2013-10-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysecret2013
Det måste va nåt allvarligt fel på dig!! Sitta här och skriva om din åsikter och så är du patetisk och ha Henrik´s bild. Vad vill du säga med det ?? Är du 10 år eller?
Tror bilden endast är för att hänga ut GM?????!
Ryktena med att systern personligen gått runt o gråtit o sagt att GM skulle varit henne närgående har jag xså hört!!! Hur mycket sanning det är i det vet jag inte...??
Citera
2013-10-15, 11:44
Moderator
blomvattnares avatar
Tjafsa med varandra om sådant som inte hör till topic kan ni göra i PM istället för i tråden. Samma sak med chattande. Detta är ett diskussionforum, inte en chatt.

/Mod
Citera
2013-10-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Jepp. Jag har fått fler pm som bekräftar att Henke blivit utsatt för sexuella övergrepp.
Låter inte helt omöjligt, kanske det som skapat han till den förlorare han kom att bli?
Verkar som han också försökt ge sig på sin syster om man läser tidigare i tråden.
Man kan ju lungt påstå att grabben inte har alla hästar i stallet

De där är riktigt skitsnack från folk som bara vill snacka ner h,
och i ditt fall kan man ju lungt säja att du inte har en enda häst kvar i stallet.

hade du nått nytt att komma med eller kan du bara dra samma saker hela tiden
Citera
2013-10-15, 15:47
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Jepp. Jag har fått fler pm som bekräftar att Henke blivit utsatt för sexuella övergrepp.
Låter inte helt omöjligt, kanske det som skapat han till den förlorare han kom att bli?
Verkar som han också försökt ge sig på sin syster om man läser tidigare i tråden.
Man kan ju lungt påstå att grabben inte har alla hästar i stallet
Måste vara lite udda människor du får Pm ifrån då angående H , och tror i såfall att det är endast H som vet om detta är sant! Och varför skylla på andras Pm till dig och sen skriva ut det på FB Har du inget konkret att komma med så är det bättre att knipa käft
Citera
2013-10-15, 15:59
Medlem
Tycker att vi alla i tråden börjar om ifrån början!??
Diskuterar det som skall diskuteras / spekuleras o skiter i att prata massa strunt om allt annat...??!
Citera
2013-10-15, 17:12
Medlem
Snook3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Ja det tycker jag åxå men gång på gång så letas nya släktingar upp för att visas upp eller vad ? tycker det räcker med att de misstänktas namn står här egentligen är det för mycke innan man vet om dom är skyldiga.
Tycker du verkar vara en neutral reko människa måste jag iaf säga , till skillnad mot hälften eller mer som skriver här.

Tack måste faktiskt säga det samma!
jag tycker bara för att en person har gjort något elr inte gjort nått så tycker inte jag att släkten ska bli lidande och utpekade, ja menar vi kan ta vilken person som helst som sitter dömd i sverige för mord inte ska släkten bli utpekad o förnedrad till 100% bara för det? låt familjen vara det är ändå inte va denna tråd handlar om då hade den ju haft ett annat namn än va den har.
Hälften av folket som skrivit i denna tråd har nog inte den blekaste aning om va dom skriver överhuvudtaget... men tyvärr finns de ju sådana människor som livnär sig på andras lidande -.-
Citera
2013-10-15, 18:44
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Jag förstår inte varför henke ska sitta och bli nervärderad och kallad feg av människor som inte vågar öppna käften om han är i närheten!! visst han är kapabel till mycke enligt tidigare domar om han är skyldig till detta med Gabbe vet inte någon här än så länge MEN jag hoppas att han inte är det.

nått mer nytt att tillföra tråden mina kära brevvänner?

Är det något positivt att folk inte vågar säga vad de tycker till Henrik?
Citera
2013-10-15, 19:32
Medlem
Känner du H Johnnybee?

Svarar du inte på detta så ser jag det som ett ja, för jag vet att du läser
Citera
2013-10-15, 20:19
Bannlyst
Citat:
De där är riktigt skitsnack från folk som bara vill snacka ner h,
och i ditt fall kan man ju lungt säja att du inte har en enda häst kvar i stallet.

hade du nått nytt att komma med eller kan du bara dra samma saker hela tiden

Men det verkar ju stämma då även fler folk skrivit detta i tråden.
Inte oväntat att du kommer in i tråden och tycker att Henke är den skönaste liraren i hela Skara.
Fan, du lyckas ju inte få en meningsuppbyggnad rätt i all din frustration

Förhoppningsvis så lär vi slippa se hen på ett par år nu varje fall
Citera
2013-10-15, 20:42
Medlem
Att det blir diskussioner och spekulationer gällande släkten just på detta brott är väl inte så konstigt !!
Det är ju ett mord som har begåtts inom släkten !
Polisen har garanterat dom är intressanta i utredningen under uppsikt på olika sätt

Ingen Rök utan Eld !
Citera
2013-10-15, 21:10
Medlem
Tycker denna tråd har havererat totalt. Smutskastning hit och dit! Dom som tror att h är gm har inget för att kalla honom massor med strunt, han står ju ändå utanför denna diskution. Jag känner mig helt säker med vem gm är, men det hjälper varken tråden Eller anhöriga att sitta och spotta skit.
Citera
2013-10-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gHk
Tycker denna tråd har havererat totalt. Smutskastning hit och dit! Dom som tror att h är gm har inget för att kalla honom massor med strunt, han står ju ändå utanför denna diskution. Jag känner mig helt säker med vem gm är, men det hjälper varken tråden Eller anhöriga att sitta och spotta skit.

Det är fullständigt sant det du säger....! Vi alla som är närvarande i tråden bör vid det här läget vara förstådda i vem som är GM o att polisen inte häktar en människa på sannolikaskäl misstänkt för mord på endast s.k rykten..????

Vi får fortsätta ha diskussioner om saker som är behövliga och kan leda till något positivt?????? Kasta allt negativt bakom oss..........?!

Åtal och annat borde komma med tiden och som det ser ut nu har ju polisen personerna misstänkta och skyldiga till det här..!?!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in