2013-10-15, 02:32
Medlem
I alla fall alla spekulationer hit och dit och vems släkt som är värre än den andres.
Citera
2013-10-15, 02:34
Medlem
Snook3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
I alla fall alla spekulationer hit och dit och vems släkt som är värre än den andres.

Ja släkten har ju inget med saken att göra så ganska onödigt att dra in dom i det hela.
Citera
2013-10-15, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snook3n
Ja släkten har ju inget med saken att göra så ganska onödigt att dra in dom i det hela.

Ja det tycker jag åxå men gång på gång så letas nya släktingar upp för att visas upp eller vad ? tycker det räcker med att de misstänktas namn står här egentligen är det för mycke innan man vet om dom är skyldiga.
Tycker du verkar vara en neutral reko människa måste jag iaf säga , till skillnad mot hälften eller mer som skriver här.
Citera
2013-10-15, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
nått mer nytt mina vänner

Jepp. Jag har fått fler pm som bekräftar att Henke blivit utsatt för sexuella övergrepp.
Låter inte helt omöjligt, kanske det som skapat han till den förlorare han kom att bli?
Verkar som han också försökt ge sig på sin syster om man läser tidigare i tråden.
Man kan ju lungt påstå att grabben inte har alla hästar i stallet
Citera
2013-10-15, 08:20
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Men då har du ju haft tid på dig att hitta och tala om vilken fitta han är! varför har du inte gort de om du nu menar på att du gort något om du vart på plats, tror inte henke slår några tjuvsmällar för den delen.

Vem har påstått att jag inte sagt det?!?!?!?
Tycker fan synd om dig. Du är ju helt tappad!

Du tror inte nä, ser jag ut att bry mig? För jag VET nämligen!

Ignorerar dig nu framöver.
Citera
2013-10-15, 08:32
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snook3n
Från vad jag har hört så är det väldigt delade meningar i just det ämne om vad det är för hot och inte, men från säkra källor så va det så att folk va tydligen ute efter honom när det kom ut angående mordet. han va inte säker i sitt egna hem han blev hotat till livet via fejjan och telefon om att han skulle dö om han visade sig ute o.s.v det är vad ja hört. Sen vet jag att han var rädd för sitt eget liv och inget me de men ska han inte vara de om han varit med o tagit ett liv då är det väl inte mer än rätt?
Men fransson hade tydligen ingenstans att ta vägen längre de flesta av han vänner vände honom ryggen när det kom ut så han hade ju inget beskydd alls och antagligen så va dödshotet menat med allvar, kan försöka ta reda på mer exakt va de handla om kan dock bli svårt eftersom inte många vill prata om det, ja som kännt fransson sen ja va 15-16 år trodde absolut inte att det va sant till en början

Är han "lätt ledd"? Jag menar att han kan ha gjort vad Henke bad honom om?

Tror inte Henke är kapabel att göra allt själv. Då menar jag gömma kroppen och sånt.
Citera
2013-10-15, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Är han "lätt ledd"? Jag menar att han kan ha gjort vad Henke bad honom om?

Tror inte Henke är kapabel att göra allt själv. Då menar jag gömma kroppen och sånt.

Som tråden redan långt tillbaka säger så var ju M.F H's lilla hora.......???
Tror därför att han är ganska så lätt ledd.? Om H skulle gjort det själv är ju otroligt liten chans???!
GM var väl inte direkt i 110% överläge emot BO själv och skulle aldrig riskera att själv vara den som föll i fara????!
Citera
2013-10-15, 08:42
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Jepp. Jag har fått fler pm som bekräftar att Henke blivit utsatt för sexuella övergrepp.
Låter inte helt omöjligt, kanske det som skapat han till den förlorare han kom att bli?
Verkar som han också försökt ge sig på sin syster om man läser tidigare i tråden.
Man kan ju lungt påstå att grabben inte har alla hästar i stallet

Det skulle ju faktiskt förklara lite utav hans vrede och agg.
Citera
2013-10-15, 08:44
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Som tråden redan långt tillbaka säger så var ju M.F H's lilla hora.......???
Tror därför att han är ganska så lätt ledd.? Om H skulle gjort det själv är ju otroligt liten chans???!
GM var väl inte direkt i 110% överläge emot BO själv och skulle aldrig riskera att själv vara den som föll i fara????!

Exakt min tanke.

Tänkte om hen kunde bekräfta det som spekulerades om, just att han är lätt ledd.
Citera
2013-10-15, 09:13
Medlem
Citat:
Exakt min tanke.

Tänkte om hen kunde bekräfta det som spekulerades om, just att han är lätt ledd.

Det var han inte förut iaf.. kände honom väldigt väl förr.. men har inte haft kontakt på 2-3år typ, "gled isär" när det började gå utför med droger etc.

Blev precis som snook3n sa, VÄLDIGT förvånad när jag läste hans namn här.. men mycket kan ju hända med en människa på ett par år..

så han kan ju kanske vara "lätt ledd" nu för tiden..
Citera
2013-10-15, 09:19
Medlem
Citat:
Det skulle ju faktiskt förklara lite utav hans vrede och agg.

Enligt lite statistik - "År 2012 polisanmäldes totalt 16 688 (17 077 år 2011) sexualbrott." , kanske borde dessa 16 688 st ifrån förra året ta sig rätten att ha ihjäl lite oskyldiga människor också, jag menar.. Det skulle ju förklara deras vrede? Jag vill nog säga att jag skiter fullständigt fan i va denna H vart med om och inte vart med om.. Han har ju tagit sig rätten tidigare att ta en annan människas liv.. ska han nu skylla eller ta försvar av hans tragiska barndom för att få lindrigare straff?? Buhu, då borde han väl istället mörda dem som orsakade han hans så tragiska uppväxt?

Hört rykten på stan som säger att folk påstår att H å M sitter häktade pga påhittade rykten? Dessa stjärnor som tror det kan ju inte ha mycket innanför pannbenet? Vet ju vem som helst att det krävs betydligt mycket mer än så för en häktning.. Vilka jävla dum huvuden!
Senast redigerad av Orelevant 2013-10-15 kl. 09:30.
Citera
2013-10-15, 09:42
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Enligt lite statistik - "År 2012 polisanmäldes totalt 16 688 (17 077 år 2011) sexualbrott." , kanske borde dessa 16 688 st ifrån förra året ta sig rätten att ha ihjäl lite oskyldiga människor också, jag menar.. Det skulle ju förklara deras vrede? Jag vill nog säga att jag skiter fullständigt fan i va denna H vart med om och inte vart med om.. Han har ju tagit sig rätten tidigare att ta en annan människas liv.. ska han nu skylla eller ta försvar av hans tragiska barndom för att få lindrigare straff?? Buhu, då borde han väl istället mörda dem som orsakade han hans så tragiska uppväxt?

Hört rykten på stan som säger att folk påstår att H å M sitter häktade pga påhittade rykten? Dessa stjärnor som tror det kan ju inte ha mycket innanför pannbenet? Vet ju vem som helst att det krävs betydligt mycket mer än så för en häktning.. Vilka jävla dum huvuden!

Men stopp hallå!! Jag menade INTE att det ursäktade ett piss av hans beteende, för det tycker jag inte!!

Men det vet väl varenda kotte att någon som blivit sexuellt utnyttjad som barn blir på ett eller annat sätt påverkad av detta under uppväxten. Tex genom utåt agerande.

Men OBS OBS OBS ingen ursäkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in