Citat:
Ursprungligen postat av
wotoo
Vad är det ni inte förstår?
Detta är inte en aktie som ni skall sitta och "f5´a" stup i kvarten utan skall ses som en långtidsinvestering på ett par år minst. Ser heller inte hur folk som suttit i 1-2 månader med kapital inne börjar grina för att det går ner lite.
Problemet är när det inte fungerar som man säger att det skall fungera. Man säger att man drar förluster ett par gånger om året och efter man konstaterat att det inte är så det fungerar fortsätter man att säga att det är så förluster registreras och att avikelsen var ett misstag.
Man säger att lånen stoppas när man gör överföringar mellan marknader men i verkligheten görs det inte utan man "förlorar" massor av intjänad ränta om man vill flytta pengar.
Jag tycker det är utmärkt att man löpande drar förluster eftersom det ger en bättre koll och mer med verkligheten överstämmande men jag blir extremt irriterad när man säger att systemet skall fungera på ett sätt och sen gör det inte det.
Trustbuddy hanterar våra pengar och de gör de får de göra därför att de har vårt förtroende missbruka inte det...
Sköt informationen, låt inte felaktig information ligga på hemsidan och svara på mail som skickas till er så är allt bra för min del