2013-10-11, 19:35
Medlem
ExtremeWayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Du måste lära dig att leva som en jude
Passive mode ska ALLTID vara på när du (farmar/ sparar upp pengar) , gå inte ut och free roama med att försöka sno jetplan, sånt fungerar icke!
När du har köpt lyan, och bilarna ligger i garaget, ja då kan man leka

Får köra på passive mode hädanefter för att slippa alla psykopatmongon. Står dock att man inte kan dra vapen i passive men kan man fortfarande råna kiosker då?

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier85
Känner igen mig i det där, körde en Deathmatch igår, vi var bra många, när matchen är slut så hamnade rätt många på samma ställe, då började en liten jävla bögunge som dessutom var mitt på lag under matchen skjuta på mig, jag dör, startar om han gör om samma sak 4 gånger, 5 gången står han med ryggen till då hinner jag ta fram ett vapen och knäppa honom, då hör man en kille som knappt kommit in målbrottet än säga i micken "fuck you shoot me for?"

Fyfan. Det värsta är när man förlorar pengarna man precis fått från ett långt mission. Varför inte visa respekt och kärlek till sina medspelare liksom, spelupplevelsen blir roligare för alla då. Orka hålla på och fjanta runt utan anledning. Känns som man inte kan lita på någon alls i freeroam.
Senast redigerad av ExtremeWays 2013-10-11 kl. 19:39.
Citera
2013-10-11, 19:36
Medlem
Albozs avatar
Äntligen har man en Bugatti Veyron i garaget.

Någon mer som har den?
Citera
2013-10-11, 19:43
Medlem
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8699/KoQS5NAvhkun0gWan4-b1g/0_0.jpg

Min pärla!
Citera
2013-10-11, 19:44
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeWays
Får köra på passive mode hädanefter för att slippa alla psykopatmongon. Står dock att man inte kan dra vapen i passive men kan man fortfarande råna kiosker då?

Fyfan. Det värsta är när man förlorar pengarna man precis fått från ett långt mission. Varför inte visa respekt och kärlek till sina medspelare liksom, spelupplevelsen blir roligare för alla då. Orka hålla på och fjanta runt utan anledning. Känns som man inte kan lita på någon alls i freeroam.

Grina mer. Varför inte bara slå upp telefonen och in på internet och för över pengarna till kontot?
Citera
2013-10-11, 19:45
Medlem
Kickexs avatar
Om man har ett garage för 10 bilar varför ska man då köpa ett seperat garage för? Hade varit bättre om det fanns ett garage för sina båtar och flygplan.
Känns som man måste ha överdrivet mycket uttrymme för bilar bara för att kunna få American Dream.
Citera
2013-10-11, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeWays

Kör solo session?

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Om man har ett garage för 10 bilar varför ska man då köpa ett seperat garage för? Hade varit bättre om det fanns ett garage för sina båtar och flygplan.
Känns som man måste ha överdrivet mycket uttrymme för bilar bara för att kunna få American Dream.

Du kan inte ha lägenhet och garage separat utan de garage finns när du köper lägenhet.

Om det var de?
Citera
2013-10-11, 19:46
Medlem
ExtremeWayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Grina mer. Varför inte bara slå upp telefonen och in på internet och för över pengarna till kontot?

Ja om man hade tid till det så
Citera
2013-10-11, 19:52
Medlem
Jag har problem med gta v online. Kan typ inte joina mina kompisar och blir kickad ganska ofta. Någon som vet vad det kan bero på ?
Citera
2013-10-11, 19:55
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Satan i helvete vad sur man blir på sånt, är ju horungar som håller på och trollar runt. Själv förlorar man 2k och de tjänar 30 jävla dollar... Blev lack och satt på passive mode (i för sig bara 100 dollar), så spawnar man och 10 sekunder senare så tro fan att man ska bli överkörd av nån liten snorunge, och förlora sina 2k ändå....

När jag gjort uppdrag med randoms brukar jag döda dom
Direkt när man går ut i free roam bara för att njuta av deras pipiga pubertets röst
Citera
2013-10-11, 19:57
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Du kan inte ha lägenhet och garage separat utan de garage finns när du köper lägenhet.

Om det var de?
American Dream
Man behöver ett garage, försäkrad bil och en bostad. Nu har jag den dryaste bostaden med ett garage för 10 bilar och för att då köpa ett garage till känns lite onödigt då jag har problem att fylla upp mitt nuvarande garage. Så att i stället ha ett garage för flygplan och båtar ansåg jag om en bra idé. Det vill säga, om det då fanns.
Citera
2013-10-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
American Dream
Man behöver ett garage, försäkrad bil och en bostad. Nu har jag den dryaste bostaden med ett garage för 10 bilar och för att då köpa ett garage till känns lite onödigt då jag har problem att fylla upp mitt nuvarande garage. Så att i stället ha ett garage för flygplan och båtar ansåg jag om en bra idé. Det vill säga, om det då fanns.

"Apartments that come with garages do unlock the achievement."

Kan man köpa en hangar som story? Eller jo, man måste ju ha till om man köper heli/flygplan? Vart köper man online?
Senast redigerad av fact 2013-10-11 kl. 20:07.
Citera
2013-10-11, 20:02
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
"Apartments that come with garages do unlock the achievement."
Jag läste det men antog att det var en felskrivning då det inte låstes upp för mig.
Men kan väl alltid vara en bugg.

Borde ändå finnas garage för båtar och plan/helikoptrar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in