2013-10-09, 22:18
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Yippie, andra gången spelet låser sig och skärmen blir helt svart. Skulle ju få in en massa pengar från survival, men nej nej. Här låser sig hela skiten igen.....

Någon annan som också råkat ut för det eller?
Mitt hänger sig också ibland, allt fryser och det ända sättet att komma tillbaka är att starta om PS3't.
Citera
2013-10-09, 22:25
Medlem
Fooulzs avatar
Någon som vet om gubben blir biffigare om man fixar full strength?
Citera
2013-10-09, 22:26
Medlem
Camoplasts avatar
Finns bl.a. Gratis RH8 Street Race bil uppe på SuperiorImports hemsida som du kan "köpa in", PS3. Begränsat utgåva tror jag.

Rabatt på 800RR motorcykeln vid SanAndreasAutos, den är riktigt grym. Älskar att susa omkring i maxfart med den.

alla tips @ PS3 versionen

Är på lvl 21, äger en sketen lägga mitt i Los Santos för 87k dollar. Har knapert med pengar, missade möjligheterna att spamma ViaDuct före patchen som gick live igår argh...

Någon tips att bli rik snabbt förutom att vinna tävlingar och stjäla högvärdes fordon nu efter 1.03 patchen?
Citera
2013-10-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camoplast
Finns bl.a. Gratis RH8 Street Race bil uppe på SuperiorImports hemsida som du kan "köpa in", PS3. Begränsat utgåva tror jag.

Rabatt på 800RR motorcykeln vid SanAndreasAutos, den är riktigt grym. Älskar att susa omkring i maxfart med den.

Någon info från Rockstar? Hur länge är det så? Hoppas det e kvar till imon
Citera
2013-10-09, 22:29
Medlem
robaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

http://i.imgur.com/n6jWcYT.jpg
Äntligen är den i min ägo! Svartmålad, level 3 armor, punkteringssäkra hjul och tonade rutor. Nu är jag redo!
Bombsäker partyvan
Citera
2013-10-09, 22:32
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:

Är på lvl 21, äger en sketen lägga mitt i Los Santos för 87k dollar. Har knapert med pengar, missade möjligheterna att spamma ViaDuct före patchen som gick live igår argh...

Någon tips att bli rik snabbt förutom att vinna tävlingar och stjäla högvärdes fordon nu efter 1.03 patchen?

Vad är Superiorimports?
Citera
2013-10-09, 22:32
Medlem
Fan i helvete spelade survivor var på LV 9 LV 8 hade jag klarat helt själv nästan "de andra dog tidigt" jag var själv igen dog tillslut men då när det står "Reached LV 9" så fryser spelet sig så jag måste starta om och jag får inte mina 18.000 eller vad jag skulle fått hittar inte heller de andra på Player Meet.

Hur mycket pengar har ni? jag har just nu 160.000 vilka tips finns det för att tjäna mer pengar vad ska man köra för uppdrag`?
Citera
2013-10-09, 22:34
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Yippie, andra gången spelet låser sig och skärmen blir helt svart. Skulle ju få in en massa pengar från survival, men nej nej. Här låser sig hela skiten igen.....

Någon annan som också råkat ut för det eller?

Hände mig också
Citera
2013-10-09, 22:37
Medlem
Camoplasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Vad är Superiorimports?

Ja, vad den hemsidan för lyxiga och svindyra fordon nu heter
Citera
2013-10-09, 22:40
Medlem
MjauC4Ts avatar
Citat:
Ja, vad den hemsidan för lyxiga och svindyra fordon nu heter

Legendary motorsport, hade lite svårt att förstå vad du menade men hittade till slut! Tack!
Citera
2013-10-09, 22:41
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:

Uppdrag/råna/sälja bilar

Precis köpt hus för 253k utan duct uppdraget
Citera
2013-10-09, 22:45
Medlem
jsson98s avatar
Ett tips när man har tråkigt är att reta upp nån lite dampunge, detta hände mig under kvällen:
Kommer i i en random session där nån arabisk unge dampar, hela tiden skriker han "you fucking"
Ber honom först snällt på engelska att sluta skrika. Något knäpper då i hans skalle och han och hans kompis börjar förfölja mig, efter en 50 sekunder eldstrid så står jag som vinnare och han fortsätter att skrika "you fucking". Jag frågar honon vilken lvl han är i och han svarar 7 jag säger då att jag är lvl 17 (vilket jag faktiskt är). Plötsligt påstår han att det är han som är lvl 17 och heter jsson1988. Jag blir då lite småsur och spam dödar honom ca tio gånger. Då börjar han skrika "i fuck your mom, i kill her then fuck her"
Plötsligt hörs en mörkare röst, det visar sig att hans "baboe" (pappa) stått bakom honom hela tiden.
Plötsligt hör man en våldsam diskusion på arabiska. Sammtidigt som jag fortsätter att spawn killa honom
Senast redigerad av jsson98 2013-10-09 kl. 22:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in