2013-10-22, 12:58
Bannlyst
Hej!

Igår när jag spelade fick jag plötsligt error: cloud offline (liknande) felmeddelande.

När jag loggade in igen kom jag till character creation, och loggar jag in via socialclub så är jag fortfarande lvl 17, har samma mängd pengar jag hade innan det krascahde, men alla stats är nollställda.

Vad ska jag göra?

Citera
2013-10-22, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
JÄVLA FUCKING PISSESPEL! fixat en motorcykel sen tar polisen den, och när jag ska in och sno tillbaka den så skjuter dom sönder bakdäcket så jag kan knappt köra och + det börjar polisen skjuta direkt när jag går in så jag hinner inte komme mer än ut innan jag är död och dödar jag poliserna kommer helikoptern efter mig och då e jag körd med ett söndrigt däck, motorcykeln sprängs och nu kan jag inte ringa och få tillbaka den vad fan är det !

VAD FAN gnäller du om? Det är ju precis detta som spelet handlar om. Du hade säkert inte försäkrat den utan bara skaffat en tracker. Du får skylla dig själv
Citera
2013-10-22, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
VAD FAN gnäller du om? Det är ju precis detta som spelet handlar om. Du hade säkert inte försäkrat den utan bara skaffat en tracker. Du får skylla dig själv
Jo den var försäkrad, precis hämtad ur mitt garage. Konstigt att jag gnäller när dom rövknullar mig på 35k ? fick inte ens ha min mc i 12 timmar innan spelet trollade bort den.
Citera
2013-10-22, 13:26
Medlem
Citat:
Jo den var försäkrad, precis hämtad ur mitt garage. Konstigt att jag gnäller när dom rövknullar mig på 35k ? fick inte ens ha min mc i 12 timmar innan spelet trollade bort den.

35k är inte direkt mycket pengar, men visst kan förstå om man blir irriterad om den verkligen har försvunnit. Har du ringt Mors Mutual Insurance igen och testat?
Citera
2013-10-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Har du ringt mors mutual insurance då?
ja och dem säger bara att deras operatörer är upptagna eller något. och nej 35k är kanske inte hela världen men mc'n går inte att köpa man måste hitta den och jag letade som en galning
Senast redigerad av fresden 2013-10-22 kl. 13:30.
Citera
2013-10-22, 13:33
Medlem
Citat:
ja och dem säger bara att deras operatörer är upptagna eller något. och nej 35k är kanske inte hela världen men mc'n går inte att köpa man måste hitta den och jag letade som en galning

Hmm ok, är du säker på att den verkligen gick att försäkra?

Vilken var det?
Citera
2013-10-22, 13:38
Medlem
Awbetts avatar
Så jävla störande när man kör race och leder och sen bromsar bilen in och de andra spelarna kan lätt köra om!! Är detta "catch up" eller är det så på alla race som man kör?
Citera
2013-10-22, 13:42
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Spelar ingen roll, jag måste ändå få en chans att fixa armor och ammo om jag inte har det.
Inte så kul att uppdraget failar för att man dör så lätt utan armor.

Och om någon nu väntat fem minuter, vad gör då ett par sekunder till?
Går väl utmärkt utan armor också. Bara att man får ta lite mer skydd och möjligtvis äta lite mer godis.
Har man ett dubbelhands vapen i händerna samtidigt som man tar skydd så räcker det med att klicka in på inventory och sedan välja godiset man vill äta och trycka tills man får fullt i liv.
Då slipper man även se när han äter det, livet ökar direkt.

Jag ser till att alltid ha fullt av dessa i inventory, ibland brukar det gå åt en del.

En annan sak jag vill tipsa om är att använda er utav "off the radar" från Lester när ni är i krig med någon jobbig jävel på servern. Skitkul att smyga upp bakom och sätta kniven i ryggen eller springa runt och döda honom flera gånger om.
Citera
2013-10-22, 13:45
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Så jävla störande när man kör race och leder och sen bromsar bilen in och de andra spelarna kan lätt köra om!! Är detta "catch up" eller är det så på alla race som man kör?

Hatar också det, man ligger långt jävla före alla andra sen börjar ens egen bil gå saktare Hur tänkte Rockstar där?

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Går väl utmärkt utan armor också. Bara att man får ta lite mer skydd och möjligtvis äta lite mer godis.
Har man ett dubbelhands vapen i händerna samtidigt som man tar skydd så räcker det med att klicka in på inventory och sedan välja godiset man vill äta och trycka tills man får fullt i liv.
Då slipper man även se när han äter det, livet ökar direkt.

Jag ser till att alltid ha fullt av dessa i inventory, ibland brukar det gå åt en del.

En annan sak jag vill tipsa om är att använda er utav "off the radar" från Lester när ni är i krig med någon jobbig jävel på servern. Skitkul att smyga upp bakom och sätta kniven i ryggen eller springa runt och döda honom flera gånger om.

Kan du beskriva mer om så kallad off the radar?
Citera
2013-10-22, 13:47
Medlem
Vilken är den snabbaste bilen man kan ha som man kan ha som "personal vehicle"?
Citera
2013-10-22, 13:48
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Hatar också det, man ligger långt jävla före alla andra sen börjar ens egen bil gå saktare Hur tänkte Rockstar där?

Kan du beskriva mer om så kallad off the radar?

Man försvinner från radarn i 1 minut. Det kosta 500$ och man måste vara över en viss level för att göra det!
Citera
2013-10-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett

Vidrigaste är att majoriteten spelar med catch-up. Jävla mariokart-fasoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in