2013-10-11, 03:51
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Köp bulletproof tires och dyraste tutan så får man 26K när man säljer.
Levla nyss upp till 20 så att jag fick båda, kommer allvarligt ställa till med kravaller om dom patchar detta imorgon
Citera
2013-10-11, 04:00
Medlem
Har råkat ut för en lite underlig grej. Köpte en superbil, hämtade den hos polisen och har nu 2 stycken av samma i mitt garage. Vad för typ av bugg är det, och går det att utnyttja på något vis?
Citera
2013-10-11, 04:47
Medlem
Alla som kan få uppdrag av martin, farma uppdraget när man ska döda advokaten! Tar 2-3 minuter och man får 9k
Citera
2013-10-11, 07:11
Medlem
Fy faaan vilket härligt spel detta är.
Inga mission spoilers här, bara free-roam madness.

Körde en lite längre session igår med min bror.

I något skede lyckades vi dra på oss 4 stjärnor, men som tur var hade vi min pickup till förfogande så vi tog oss ut ur staden och det bar iväg över kullar och sten. 4 helikoptrar i luften samt ett stort jävla pådrag med noose och poliser överallt.

Plötsligt sveper en stor skugga in över vår bil, och någon skjuter missiler runt oss. Till vår förvåning så var det en annan random spelare som hade beslutat sig för att skydda oss genom att skjuta bort helikoptrar och polisbilar med ett jet-plan. Fan vilken känsla när man drog genom wind-mill parken med ett jet i luften som skyddade och helikoptrar och bilar sprängdes till höger och vänster om oss.

En stund senare lyckas polisen få livet av min brorsa som satt som passagerare och jag crashade bilen i en flod. Hann tänka "nu fan är det kört" så ser jag helt plöstligt en annan random spelare, inte den som flög jet planet, landa en bit bort med sin helikopter. Så jag sprang dit som fan, hoppade i och han flög runt med mig tills polisen tappade bort oss.

Tack till alla inblandade, just in case det råkade vara svenskar som även råkar sitta på flashback

Only in Gta-Online
Senast redigerad av DrAg00nEn 2013-10-11 kl. 07:16.
Citera
2013-10-11, 07:48
Medlem
ImSoAwesomes avatar
1.4 milj på 40 min. Klå det kära vänner
Citera
2013-10-11, 07:59
Medlem
coexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Hur gjorde du? Jag hittar inte Violence duct uppdraget vet nån var det finns eller har dem patchat det?
Citera
2013-10-11, 08:03
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome

Grattis!
Citera
2013-10-11, 08:03
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coex
Hur gjorde du? Jag hittar inte Violence duct uppdraget vet nån var det finns eller har dem patchat det?

Han körde förmodligen MC-glitchen
Citera
2013-10-11, 08:12
Medlem
Albozs avatar
Undrar när aktie-marknaden öppnas upp. Då borde de vara ännu en möjlighet att tjäna in lite cash.
Citera
2013-10-11, 08:33
Medlem
odditys avatar
Jag fattar fan inte poängen med stealth och ljuddämpare i det här spelet.
Om man börjar sikta flera hundra meter ifrån så blir de oftast alarmerade.
Om man skjuter någon som står avsides så blir alla alarmerade. Så vad fan är poängen?
Citera
2013-10-11, 08:42
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Om man skjuter någon som står avsides så blir alla alarmerade. Så vad fan är poängen?

Kan vara så att dom upptäcker att någon dör men inte vet vart du är, kan vara en teori. Själv undviker jag allt som får vapnet att få mindre skada samt träffsäkerhet
Citera
2013-10-11, 09:15
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Stealth gör så att polisen inte letar efter en lika länge när man är ur deras synfält, bland annat.
Senast redigerad av Graver 2013-10-11 kl. 09:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in