2013-10-13, 22:07
Medlem
Har varit en hel del buggar idag och uppdrag som fått avbrytas pga det Aja..hur mycket tror ni att Rockstar kommer att lägga till online? Fler lägenheter och ännu mer uppdrag att vänta?

Förresten är det lite skumt med alla som pratar med varandra över mic eller vad det är, att man knappt hör någon prata engelska? Är massa konstiga språk man inte förstår hela tiden.
Citera
2013-10-13, 22:11
Medlem
Wertyms avatar
Puh, klarade äntligen av ett uppdrag med en annan fbare. Vi fick bara 7k, men fick spela om uppdager 3-4 gånger Man skulle sno ett plan, skitsvårt.

Snipern är bra att ha!
Citera
2013-10-13, 22:13
Medlem
KUL!

Där försvann min Koinsegg bil och min Audi R8Cab... även min motorcykel och gratisbilen... Visst är detta ett problem som fler haft?

Jag bara loggade in efter ca 2-3 timmars paus och sen när jag loggade in och gick ner till garaget så var bilarna borta?

Kan jag få tillbaka dom på något sätt eller är det kört?

EDIT:
Jävlar vad tur, Tips till alla er som upplevt problemet: Jag bytte till SP och sen tillbaka till MP och whips så stog bilarna där igen!

Citera
2013-10-13, 22:22
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Puh, klarade äntligen av ett uppdrag med en annan fbare. Vi fick bara 7k, men fick spela om uppdager 3-4 gånger Man skulle sno ett plan, skitsvårt.

Snipern är bra att ha!

Det va mig du körde med, fyfan vilket jävla uppdrag haha. Klarat det en gång innan och fick köra om minst lika många gånger då. Sniper är ett måste!
Citera
2013-10-13, 22:23
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adam1989
KUL!

Där försvann min Koinsegg bil och min Audi R8Cab... även min motorcykel och gratisbilen... Visst är detta ett problem som fler haft?

Jag bara loggade in efter ca 2-3 timmars paus och sen när jag loggade in och gick ner till garaget så var bilarna borta?

Kan jag få tillbaka dom på något sätt eller är det kört?

EDIT:
Jävlar vad tur, Tips till alla er som upplevt problemet: Jag bytte till SP och sen tillbaka till MP och whips så stog bilarna där igen!

Mina 5 bilar + mc försvann för 4 timmar sen.
Gjorde som du. Fick tyvär inga fordon tillbaks
Citera
2013-10-13, 22:36
Medlem
Tjena tjena! Jag undrar om det finns (eller om en schysst person med för mycket fritid kan fixa) bilder på utsidan och insidan av alla hus/lägenheter man kan köpa på Gta Online. Jag vill ha ett schysst hus men orkar inte åka runt hela Los Santos i en timme för att endast se utsidan på lägenheterna.

En annan grej: Jag har märkt att mina pengar försvinner fort som faaan. Har 70 lax, lallar runt i free roam och blir dödad några gånger. När jag kört ett litet tag och kollar mina cash ser jag att jag bara har 50 tusen kvar. Har inte köpt en endaste jävla grej! Nån som känner igen sig och vet varför detta sker? OBS! jag sätter ALLTID in pengarna på banken, har inget i fickan/plånkan eller vafan min gubbe går runt med.

Vill hemskt gärna ha svar på dessa två frågor. Tack!
Citera
2013-10-13, 22:40
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Rockstar ska lägga till så att planerings rummet finns och att det kommer att finnas i de husen som är 200k +
Planneringsrummet har funnits sedan starten. Endast tillgängligt för dom lägenheterna med garage som har plats för 10 bilar.
Citat:
Ursprungligen postat av PartyTintin
Snyggt det där med passive mode!
Man kan bli dödad endå och man kan inte använda vapen
Bugg?
Du kan bli dödad genom att bli påkörd därför att även du själv kan använda en bil som vapen och döda någon även om du är i Passive mode. Det låter väl logiskt? Är du i Passive mode och vill gå iväg en stund så se till att vara på någon högre plattform än där bilar kan åka.
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
frågor som ställts 300 gånger innan i tråden
Du kan se utsidan på hemsidan i mobilen. Insidan kan du se om du söker i tråden. Varje gång du dör förlorar du upp till 5000 i cash. Sjukhuskostnader.
Senast redigerad av CommonKnowledge 2013-10-13 kl. 22:45.
Citera
2013-10-13, 22:43
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
Tjena tjena! Jag undrar om det finns (eller om en schysst person med för mycket fritid kan fixa) bilder på utsidan och insidan av alla hus/lägenheter man kan köpa på Gta Online. Jag vill ha ett schysst hus men orkar inte åka runt hela Los Santos i en timme för att endast se utsidan på lägenheterna.

