2013-10-09, 23:00
Medlem
ATLAS64s avatar
G*br**l misstänkts ha blivit mördad , 2 personer är häktade för mordet!
Men hur och av vad ,eller på vilket sätt han dog har inte framkommit ännu!
Vilket kommer fram vid rättegången !
Citera
2013-10-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vad var fel med det inlägget?

Nu var det ju trots allt inte så att han befann sig på fel plats vid fel tillfälle, utan det var hans val av livsstil, drogmissbruk och beblandning av andra kriminella som gjorde att han utsattes för detta tragiska brott. Att komma och påstå att G var en människa som levde ett liv som gjorde att han inte själv utsatte sig för sådana här saker är ju bara löjligt, och jag tror nog att du inser det om du tänker efter. Hoppas det i alla fall.

Sen om hans släkt och närstående läser detta och far illa, så är det ju ett stalltips att helt enkelt sluta läsa denna tråd. Titta på hela G´s släkt, så inser du ju att de inte heller är några duvungar. Den hänsyn som alla inblandade i detta brott har visat oss andra svenskar när de gjort sina kriminella handlingar, den hänsyn blir de visade nu i denna tråd. De har ju alla gett fullständigt fan i alla sina BO när de begått sina brott, och nu skall helt plötsligt hela världen visa dem hänsyn? Det kommer aldrig hända.

G's barn är den enda som jag verkligen lider med här. Den stackaren har ju inte valt sina släktingar. Nej den kotten är det verkligen synd om. En lite ljuspunkt i detta är ju att ingen av oss behöver vara orolig för att hen far illa av vad som står i denna tråd, för om jag förstått det hela rätt så är ju hen alldeles för liten för att kunna läsa än.

Kanske dags att börja se till individer istället för ett kollektiv, ett tips bara.
Citera
2013-10-10, 00:09
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Jobbar hårt för att bli mod?

Givetvis har BO's bakgrund och levnadstil stor bärighet i ett brott som detta. Hade han valt att gå den smala vägen i livet, så hade han med all säkerhet varit i livet fortfarande.

Rätt så givet att människors "levnadsstil" påverkar människors liv.
Även de som väljer den "smala vägen" blir utsatta för brott ibland.

Hoppas på att utredningen går framåt i veckan.
Hoppas de har bevis att gå på så det binder GM till brottet.
Så tragiskt när unga människor faller offer för meningslöst våld.
Senast redigerad av Rebellion79 2013-10-10 kl. 00:29.
Citera
2013-10-10, 00:32
Medlem
Citat:
Psykopat? Vem har nämnt det ordet?

Nej, den smala vägen har inget med att göra om man är en tangentbordskrigare eller ej.

Det handlar om att jobba, betala skatt och att inte begå brott hela livet. Helt enkelt att välja att bidra med något till samhället, istället för att ta den enkla vägen med socialbidrag och stjäla till sig saker/pengar.

Knarkande kriminella som dessa juveler kan ju bara jämställas med utsugare av samhällets resurser och inget annat.

Har du gått med på denna sida bara för att du ska trycka ner folk som redan ligger eller för att tala om att du är värdens ordentligaste person ? jag tycker du har talat om ett antal gånger att du tycker det är jävla tattare , resande eller ziggisar ! är du rasse eller ? i denna tråden tjatar du hela tiden om att " deklart dom är ju resandepack" och typ såna inlägg, får du reda på nått av att skriva så ? ne de får du inte men du visar alla andra att du e en fucking rassejävel
jag har kollat dina inlägg i andra trådar och de är hela tiden orden tattare, resande och ziggisjävlar, jag tror du e en osäker liten skit som blir kåt av att sitta och spela duktig där ingen kan nå dig.
tycker du har sagt va du vill här så du kan lika gärna lägga ner ditt trackande mot folk som sitter i en jävla jobbig sits.
jag är varken tattare, resande eller ziggis men jag känner både G och H men kan du tänka dij jag varken knarkar eller själ utan jobbar i farsans verkstad och vart skattepengarna tar vägen skiter ja i för dom får jag inte se ändå, så lägg ner ditt psykskrivande för det e enbart provoserande din lilla råtta. omallt hade vart som de skulle så hade du blitt en fläck på madrassen eller e du en mislyckad abort ? bara undrar för nån diagnos verkar du ju ha
Citera
2013-10-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Rätt så givet att människors "levnadsstil" påverkar människors liv.
Även de som väljer den "smala vägen" blir utsatta för brott ibland.

