Jag har bara fått en bounty från en npc två gånger, och då har jag ändå snott ganska många bilar... Men men jag klagar inte.
För övrigt gillar jag inte att kriga med andra spelare, så deathmatch och liknande är ingenting för mig. Mycket roligare att samarbeta med andra mot npcs