Citat:
Ursprungligen postat av
MrWalros
Du måste lära dig att leva som en jude
Passive mode ska ALLTID vara på när du (farmar/ sparar upp pengar) , gå inte ut och free roama med att försöka sno jetplan, sånt fungerar icke!
När du har köpt lyan, och bilarna ligger i garaget, ja då kan man leka

Får köra på passive mode hädanefter för att slippa alla psykopatmongon. Står dock att man inte kan dra vapen i passive men kan man fortfarande råna kiosker då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Xavier85
Känner igen mig i det där, körde en Deathmatch igår, vi var bra många, när matchen är slut så hamnade rätt många på samma ställe, då började en liten jävla bögunge som dessutom var mitt på lag under matchen skjuta på mig, jag dör, startar om han gör om samma sak 4 gånger, 5 gången står han med ryggen till då hinner jag ta fram ett vapen och knäppa honom, då hör man en kille som knappt kommit in målbrottet än säga i micken "fuck you shoot me for?"
Fyfan. Det värsta är när man förlorar pengarna man precis fått från ett långt mission. Varför inte visa respekt och kärlek till sina medspelare liksom, spelupplevelsen blir roligare för alla då. Orka hålla på och fjanta runt utan anledning. Känns som man inte kan lita på någon alls i freeroam.