2013-10-09, 16:51
Medlem
ludwiqs avatar
Dessa billigare lägenheterna som går för runt ~90k inklusive garage. Är det något att ha? Någon som köpt?
Citera
2013-10-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Dessa billigare lägenheterna som går för runt ~90k inklusive garage. Är det något att ha? Någon som köpt?

Om du ens pallar läsa sista sidan (samma som du kommenterar) kommer du finna ditt svar.
Citera
2013-10-09, 17:06
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq

Jodå, har en liten lya uppe vid "Rodeo Drive", den funkar bra så länge, det är skönt att inte spawna mitt ute i öken när man loggar på om man just slutförde ett uppdrag där ute innan man loggade av.

Jag fick mitt headset idag. I helgen blir det grind för jag är gräsänkling. Faan vad kul det ska bli.

Angående Flashback PS3 Crew.

I går började en kille skjuta mot min bil som var medlem. Kommer inte i håg hans namn. men nu är det så att min bil har ganska juste armor, så jag tog ytterst lite skada, då hoppar killen in i en helikopter, och jag går ur bilen och skjuter ner honom.

Är det OK att hämnas på en crew-medlem när han uppenbarligen försökt döda min gubbe?
Citera
2013-10-09, 17:11
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Är det OK att hämnas på en crew-medlem när han uppenbarligen försökt döda min gubbe?

Det tycker jag, flashbackcrew ps3 behöver en rejäl rensning från alla förstörande fjantar. Dessvärre agerar inte ledaren som jag tycker är lite för jävligt.

En idiot stod t.ex och campade på mig så jag blev dödad 5 gånger i rad. Torskade 10k. Weho. (En från crewet alltså) helt utan någon jävla anledning
Citera
2013-10-09, 17:12
Medlem
Necrofilis avatar
[quote=Ghuler|45601409]Jodå, har en liten lya uppe vid "Rodeo Drive", den funkar bra så länge, det är skönt att inte spawna mitt ute i öken när man loggar på om man just slutförde ett uppdrag där ute innan man loggade av.

Jag fick mitt headset idag. I helgen blir det grind för jag är gräsänkling. Faan vad kul det ska bli.

Angående Flashback PS3 Crew.

I går började en kille skjuta mot min bil som var medlem. Kommer inte i håg hans namn. men nu är det så att min bil har ganska juste armor, så jag tog ytterst lite skada, då hoppar killen in i en helikopter, och jag går ur bilen och skjuter ner honom.

Ja men det tycker jag allt.
Citera
2013-10-09, 17:13
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
HELVETE!!!! Skulle leverera en bil till den där snubben. Hittar bilen tillslut men tvingas döda 2 stycken som också ville få tag i bilen. Åker först för att måla om den vilket kostade 1000$. Behövde sedan åka till andra sidan kartan för att leverera bilen vilket jag gjorde och när jag tillslut nästan var framme hade jag hållit på med den där bilen i alldeles i över en halvtimma. När jag sedan kommer till garaget och 50 meter ifrån det kommer en äcklig liten jävel och kastar en sticky-bomb på bilen så att både jag och de 9000$ jag skulle ha fått sprängs upp i bitar. Bilen förstörs och han själv tjänade alltså ingenting på att spränga upp mig utan allt gjordes för att jävlas med mig. Vad är detta för en äcklig liten tragisk människa som lever på att förstöra för andra? SVIN! Var så förbannad så att jag satte en bounty på killen på 10.000$ för att sedan stänga av konsolen i ren frustration. Hoppas någon sänkte den där jäveln! Fyfan!

Du gnäller på någon som dödar dig när du ska leverera bilen men reflekterar inte över att du själv fimpat två som ville göra detsamma? Det kanske var så att de som dödade dig var några av dem som du dödade först? Karma IS a bitch!
Citera
2013-10-09, 17:14
Medlem
charlezzz173s avatar
Äre värt o va med i crewet om man inte har mic?
Citera
2013-10-09, 17:15
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Äre värt o va med i crewet om man inte har mic?

Ja det tycker jag. Jag har spelat med rätt många ur crewet utan mic, och det har fungerat galant.
Däremot så tror jag att det blir bra mycket roligare med mic.
Citera
2013-10-09, 17:18
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ett viktigt tips till alla som tänker köpa lägenhet: Köp en av dom med garage för 10 bilar, det är dom enda som har Heist-rummet som kommer kunna planera stötar i sen när det blir aktuellt. Den billigaste ligger runt 200 000 och det tar inte alls lång tid att få ihop det om man är smart.

http://www.youtube.com/watch?v=hZQSWDsnR-w

Lär ju alltid finnas något som har en sån lägenhet när det är dags för att planera och utföra ett rån?
Citera
2013-10-09, 17:19
Medlem
robaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Nej verkligen inte! Då blir du köttad när 2 helis kommer. Förlorat så många gånger för att folk gör så..

Ah det är bara att campa inne i rummet, helst ska man vara 4pers.

2st täcker ena hållet, och 2st på det andra(man duckar bakom lådorna). Så rör man sig inte ur fläcken förens alla är döda, då kan man ta ner helikopterna enkelt.
Inte särskilt svårt att skjuta ner helikoptrarna när man är 4 pers som kan sikta. Körde igenom det nyss, är gärna på igen och testar taktiken att vara där inne!
Citera
2013-10-09, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Nae survival kan man fortfarande spamma

Adda Manipule ni som kan taktiken i boneyard för ez 20k på 20min (ps3)

Jag klarade precis den. Vi var 2 pers. Det är skitlätt om man står bakom containern på varsin sida. Antar att det är det du menar?

Får man verkligen behålla vapnena efteråt? Jag har en minigun just nu i freemode
Citera
2013-10-09, 17:21
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Liten bild efter vi klara level 10 survival

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/Q1n-CB7AeEGXYD7lED60KQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in