Citat:
Ursprungligen postat av
KLR
Har varit 2 dygn utan min karaktär, varken gjort ny, tillfällig eller tryckt "Retry" då cloud legat nere.
Grymt besviken, funderar i att bojkotta GTA helt o sälja spelet, orkar fan inte göra om alla jävla skituppdrag när den nya karaktären lika gärna kan försvinna också...
Lider med dig eftersom jag är i samma sits som dig.
Vi får helt enkelt vänta, men dom är fruktansvärt sega på uppdatera oss.
Som du sa, jag tänker inte precis nöta hela helgen igen för att sedan få veta att min gubbe försvinner samtidigt som "Molnen" åker ner.