2013-10-08, 17:55
  #4525
Avslutad
Sååå... får man tillbaka sin karaktär eller kan man lika gärna börja en ny redan nu? Min rank 19 försvann
Citera
2013-10-08, 17:59
  #4526
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Sååå... får man tillbaka sin karaktär eller kan man lika gärna börja en ny redan nu? Min rank 19 försvann

Råder dig att kika en sida eller två bakåt så har jag skrivit om det till andra som sitter i samma situation, men inget är bekräftat.
Citera
2013-10-08, 18:02
  #4527
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish
gta online största jävla floppen nånsin fyfan


dom hade 5 år på sig från 4an att göra någonting bra och det suger kuk..

Deathmatch? man dör på 1 sekund även med skyddsväst, man har inte en chans att vända sig om eller ens hinna röra sig

man får göra om varenda jävla uppdrag från fittgerald och bögsimeon, som går ut på att hämta knark och att hämta bilar

när man gör uppdrag med en m8 så hamnar man inte ens i samma uppdrag trots att man är i samma party och crew på xbox live

och efter uppdragen hamnar man på olika servers igen!?

seriöst är detta vad dom kom ut med på 5 år!?

ni behöver inte försvara med "Men snart kan man göra heists" det hjälps inte, spelet är skit

Håller med om precis allt. Det finns heller ingen anledning att göra heists för pengar när man kan exploita skiten ur vissa uppdrag och dra in miljoner hur lätt som helst.
Citera
2013-10-08, 18:04
  #4528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Håller med om precis allt. Det finns heller ingen anledning att göra heists för pengar när man kan exploita skiten ur vissa uppdrag och dra in miljoner hur lätt som helst.


Ja för att göra heists för att det är kul finns ju inte!!!! Här ska det bara tjänas pengar även fast det innebär flera timmars tråkig grind.
Citera
2013-10-08, 18:22
  #4529
Medlem
MadMonkeeys avatar
En fråga:

är det sant att ditt story mode kan fucka upp om du har en online karaktär på samma konto? Eller är det bara en myt?
__________________
Senast redigerad av MadMonkeey 2013-10-08 kl. 18:24. Anledning: lade till onödig text
Citera
2013-10-08, 18:28
  #4530
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMonkeey
En fråga:

är det sant att ditt story mode kan fucka upp om du har en online karaktär på samma konto? Eller är det bara en myt?
Den kunde det innan, det fixades för ett par dagar sedan.
Citera
2013-10-08, 18:29
  #4531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadMonkeey
En fråga:

är det sant att ditt story mode kan fucka upp om du har en online karaktär på samma konto? Eller är det bara en myt?
Om du har autosave på så skulle det kunna bli knas. Vet dock inte om Rockstar har bekräftat det.
Citera
2013-10-08, 18:31
  #4532
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Alltså är jag ensam om att känna att Online är meningslöst? Uppdragen är tråkiga och ofta ruskigt svåra, och jag känner mig helt vilse i världen, vet inte riktigt vad det är tänkt att jag ska göra? Åka till såna där stjärnor och vara med i Deathmatches?
Du är inte ensam.. Kanske tråkigt, finns inte mycket att göra som är varierande... Tråkiga uppdrag, samma skit hela tiden
Citera
2013-10-08, 18:32
  #4533
Medlem
Har varit 2 dygn utan min karaktär, varken gjort ny, tillfällig eller tryckt "Retry" då cloud legat nere.

Grymt besviken, funderar i att bojkotta GTA helt o sälja spelet, orkar fan inte göra om alla jävla skituppdrag när den nya karaktären lika gärna kan försvinna också...
Citera
2013-10-08, 18:34
  #4534
Medlem
Tobmeisters avatar
Jag har en fråga som jag inte hittat svar på, om man redan spelat violent duct en gång utan att trycka restart, kommer det vara möjligt för en att göra det igen då? Det är ju onekligen det mest lukrativa uppdraget hitintills. Någon som har en aning?

För övrigt; ni som tycker att spelet är skit och en stor flopp, jag kan köpa att ni fortsätter spela ändå, men jag råder er att sluta spela om ni nu tycker det är så illa, för er egen skull. Vidare vill jag be er: snälla sluta skriv i tråden, det tillför absolut ingenting.
Citera
2013-10-08, 18:37
  #4535
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Har varit 2 dygn utan min karaktär, varken gjort ny, tillfällig eller tryckt "Retry" då cloud legat nere.

Grymt besviken, funderar i att bojkotta GTA helt o sälja spelet, orkar fan inte göra om alla jävla skituppdrag när den nya karaktären lika gärna kan försvinna också...

Lider med dig eftersom jag är i samma sits som dig.
Vi får helt enkelt vänta, men dom är fruktansvärt sega på uppdatera oss.
Som du sa, jag tänker inte precis nöta hela helgen igen för att sedan få veta att min gubbe försvinner samtidigt som "Molnen" åker ner.
Citera
2013-10-08, 18:38
  #4536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobmeister
Jag har en fråga som jag inte hittat svar på, om man redan spelat violent duct en gång utan att trycka restart, kommer det vara möjligt för en att göra det igen då? Det är ju onekligen det mest lukrativa uppdraget hitintills. Någon som har en aning?

För övrigt; ni som tycker att spelet är skit och en stor flopp, jag kan köpa att ni fortsätter spela ändå, men jag råder er att sluta spela om ni nu tycker det är så illa, för er egen skull. Vidare vill jag be er: snälla sluta skriv i tråden, det tillför absolut ingenting.


Japp. Ring upp Gerald och be om jobb och tryck bort alla tills du får Violent Duct
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in