2014-05-12, 18:49
Medlem
Vad kommer för gött till den nya uppdateringen?
Citera
2014-05-12, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Ser fram emot uppdateringen i morgon bitti! Ni som lirar på ps3 hör av er. Online 24/7.

I morgon bitti kommer den inte förens då jag hade tänkt att logga in efter kl 24 och köpa lite nya fordon och vapen kanske det nya huset.

Ang fusken oh glitcharna som folk håller på med så bryr jag mig föga men jag har själv spelat mig upp till en rätt så bra peng och level och tänker inte börja fuska nu, jag blir erbjuden bilar ibland men tackar nej.

Jag tycker man förstör spelet när man fuskar har aldrig gillat det i något lir.
Citera
2014-05-12, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Vad kommer för gött till den nya uppdateringen?

Here you go http://www.rockstargames.com/newswire
Citera
2014-05-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Men du skriver ju samma sak till dem som kommer och skjuter dig med Buzzard och liknande?, får du gnälla men inte jag?, och inte fan är det dina pengar när du fuskar dig till dem.....
Inte riktigt. Jag säger att de är tråkiga De stör mig när jag åker runt och sköter mitt eget. Hade jag dödat er gång på gång, då är jag givetvis med på att bli dödad. Att inte kunna spawnea för att något äckel ska visa upp sin Buzzard är inte roligt för någon.

Jo, det är mina pengar. Inte är det dina iallafall.
Citera
2014-05-12, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Pojkvaskern har lite Rageproblem (FB) Spelaggressiv så in åt helvete antar att han kände sig träffad, när jag pratar om kids som skriker ihjäl sig när man dödar dom
Känner mig tyvärr inte speciellt träffad lille vän. Det där handlar om ett annat spel men du kanske inte kan läsa. Det är mestadels du som är ungen i tråden här när du visar upp hur många som vill spela med dig och hur många som vill ge dig bilar Om du vill visa någon annan tråd jag skapat, gör det gärna! Har en del roliga med bland annat fotografi, gräs och konstiga fetischer.

Från en idiot till något roligt och on-topic. Är sjukt taggad inför High Life imorgon, kommer definitivt köpa ett till garage och alla bilar. Får se hur snyggt guld är, kommer tveka på det ett tag. Om man köper det en gång och får det på alla sina bilar så, mjo, kanske.
Citera
2014-05-12, 19:38
Medlem
Autoziones avatar
Har sett en hel del roliga mods på diverse bilder: dumpers med enorma motorcykelhjul, tanks med white walls, rebel med bugcatcher osv. Någon som vet mer om det här, har läst att det finns något som heter save editor men hur fungerar den och gäller det bara singleplayer? Är inte ute efter att fuska eller så, vill bara göra coola kreationer
Citera
2014-05-12, 19:41
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Jag har ständigt full vänlista så jag måste borprioritera/radera för att kunna lägga till nya vänner ... jag är medlem i 5 crews och har nästan 20 crew invites ... Jag klarar mig

Tycker det strular lite väl mycket när man ska köra uppdrag med okända människor. Folk som sticker mitt under uppdragen, spelare som bara står och stirrar på samma ställe utan att röra sig (nätverksproblem eller vill bara tjäna pengar på andras jobb?) samt att det inte alltid går att starta uppdragen pga nätverksproblem. Vet inte om det beror på mitt nätverk eller Rockstars servrar.
För att inte nämna dom oändliga laddningstiderna.
Citera
2014-05-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Inte riktigt. Jag säger att de är tråkiga De stör mig när jag åker runt och sköter mitt eget. Hade jag dödat er gång på gång, då är jag givetvis med på att bli dödad. Att inte kunna spawnea för att något äckel ska visa upp sin Buzzard är inte roligt för någon.

Jo, det är mina pengar. Inte är det dina iallafall.

Det är INTE dina pengar, i verkliga livet brukar det heta bedrägeri, visst det är ett spel men det är ju "Bedrägeri", men fortsätt du förneka att du fuskar helt upp till dig, men jag tycker personligen, nu skriver jag personligen att du bara är lat som tusan.....
Citera
2014-05-12, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Känner mig tyvärr inte speciellt träffad lille vän. Det där handlar om ett annat spel men du kanske inte kan läsa. Det är mestadels du som är ungen i tråden här när du visar upp hur många som vill spela med dig och hur många som vill ge dig bilar Om du vill visa någon annan tråd jag skapat, gör det gärna! Har en del roliga med bland annat fotografi, gräs och konstiga fetischer.

Från en idiot till något roligt och on-topic. Är sjukt taggad inför High Life imorgon, kommer definitivt köpa ett till garage och alla bilar. Får se hur snyggt guld är, kommer tveka på det ett tag. Om man köper det en gång och får det på alla sina bilar så, mjo, kanske.

Du sa något i stil med att alla på GTA5 ogillade mig jag flikade in att det inte är så, det är nämligen så att jag är väldigt poppis, lite som en rockstjärna
Citera
2014-05-12, 20:43
Medlem
kimjuliass avatar
Fungerar inte att komma in på någon online session alls för tillfället? Inte bara så för mig heller, någon som vet vad felet är? Vissa kan spela, men vissa inte. Kan det ha något med den nya uppdateringen att göra?
Citera
2014-05-12, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimjulias
Fungerar inte att komma in på någon online session alls för tillfället? Inte bara så för mig heller, någon som vet vad felet är? Vissa kan spela, men vissa inte. Kan det ha något med den nya uppdateringen att göra?

Funkar alldeles utmärkt här.
Citera
2014-05-12, 20:51
Medlem
kimjuliass avatar
Citat:
Funkar alldeles utmärkt här.
''Unable to complete invite as your game failed to load. The rockstar game services are unavailable right now. Please try again later.'' Har försökt starta om också, men samma meddelande kommer upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in