2013-10-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostface
Nu är jag trött så orkade bara skumma men det länkade dokumentet verkar behandla det kontaminerade dnat från lägenheten? Det intressanta är ju dnat från hyrbilen. Vänligen länka till det dokumentet om du har möjlighet. Sen tycker jag du skall skriva ner vad en kollega har på sig på jobbet en random dag i veckan i en månads tid. Fråga honom sedan vad han hade på sig de aktuella dagarna. Angående att man kommer ihåg vad man hade på sig en random dag för sex år sedan:-)

Fast det var ingen random dag. Dagen efter var det en jävla uppståndelse och om man var på plats då så hade man tänkt tillbaka på ens egna detaljer från dagen det gäller.

Tänk om nån på din arbetsplats blev mördad igår av nån som hade på sig nåt beige, man letar efter en GM som hade på sig beige kläder. Skulle inte du tänka tillbaka "Vad hade jag på mig igår, okej en gulaktig skjorta kan tas för beige, etc" etc, etc och faktiskt kommit ihåg det senare i och med uppståndelsen.

P.S. Nu har inte jag öppnat länken och sett att det verkligen gäller dagen när hon försvann. Om jag är helt fel ute så får jag väl vara det just idag
Senast redigerad av Macca2013 2013-10-16 kl. 00:00.
Citera
2013-10-16, 00:29
Medlem
Den mystiske mannen ser precis ut som Gerry McCann, men i övrigt vet jag inte vad som hände.
Citera
2013-10-16, 06:21
Medlem
Ghostfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Fast det var ingen random dag. Dagen efter var det en jävla uppståndelse och om man var på plats då så hade man tänkt tillbaka på ens egna detaljer från dagen det gäller.

Tänk om nån på din arbetsplats blev mördad igår av nån som hade på sig nåt beige, man letar efter en GM som hade på sig beige kläder. Skulle inte du tänka tillbaka "Vad hade jag på mig igår, okej en gulaktig skjorta kan tas för beige, etc" etc, etc och faktiskt kommit ihåg det senare i och med uppståndelsen.

P.S. Nu har inte jag öppnat länken och sett att det verkligen gäller dagen när hon försvann. Om jag är helt fel ute så får jag väl vara det just idag

I direkt samband med händelsen var detta troligen jordklotets mest eftersökte man. Trots det failade han att ta kontakt med polisen på över sex år. Ändå hävdar du att han nu skulle komma ihåg exakt vilka kläder han bar den dagen då det var en för honom speciell dag? Du resonerar så otroligt korkat hela tiden så man börjar undra hur det är fatt!
Senast redigerad av Ghostface 2013-10-16 kl. 06:35.
Citera
2013-10-16, 06:37
Medlem
Ghostfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Hon skulle inte kunna blöda ner bilen om hon har varit ute i naturen och ruttnat i 3 veckor.

Man blöder inte om man dör av en överdos av lugnande.

Mer sannolikt att barn ramlar, skär sig, whatever när de är ute mycket som man brukar vara på semestern. Knäna är ju alltid upprivna. Sjöborrar har jag peronligen råkat sticka mig på när jag var liten. Råkade trampa på en spik i havet på semestern en gång.

Igen resonerar du som en efterbliven. Bilen hyrdes tre veckor efter att flickan försvann! Eller vart leder ditt svammel om uppskrapade knän och sjöborrar?
Senast redigerad av Ghostface 2013-10-16 kl. 07:03.
Citera
2013-10-16, 11:08
Medlem
Olivrankans avatar
Leif GW Persson sa indirekt i gårdagens Veckans brott att han tror att föräldrarna ligger bakom hennes försvinnande och död.

Inslaget börjar 01.25.
http://www.svtplay.se/video/1531415/del-2
Citera
2013-10-16, 11:26
Medlem
Varför skulle kidnapparen välja just Maddie? Det måste ju komma många blonda barn dit varje år.
Har mamman eller pappan kriminellt förflutet?
Citera
2013-10-16, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivrankan
Leif GW Persson sa indirekt i gårdagens Veckans brott att han tror att föräldrarna ligger bakom hennes försvinnande och död.

Inslaget börjar 01.25.
http://www.svtplay.se/video/1531415/del-2
Jag håller med GW. Men förr eller senare kommer sanningen fram.
Citera
2013-10-16, 12:28
Medlem
Ghostfaces avatar
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/madeleine-mccann-crimewatch-appeal-suspected-2436903

Otroligt märkligt vägval om det var en organiserad liga som ägnat dagar åt att rekognisera familjen och dess förehavanden innan dom slog till.... Detta är i alla fall Scotland Yards nya huvudspår (som dom haft kännedom om hela tiden)
Citera
2013-10-16, 12:57
Medlem
Ghostfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Jag håller med GW. Men förr eller senare kommer sanningen fram.

Nja, det tror ju inte ens GW själv av den anledningen att polisen letar efter en utomstående gärningsman och GW är ju rätt tydlig med vad han tror har hänt....
Citera
2013-10-16, 13:26
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostface

Otroligt märkligt vägval om det var en organiserad liga som ägnat dagar åt att rekognisera familjen och dess förehavanden innan dom slog till.... Detta är i alla fall Scotland Yards nya huvudspår (som dom haft kännedom om hela tiden)

Jävla trams, det framstår ju som löjliga när de hittar sina nya huvudspår och nya huvudmisstänkta hela tiden. Det är inget nytt det finns med redan i portugisiska utredningen.

Tur att portugisiska polisen var klartänkta, objektiva och gjorde en grundlig utredning.
Citera
2013-10-16, 14:00
Medlem
2big4yous avatar
Någon som vet om parets vänner hade hyrbil vid den aktuella dagen?
Citera
2013-10-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jävla trams, det framstår ju som löjliga när de hittar sina nya huvudspår och nya huvudmisstänkta hela tiden. Det är inget nytt det finns med redan i portugisiska utredningen.

Tur att portugisiska polisen var klartänkta, objektiva och gjorde en grundlig utredning.

Dom missade ju övervakningskameran som sitter på vägen förövaren förmodligen tog. Men visst blev det bättre sen.

Tror ni Brittisk polis kommer åtala paret McCann om dom hittar nya bevis som talar för att dom begått mordet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in