. jag har fått börjat sikta mitt vapen mot alla ifall dom skulle försöka döda mig.

mja, man kan inte lita på någon. När jag började lira, så dödade bara folk från samma crew mig till en början.. Från fb 360 crewet. Typ 4+ olika spelare, men nu har jag inte haft nå problem. Händer väl då och då att någon spelare försöker döda mig när jag åker runt i min bil. Slutar oftast med att de är dem som dör!!
Citera
2013-10-11, 20:25
Medlem
Var vid frisören ser att nån skjuter i mitt huvud så jag går ut då hår han iväg sedan så går jag tillbaka när jag sedan är klar stod han där ute nära mig skjuter några skott sedan slår han ner mig med sin pistol. Sen gick han in till en frisör då väntar jag på honom då kommer en bil med 2 st åkande mot mig gömmer mig lite bakom ett träd de körde förbi svängde tillbaka mot mig skjuter med RPG på bilen så båda 2 dör och jag får beta 1K för hans bil. Sedan dödar jag honom när han kommer ut med en shotgun.Fan va vissa bara dödar en utan att man gjort något typ jagar en och håller på jag stod AFK jag klättrade upp på ett hus och stod med L1 skydd då hade nån klättrat upp och skjutit mig jag såg när han skjut mig eller när jag körde förbi 2 spelare med varsin bil så kör ena efter mig hur länge som helst och skjuter mig eller när man ser någon jävel komma åkande mot en och försöka köra på en hade Minigun efter Survival så han flydde.
Citera
2013-10-11, 20:25
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione

Majestic 51 köpte jag då jag tycker den har bäst utsikt, skit nöjd
Citera
2013-10-11, 20:27
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dividedbyzero
GT?
Quality Panda!
Citera
2013-10-11, 20:28
Medlem
joeyopals avatar
Vad är det här nu då? Onödigt.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51565/grand-theft-auto-online-half-a-million-gta-stimulus-package-this.html
Citera
2013-10-11, 20:29
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Majestic 51 köpte jag då jag tycker den har bäst utsikt, skit nöjd
Trevligt att höra! Ett annat problem med de dyraste lägenheterna är att många har dem och som en följd av det är det många som ringer på dörren och även står på lur utanför vilket är jäkligt segt när man bara vill köra lite public free-roam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in