Citat:
Jag är inte tvärtemot. Jag försöker bara lägga fram argument som faktisk finns som motsäger de ni hävdar. Helst skulle jag diskutera saken utifrån att vi inte vet alls vad som hände.Mizzzan:
Väldigt många försöker döra så vardagliga saker som möjligt, för att orka med? I direkt samband (natten och dagarna efter) din förstfödda dotter har blivit "bortförd" Nu trollar du va?
Polisen hittar (eller snarare hittar INTE) det dom söker efter. Det är ju det stora problemet här, att brittisk polis INTE gör om förundersökningen mot föräldrarna. Som exempel tog det polisen 1,5 år att komma på mördarälgen i Loftahammar eftersom dom bestämt sig i ett tidigt skede att det var maken som gjort det med en gräsklippare....
Svårt att föra en konstruktiv dialog med någon som bara ska vara tvärtemot för sakens skull...
Du får gärna lägga fram de tre argument jag efterfrågade istället så diskuterar vi utifrån att dom är oskyldiga:-)
Väldigt många försöker döra så vardagliga saker som möjligt, för att orka med? I direkt samband (natten och dagarna efter) din förstfödda dotter har blivit "bortförd" Nu trollar du va?
Polisen hittar (eller snarare hittar INTE) det dom söker efter. Det är ju det stora problemet här, att brittisk polis INTE gör om förundersökningen mot föräldrarna. Som exempel tog det polisen 1,5 år att komma på mördarälgen i Loftahammar eftersom dom bestämt sig i ett tidigt skede att det var maken som gjort det med en gräsklippare....
Svårt att föra en konstruktiv dialog med någon som bara ska vara tvärtemot för sakens skull...
Du får gärna lägga fram de tre argument jag efterfrågade istället så diskuterar vi utifrån att dom är oskyldiga:-)
Jag kan också rabbla upp saker som pekar mot att föräldrarna gjorde det. Men till alla de sakerna så kan man även argumentera att de inte alls gör dem skyldiga (och tvärt om). Och eftersom du (liksom du hävdar att polisen har gjort) har bestämt dig vad du tycker så lär ju du inte ändra dig.
Jag skulle väldigt gärna vilja höra en hållbar teori om hur de lyckats gömma Maddie under tiden från försvinnandet tills de hyrde bilen och sägs kört iväg henne.
En kropp i ett varmt och fuktigt klimat, gömd där det rör sig mycket människor som dessutom letar efter denna lilla flicka, lär inte vara lätt att gömma.