2013-10-06, 16:27
Medlem
Nemions avatar
Tackar för en riktigt rolig och jämn golfrunda lumilicious!!!
Citera
2013-10-06, 16:28
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Snälla, kan inte alla bara strunta i att vräka ur sig hur förfärligt det är att ha blivit av med sin gubbe? Vi alla vet att det är många som tyvärr råkat ut för det, verkligen tråkigt, men blir väldans uttjatat att läsa 57 sidor med samma sorts inlägg.. Läs tråden!

ONT. Ni som kommit över större summor pengar (>100k), hur har ni gått tillväga? Jag rånar butiker hej vilt och gör uppdrag så fort möjlighet finns. Är just nu lvl 13 och sitter väl på ca 30 k. Slösar inga deg heller på bilar och vapen utan försöker spara allt.. Tips?

Först och främst så har jag gjort det mesta i grupp, med 2 andra kompisar. Vi har försökt hålla oss till de senaste uppdragen vi fått från Simeone/Lamar/Gerald. När vi sedan låste upp Survival missions (rank 15) så har vi bara nötat alla olika survivals då det är kul som fan!

Har nu efter 2 dagars spelande med polarna rank 21, lägenhet för 141 000, spelets bästa bil som man kan få utan att betala (Schyster Fusilade, Sport) och moddat den samt köpt alla vapen upp till min rank samt ca 30 000 i banken =)

Survival missions ger riktigt mycket om man överlever hela vägen, fick 20 000 per mission passed (=klara wave 10).
Citera
2013-10-06, 16:29
Medlem
Morllys avatar
Citat:
Snälla, kan inte alla bara strunta i att vräka ur sig hur förfärligt det är att ha blivit av med sin gubbe? Vi alla vet att det är många som tyvärr råkat ut för det, verkligen tråkigt, men blir väldans uttjatat att läsa 57 sidor med samma sorts inlägg.. Läs tråden!

ONT. Ni som kommit över större summor pengar (>100k), hur har ni gått tillväga? Jag rånar butiker hej vilt och gör uppdrag så fort möjlighet finns. Är just nu lvl 13 och sitter väl på ca 30 k. Slösar inga deg heller på bilar och vapen utan försöker spara allt.. Tips?

Bara göra massa uppdrag om och om igen. Är du duktig på survival så kan du få väldigt mycket cash därifrån men då är det bra om man är 4 stycken.

Att råna butiker brukar inte vara värt, men ser du en värdetransport så bör du råna den så snabbt du kan. Jag har rånat ett par stycken och fått mellan $7000-10000 varje gång.
Citera
2013-10-06, 16:29
Medlem
Autoziones avatar
Citat:

När du kommer till level 15 får du ett uppdrag av Gerald som heter Violent Duct, det är bara att sitta och farma. Det ger 9k på ungefär 2 min. Tryck bara på R2 när du kommer till menyn när du kan välja "like" eller "dislike" så startar uppdraget om. Snikna Rockstar blockade den vanliga vägen att köra om missions, antagligen för att senare kunna sälja sina cash-cards men den vägen funkar fortfarande
Citera
2013-10-06, 16:32
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
När du kommer till level 15 får du ett uppdrag av Gerald som heter Violent Duct, det är bara att sitta och farma. Det ger 9k på ungefär 2 min. Tryck bara på R2 när du kommer till menyn när du kan välja "like" eller "dislike" så startar uppdraget om. Snikna Rockstar blockade den vanliga vägen att köra om missions, antagligen för att senare kunna sälja sina cash-cards men den vägen funkar fortfarande

Speedade förbi rank 15 (körde mission, efter mission 14-17) och verkar ha missat det missionet. Går det att köra om det på något sätt?
Citera
2013-10-06, 16:33
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Speedade förbi rank 15 (körde mission, efter mission 14-17) och verkar ha missat det missionet. Går det att köra om det på något sätt?
Bara att ringa Gerald och be om ett uppdrag, han brukar skicka just det till mig
Citera
2013-10-06, 16:35
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Bara att ringa Gerald och be om ett uppdrag, han brukar skicka just det till mig

Grymt, tack för hjälpen Auto!

Är det solo-able eller ska man ta med ett par polare för att klara? :P
Citera
2013-10-06, 16:36
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Jo visst blir det. Men tredje gången? Någon jävla motta får det väl vara. Har inte fått tillbaka någon jävla gubbe som jag skapat.
Som sagt; Rockstar jobbar på problemet för tillfället. Det är därför du inte ska skapa en ny karaktär i samma Character Slot, för då förhindrar du att den försvunna karaktären kan återställas.
Citera
2013-10-06, 16:36
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Grymt, tack för hjälpen Auto!

Är det solo-able eller ska man ta med ett par polare för att klara? :P
Det kan man göra själv, får dock mer XP om man kör tillsammans. Bjud gärna in mig om du har PS3 och vill köra lite
Citera
2013-10-06, 16:37
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Som sagt; Rockstar jobbar på problemet för tillfället. Det är därför du inte ska skapa en ny karaktär i samma Character Slot, för då förhindrar du att den försvunna karaktären kan återställas.

Tack! Då hänger jag med.
Citera
2013-10-06, 16:42
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Hur många crews kan man joina?
Inte fler än fem.
Du kan bara vara ledare för ett Crew, och bara aktiv i ett åt gången.
Citera
2013-10-06, 16:42
Medlem
Autoziones avatar
Upptäckte precis Khamelion, vilken bil! Helt ljudlös och snabb som fan, den blir ett bra komplement till min Ubermacht Zion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in