Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostface
Nu är jag trött så orkade bara skumma men det länkade dokumentet verkar behandla det kontaminerade dnat från lägenheten? Det intressanta är ju dnat från hyrbilen. Vänligen länka till det dokumentet om du har möjlighet. Sen tycker jag du skall skriva ner vad en kollega har på sig på jobbet en random dag i veckan i en månads tid. Fråga honom sedan vad han hade på sig de aktuella dagarna. Angående att man kommer ihåg vad man hade på sig en random dag för sex år sedan:-)
Fast det var ingen random dag. Dagen efter var det en jävla uppståndelse och om man var på plats då så hade man tänkt tillbaka på ens egna detaljer från dagen det gäller.
Tänk om nån på din arbetsplats blev mördad igår av nån som hade på sig nåt beige, man letar efter en GM som hade på sig beige kläder. Skulle inte du tänka tillbaka "Vad hade jag på mig igår, okej en gulaktig skjorta kan tas för beige, etc" etc, etc och faktiskt kommit ihåg det senare i och med uppståndelsen.
P.S. Nu har inte jag öppnat länken och sett att det verkligen gäller dagen när hon försvann. Om jag är helt fel ute så får jag väl vara det just idag