2013-10-09, 17:21
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Inte särskilt svårt att skjuta ner helikoptrarna när man är 4 pers som kan sikta. Körde igenom det nyss, är gärna på igen och testar taktiken att vara där inne!

Aa men när man spelar med randoms så i 9/10 fall så kan de ju inte just det. Det är trots allt ändå en onödig risk i mitt tycke, i "huset" så är man helt säker från helikopterna. Finns lixom inga nackdelar med att stå där inne, bara fördelar.
Citera
2013-10-09, 17:23
Medlem
basssees avatar
Bara jag som tycker att det är på tok för lite deathmatch i spelet?
Citera
2013-10-09, 17:23
Medlem
Rivals avatar
Någon som kommit över följade bil? "Dundreary Stretch" Verkar otroligt flashig att skjutsa crewet i, 6 sittplatser dessutom!
Citera
2013-10-09, 17:24
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Det tycker jag, flashbackcrew ps3 behöver en rejäl rensning från alla förstörande fjantar. Dessvärre agerar inte ledaren som jag tycker är lite för jävligt.

En idiot stod t.ex och campade på mig så jag blev dödad 5 gånger i rad. Torskade 10k. Weho. (En från crewet alltså) helt utan någon jävla anledning

Indeed!
Citera
2013-10-09, 17:25
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Någon som kommit över följade bil? "Dundreary Stretch" Verkar otroligt flashig att skjutsa crewet i, 6 sittplatser dessutom!

Dundreary Granger är ju mycket flashigare, hummer limosine
Citera
2013-10-09, 17:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Den går att köpa via internet, och kostar inte alls så mycket som man förväntar sig att den ska göra.

EDIT: $30,000 kostar den.
Senast redigerad av PUSClFER 2013-10-09 kl. 17:46.
Citera
2013-10-09, 17:31
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Dundreary Granger är ju mycket flashigare, hummer limosine

Ja den var ju inte fy skam heller
Ååh nu väntar jag bara att få reda på vad denna patchen gjorde, folk snackar nåt om alter charachters vilket ska innebära att det är 100% att dom sparas.. Men vill inte börja på en ny char förrens jag är säker på att det verkligen är så, kan ju tom med vad så att dom uttalar sig om dom som försvunnit om man har tur.

"We'll have some clarification on the latest patch for you later today." är vad som sägs, men later kan låter ju som det är ett par timmar kvar.. Bara o stå ut !
Citera
2013-10-09, 17:33
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Den går att köpa via internet, och kostar inte alls så mycket som man förväntar sig att den ska göra.
Var förvarar man den egentligen, den går väl inte in i ens garage?
Citera
2013-10-09, 17:33
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ja den var ju inte fy skam heller
Ååh nu väntar jag bara att få reda på vad denna patchen gjorde, folk snackar nåt om alter charachters vilket ska innebära att det är 100% att dom sparas.. Men vill inte börja på en ny char förrens jag är säker på att det verkligen är så, kan ju tom med vad så att dom uttalar sig om dom som försvunnit om man har tur.

"We'll have some clarification on the latest patch for you later today." är vad som sägs, men later kan låter ju som det är ett par timmar kvar.. Bara o stå ut !

Kom nyss ifrån jobbet. Länka Polarna tänkte hjälpa mig med level isf om jag börjar om på ny gubbe.

Hoppas bara vi får tillbaks gubbarna, annars om denna patch funkar så gubbarna aldrig försvinner igen så börjar jag om.
Citera
2013-10-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Någon som spelar PS3 med en lite finare lägenhet som vill ha sällskap en stund? Haha, jag vill veta vad jag kommer att köpa!

Jag har vill du ta en whisky?
Citera
2013-10-09, 17:36
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Att leva som en jude LÖNAR SIG

Nu har jag köpt min första lägenhet--gick på runt 223 000 dollar, ligger tvärs över gatan till de höga construction site huset.
ALLA flashbackare som lirar på live ÄR VÄLKOMMNA till att sitta ner och ta någon dricka , what ever

Då är min crackcrib lite mer personlig.. Stekare där
Citera
2013-10-09, 17:36
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Kom nyss ifrån jobbet. Länka Polarna tänkte hjälpa mig med level isf om jag börjar om på ny gubbe.

Hoppas bara vi får tillbaks gubbarna, annars om denna patch funkar så gubbarna aldrig försvinner igen så börjar jag om.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51522/gta-online-new-title-update-available-today-and-more.html

Om du scrollar ner lite där kan du se att Rockstar har svarat på ett par personers frågor i gul text och då gett det svaret. Och det här med alter charachters har jag bara sett utav andra personer i fältet som antyd det, men dom är ju inte 100% ännu heller eftersom vi inte har några notes på vad patchen faktiskt gjorde.

Edit:
Tex:

"Day-da15 minutes ago
Seems you PS3 gamers having problems lol... Come over to Xbox haha
ndasilva14 minutes ago"

"@Day-da I'm not, at all. Patch 1.3 alted my char so it won't go anywhere from now on, never had a problem with my char but ok "
Senast redigerad av Rival 2013-10-09 kl. 17:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in