2013-10-15, 10:31
Medlem
Loggas ut från PSN konstant, sparkas in och ut från spelet hela tiden.
Citera
2013-10-15, 10:50
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Loggas ut från PSN konstant, sparkas in och ut från spelet hela tiden.

Det gör jag också, antagligen för att jag kör trådlöst. Testa med en kabel?
Citera
2013-10-15, 11:08
Medlem
Necrofilis avatar
Jag snodde nyss en bil, från en NPC och fick en bounty på mig. 9000. Dom pengarna är mina tänker jag, så jag hämtade en helikopter, jag gör inget annat än att stiga, och titta på när alla frän servern står under mig utan att fatta något. Haha fantastiskt.
Senast redigerad av Necrofili 2013-10-15 kl. 11:12.
Citera
2013-10-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Jag snodde nyss en bil, från en NPC och fick en bounty på mig. 9000. Dom pengarna är mina tänker jag, så jag hämtade en helikopter, jag gör inget annat än att stiga, och titta på när alla frän servern står under mig utan att fatta något. Haha fantastiskt.

Aa skit kul att flyga runt i 40 minuter
Citera
2013-10-15, 11:57
Medlem
Necrofilis avatar
Survival med Knimme nyss, wave 8 och jag mitt playstation kopplas från nätet. Nu är det jävlar dags att skaffa en kabel.
Citera
2013-10-15, 12:03
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Survival med Knimme nyss, wave 8 och jag mitt playstation kopplas från nätet. Nu är det jävlar dags att skaffa en kabel.
Eller bara en ny trådlös router, kör också trådlöst och det funkar felfritt.
Citera
2013-10-15, 12:37
Medlem
Så jag har ett problem. Kan man ändra positionerna på bilarna i Garaget? Min entity ligger längst bak, och framför den ligger Rolls Roysen, den täcker HELA bilen, man ser inte ens entityn tills man är halvvägs in i garaget. Kan man ändra på detta? Alla fordon ligger fult och fel..
Citera
2013-10-15, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Så jag har ett problem. Kan man ändra positionerna på bilarna i Garaget? Min entity ligger längst bak, och framför den ligger Rolls Roysen, den täcker HELA bilen, man ser inte ens entityn tills man är halvvägs in i garaget. Kan man ändra på detta? Alla fordon ligger fult och fel..

Vill också veta
Citera
2013-10-15, 12:53
Medlem
Citat:
Hjärtslagen gick upp lite när jag såg dig lefta, men jag klarade det och blev 20k rikare Du borde ha kommit in igen, om du hade hunnit, så hade du fått pengarna också. Kör också trådlöst och det fungerar klockrent här. Tråkigt att det inte fungerar felfritt för alla.

/Knimme
Citera
2013-10-15, 12:54
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Hjärtslagen gick upp lite när jag såg dig lefta, men jag klarade det och blev 20k rikare Du borde ha kommit in igen, om du hade hunnit, så hade du fått pengarna också. Kör också trådlöst och det fungerar klockrent här. Tråkigt att det inte fungerar felfritt för alla.

/Knimme

Gött att det gick bra iallafall, jag hoppade in så fort jag kunde. Men det var försent.
Citera
2013-10-15, 14:03
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Aa skit kul att flyga runt i 40 minuter

Inte speciellt, man kan ju alltid träna upp flygförmågan lite, flyga under lite broar, hämta "crates".

Men när det är över kan man alltid leta upp ett jävligt bra ställe att campa på och vänta på de små kräken som alltid kommer förr eller senare. So what om man dör, se bara till att ta så många som möjligt med dig.

Ett annat tips är väl att låta en crew-kompis ta din bounty, sedan kan han föra över hälften till dig, win-win.
Citera
2013-10-15, 14:05
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Vill också veta

Kör ut en av bilarna, gå in i garaget, kör ut den andra bilen, och sedan kör in den första.

Kan gå, har dock bara sett att bilarna byter plats i ett 2 garage på det sättet, när jag fick mitt 10 garage brydde jag mig inte så mycket om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in