Hoppas på att utredningen går framåt i veckan.
Hoppas de har bevis att gå på så det binder GM till brottet.
Så tragiskt när unga människor faller offer för meningslöst våld.

Jag hoppas och tror att d inte e rätt GM för d vore för jävlit då dom e släkt och jag e vän med båda.
Citera
2013-10-10, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
håller med kan man inte vara på en plats ,vid vilket tillfälle som helst , som ens släktingar så var ska man då gå säker ?
Det handlar väl om vad det är för släktingar. Denna släkten kan man uppenbarligen inte lita på.
Citera
2013-10-10, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Jag hoppas och tror att d inte e rätt GM för d vore för jävlit då dom e släkt och jag e vän med båda.
Dags för dej att vakna upp och byta umgänge kanske?
Du är ju inte så gammal,det hör jag på ditt sätt att uttrycka dej.
Har man minsta lilla innaför pannbenet,ger man sej inte ilag med dessa individer.
Fattar du inte att du kommer hamna i klorna på dom. Nästa gång är det du som råkar illa ut kanske.
Ingen överdrift att påstå att det är livsfarliga människor!
Citera
2013-10-10, 00:57
Medlem
Citat:
Psykopat? Vem har nämnt det ordet?

Nej, den smala vägen har inget med att göra om man är en tangentbordskrigare eller ej.

Det handlar om att jobba, betala skatt och att inte begå brott hela livet. Helt enkelt att välja att bidra med något till samhället, istället för att ta den enkla vägen med socialbidrag och stjäla till sig saker/pengar.

Knarkande kriminella som dessa juveler kan ju bara jämställas med utsugare av samhällets resurser och inget annat.
Precis min åsikt!!!
Citera
2013-10-10, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Dags för dej att vakna upp och byta umgänge kanske?
Du är ju inte så gammal,det hör jag på ditt sätt att uttrycka dej.
Har man minsta lilla innaför pannbenet,ger man sej inte ilag med dessa individer.
Fattar du inte att du kommer hamna i klorna på dom. Nästa gång är det du som råkar illa ut kanske.
Ingen överdrift att påstå att det är livsfarliga människor!

Dom har alltid vart hygglo mot mig och jag väljer mina polare själv, ne ja e inte så gammal och d kanske märks på mitt skrivande, du däremot skriver som en gammal pundare som försöker få till d fint
Citera
2013-10-10, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Precis min åsikt!!!

Skräll att du håller med d andra dumhuvet, du går från att veta hela släktens levnadshistoria till att kalla dom pack
Citera
2013-10-10, 01:10
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Vad du hoppas och tror tar nog ingen annan än du hänsyn till. Precis som de krokodiltårar du fäller när du skriver att du är vän med båda. JaJa, Henrik måste ju vara en riktig vän att ha, är du verkligen stolt över att kalla han din vän? Suck.

Henrik Holmdahl kommer garanterat att fällas för detta vidriga brott. Han har ju dessutom gång på gång bevisat att han är mer än kapabel till att utföra brott som detta. Jag hoppas verkligen att det aset får livstid och inte en dag mindre.
Citera
2013-10-10, 01:52
Medlem
En stilla undran ställd till hardbone:

Om det nu skulle bevisas utom allt rimligt tvivel att den häktade är mördaren, försvarar du honom ändå och säger dig vara "stolt att vara hans vän"?

Du säger ju dig ha varit vän med BO också - hur tror du att DU får BO:s släkt att känna då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in