Citat:
Ursprungligen postat av
ESS-Lund
Average dmg är samma som för mig då. Jag snittar nog mer nu men var kass innan jag lärde mig spelstilen (inte haft t49 o hellcat) vilket drar ner.
jo, någon gång har man tyvärr fått ett arty skott och blivit one shottad, drar nog ner lite på avg dmg :P
får jag fråga bara, hur i helvete orkar ni nöta så mycket, typen har man nästan 2000 matcher i, men haft den sedan den var ny ffs :P
sitter ni och spelar och spelar och spelar hela tiden ?
jag spelar bara när jag har lust, och självklart när jag kan platoona med polare

samma fråga till Macbue, hur fan pallar ni, är ni före detta world of warcraft spelare?
typ 4 timmar brukar vara max, och det är kanske någon lördag när man har 3 man platoon, iofs så kan en hel tid av det vara i test rummet där vi testar olika ramm på olika tanks och från olika sidor på tanksen eller hur ofta vi kan 1 shotta en type 59 som rushar oss 2 andra hehe
men nä jag tappar det roliga efter ett tag, hur pallar ni med idioter, dvs du förlorar pga dina teammates har en iq av 75
polare till mig har redan slagit sönder 2 bord i ilska på idioter i sitt lag, några tangentbord med
WoT är både roligt och FRUKTANSVÄRT frustrerande
så hur pallar ni sitta och nöta 100 matcher om dagen ?
------------------------------------------
ang
t54 och cammo, bara jag som tycker det är helt sjukt att den kan stå 100 meter från en e100 bakom en sten och vara osynlig, rulla fram från stenen(ren öken, inget att dölja sig bakom), sikta, skjuta(fortfarande osynlig) och rulla tillbaka bakom stenen och bli synlig just när han tracks rullar bakom stenen??
visst kan jag förstå bakom stenen, men e100 har överlägsen position, står ovanför, siktar ner.
nanosekunden någonting rör sig utanför stenen så borde e100 se det, om det så är sand som rör sig what ever och så fort tanken tittar ut så borde e100 få första skotten för han är i en överlägsen position.
lite som om 2 snipers vet var varandra är men har huvudet nere, den ena snipern höjer sitt huvud men den andra snipern ser det inte och blir då helt plötsligt själv skjuten i huvudet av någon osynligt exakt där han tittade
spotting systemet behöver ändras så det inte utnyttjas på detta sättet tycker jag
hade varit coolt om man kunde se permanenta tracks, avgasånger och liknande
helt sjukt att den som är mest sårbar kan rulla fram och skjuta när han egentligen är död(om inte e100 bounsar)
dom borde sätta spotting timing på 0,001 sekund istället för 3 sekunder som dom har nu