Citat:
Ursprungligen postat av
CrilleKex
Psykopat? Vem har nämnt det ordet?
Nej, den smala vägen har inget med att göra om man är en tangentbordskrigare eller ej.
Det handlar om att jobba, betala skatt och att inte begå brott hela livet. Helt enkelt att välja att bidra med något till samhället, istället för att ta den enkla vägen med socialbidrag och stjäla till sig saker/pengar.
Knarkande kriminella som dessa juveler kan ju bara jämställas med utsugare av samhällets resurser och inget annat.
Har du gått med på denna sida bara för att du ska trycka ner folk som redan ligger eller för att tala om att du är värdens ordentligaste person ? jag tycker du har talat om ett antal gånger att du tycker det är jävla tattare , resande eller ziggisar ! är du rasse eller ? i denna tråden tjatar du hela tiden om att " deklart dom är ju resandepack" och typ såna inlägg, får du reda på nått av att skriva så ? ne de får du inte men du visar alla andra att du e en fucking rassejävel
jag har kollat dina inlägg i andra trådar och de är hela tiden orden tattare, resande och ziggisjävlar, jag tror du e en osäker liten skit som blir kåt av att sitta och spela duktig där ingen kan nå dig.
tycker du har sagt va du vill här så du kan lika gärna lägga ner ditt trackande mot folk som sitter i en jävla jobbig sits.
jag är varken tattare, resande eller ziggis men jag känner både G och H men kan du tänka dij jag varken knarkar eller själ utan jobbar i farsans verkstad och vart skattepengarna tar vägen skiter ja i för dom får jag inte se ändå, så lägg ner ditt psykskrivande för det e enbart provoserande din lilla råtta. omallt hade vart som de skulle så hade du blitt en fläck på madrassen eller e du en mislyckad abort ? bara undrar för nån diagnos verkar du ju ha