En annan grej: Jag har märkt att mina pengar försvinner fort som faaan. Har 70 lax, lallar runt i free roam och blir dödad några gånger. När jag kört ett litet tag och kollar mina cash ser jag att jag bara har 50 tusen kvar. Har inte köpt en endaste jävla grej! Nån som känner igen sig och vet varför detta sker? OBS! jag sätter ALLTID in pengarna på banken, har inget i fickan/plånkan eller vafan min gubbe går runt med.

Vill hemskt gärna ha svar på dessa två frågor. Tack!

Ett tips är att google dessa frågorna, de tar kanske 10 s och google båda så slipper du vänta på svar här. Anledningen till att du förlorar pengar är för att du dör och då dras 5% (max 2000 dollar) av dina totala tillgångar för sjukhusräkningen.
Citera
2013-10-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Mina 5 bilar + mc försvann för 4 timmar sen.
Gjorde som du. Fick tyvär inga fordon tillbaks

jävlar vad tråkigt... kan bara tipsa om MC glitchen som fortfarande fungerar om du vill ha tillbaka dina pengar. Sker på egen risk dock...

http://www.youtube.com/watch?v=yaRafYHHrvY
Citera
2013-10-13, 22:59
Medlem
TomDolders avatar
Är det någon som har gjort uppdraget Cops Capacity? Man får det av Lester, och det går ut på att spränga några polisbilar och en riot van. Har ni några jävla tips för att klara det? Försökte fem gånger men lyckades aldrig spränga vanen, inte ens med sticky bombs.
Citera
2013-10-13, 22:59
Medlem
Neinzures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Vad gör ni för att trolla folk?

Jag brukar blockera ingången när någon rånar en affär så att rånaren inte kan fly, och så kommer poliserna :P

En av mina favoritgrejer för att svina folk är att få tag i en såndär militär-helikopter med en vinsch under som man kan greppa fast fordon i, för att sen flyga iväg med skiten. Man sular fast en spelare som sitter i en bil t.ex. och sedan flyger högt upp utav bara helvete, och sen bara släpper skiten ner i marken. Spelaren kan inte lämna fordonet under tiden den sitter fast i vinschen. Om spelaren inte får bilen att landa på däck så exploderar den.

En annan grej är att buzza på hos en spelare som befinner sig i sin lägenhet tills denne släpper in mig, så går jag bara och ställer mig i duschen det första jag gör. Inget svinande direkt, men jävligt roligt eftersom spelaren inte fattar vafan jag håller på med.

Annars är det väl bara att följa efter och döda en spelare om och om igen tills han/hon lämnar servern.
Citera
2013-10-13, 23:04
Medlem
Wertyms avatar
Jag har köpt vapen & bostad nu, men bilar vågar jag inte köpa eftersom folk blir av med dom. Beklagar era förlorade fordon som ni spenderat pengar på!

Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Det va mig du körde med, fyfan vilket jävla uppdrag haha. Klarat det en gång innan och fick köra om minst lika många gånger då. Sniper är ett måste!

Haha, tjenare

Jag höll på att ge upp när snubben med rpg sprängde sig själv och min bil ena gången där. Ammon&snacksen började ta slut också, så jag kunde inte få upp hälsan i slutet av sista rundan och var rädd att skotten skulle ta slut.

Bra jobbat iaf, snyggt fluget med planet, jag blev rädd att du skulle krascha första gången men du var en grym pilot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in