Citat:
Ursprungligen postat av
rasmusen
Snälla, kan inte alla bara strunta i att vräka ur sig hur förfärligt det är att ha blivit av med sin gubbe? Vi alla vet att det är många som tyvärr råkat ut för det, verkligen tråkigt, men blir väldans uttjatat att läsa 57 sidor med samma sorts inlägg.. Läs tråden!
ONT. Ni som kommit över större summor pengar (>100k), hur har ni gått tillväga? Jag rånar butiker hej vilt och gör uppdrag så fort möjlighet finns. Är just nu lvl 13 och sitter väl på ca 30 k. Slösar inga deg heller på bilar och vapen utan försöker spara allt.. Tips?
Först och främst så har jag gjort det mesta i grupp, med 2 andra kompisar. Vi har försökt hålla oss till de senaste uppdragen vi fått från Simeone/Lamar/Gerald. När vi sedan låste upp Survival missions (rank 15) så har vi bara nötat alla olika survivals då det är kul som fan!
Har nu efter 2 dagars spelande med polarna rank 21, lägenhet för 141 000, spelets bästa bil som man kan få utan att betala (Schyster Fusilade, Sport) och moddat den samt köpt alla vapen upp till min rank samt ca 30 000 i banken =)
Survival missions ger riktigt mycket om man överlever hela vägen, fick 20 000 per mission passed (=klara wave 10).